Skocz do zawartości

koksik750

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    1 147
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Informacje

  • Skąd
    z daleka....
  • Zainteresowania
    samochody, modelarstwo, sport
  1. a robisz felgi na zamowienie?? Mialbym moze kilka propozycji...
  2. Felgi do ISa: Następny krok to zmniejszenie ich do 19". Na 20 za wysoko stoi oraz przednie koła nie za bardzo się skręcają.
  3. Kolor: Bayside Blue ze skyline R34 Różnica po naniesieniu 2 warstwy:
  4. Ostatnie prace przy karoserii przed podkładem. Co żeby maska miała na czym się opierać: Przeszlifowałem również część zderzaka pomiędzy grillem a lampami - po lewej po korekcie, po prawej przed: Do progów dokleiłem kawałeczki plastiku, co ułatwi malowanie oraz następnie montaż do karoserii: Po głównych szlifach, wykończenie gąbkami 3m: i na koniec zmatowienie przed podkładem: Części żywiczne pryśnięte podkładem Resin Surfacer Gunze:
  5. Co do maski, położyłem podkład kontrolny i nie potrzeba żadnych, poprawek na liniach końca szpachli. W karoserii zaszpachlowałem otwory na kierunkowskazy dwuskładnikową szpachlą Finishersa ( której używam na ogół ), następnie kontrolnie kropelkę kleju CA: Wyciąłem również otwory na lusterka, co ułatwi końcowy montaż. W lusterkach zatopiłem drut miedziany 1.8mm Następnie popracowałem nad spoilerem na klapę. Firma Meko nie postarała się za bardzo, spoiler jest obły, więc poszlifowałem, tu i ówdzie, co żeby nadać mu odpowiedni kształt. Wybaczcie za słabej jakości fotki, ale robione na bieżąco. Ciężko mi było złapać różnice i efekty, ale mam nadzieję, że widoczne będzie to co ma być: Góra wyprofilowana: Część tylnia również wymagała poprawek: Strona prawa wyprofilowana, lewa nie: Na koniec wyciąłem otwór na znaczek, który w oryginale jest wklęsły: I podkleiłem kawałek plastiku 0.25mm: Odrobinę szpachli i będzie idealnie...
  6. Kupiłem na ebayu jakiś rok temu
  7. Doszlifowałem maskę, to już jest ostateczny kształt: Następnie dokleiłem zderzak. Od razu widać, że opłacały się prace nad maską, zdecydowanie masywniejszy się zrobił: Przed wycięciem maski wzmocniłem łączenia zderzaka z karoserią szpachlą epoxy oraz usunąłem mocowanie do maski ( dwa bolce na rogach grilla: Wycinanie maski: I gotowe: Jeszcze kilka drobiazgów i można kłaść podkład...kolor też już wybrany na 90%...
  8. Na pierwszy rzut poszła karoseria. Zestaw zawiera wszystko co potrzebne, oprócz przednich nadkoli i maski. Maska zwykłego IS: Maska IS-F Zmodyfikowane nadkola: I z progiem: Maska potrzebuje jeszcze kilka szlifów i można położyć podkład...
  9. Do tego posłuży mi zestaw Aoshimy: Zestaw żywiczny - konwersja IS-F Wald: Oczywiście felg nie użyję, ... bo za małe.. Prawdopodobnie pójdą 19" Volk Ce28N Ugrade tarcz hamulcowych i zacisków No i wepchnąć silnik 2JZ-GTE od supry.. to tak w skrócie...
  10. Jakbyś chciał mam blaszki fototrawione do tego modelu.
  11. koksik750

    Global Japan Tuning

    Coś takiego się tworzy, a mnie nikt nie poinformował???? Uuuu nie ładnie... Teraz to powinien być tzw. "foch" :P
  12. Postanowiłem zrobić jeszcze jedno podejście do Astona. Chyba jako pierwszy zrobię wersję tzw " po tuningu". Na początek poszły nadkola. Zarówno przód jak i tył będzie poszerzony o 2mm. Zacząłem od tymczasowych szkieletów nadkoli: Następnie za pomocą taśmy 2mm wyciąłem końcowe nadkola: Ponieważ ten Aston ma bardzo ładną sylwetkę, nie będę jej niszczył jakimś fikuśnym body kitem. Delikatne poszerzenia, wyciągnięty tył klapy, przedni zderzak również delikatnie zmodyfikowany. Główny kształt nadałem szpachlą epoxy: Na koniec wykończeniowa szpachla polyester Finishersa:
  13. Obniżanie zawieszenia: Jednak chyba trochę przesadziłem, więc podniosłem go ciut do góry:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.