Skocz do zawartości

Coppercat

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    1 447
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Coppercat w dniu 30 Kwietnia 2019

Użytkownicy przyznają Coppercat punkty reputacji!

Reputacja

50 Excellent

Informacje

  • Skąd
    Częstochowa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ja kupiłem transkit bezpośrednio od producenta (Misha Samarski) na Ukrainie. Link: Transkit Supra Kosztuje obecnie ok. 40 $ plus wysyłka. W zestawie nie ma kalkomanii. Drukowane są w Nowosybirsku .......
  2. To jest to, co tygryski lubią najbardziej . Zazdroszczę skali i możliwości detailing'u. Siadam w pierwszym rzędzie i obserwuję.
  3. Coppercat

    Mercedes CLK AMG gr. DTM

    Podobne modele: MB_CLK
  4. Użyłem strzykawki (strzykawek) jednorazowych 2 ml.
  5. Przepraszam za tak długą przerwę Modele są już skończone i pracuję teraz nad podstawkami do nich. To znaczy wersja coupe będzie na przyczepie/lawecie, a wersja cabrio na przedłużonym transporterze VW T1. Postaram się uzupełnić warsztat, chociaż nie mam za dużo fotek (nie lubię ich robić). Poniżej fotki z czerwca. Zrobiłem eksperyment z clear'em. Dałem Gravity ale w wersji vintage, czyli z dodatkiem matującym. Nie chciałem robić połysku, bo to by się kłóciło z oryginałem. Zastosowałem mieszankę: - clear 2,6 ml - utwardzacz 0,9 ml - rozcieńczalnik 0,9 ml - mat add 1,7 ml co dało ok. 6 ml clear'a. Foty dotyczą wersji coupe (profil24). Jeszcze raz podkreślę, że odlewy żywiczne były marnej jakości i wymagały sporego wysiłku, żeby jako, tako wyglądać. Fotki z placu boju: cdn
  6. Zrobiłem ten model jakiś czas temu. Szprychy trzeba "poprawić" po zestawowej wyginarce. Po prawej szprychy wygięte zaginarką, po lewej skorygowane. Inne ujęcie: Nie rozumiem dlaczego fotka jest do góry nogami
  7. Witam po dłuuugiej przerwie, Odświeżyłem wątek (fotki). Wróciły wspomnienia.......
  8. Dziś przymiarki silnika do podłogi: CDN
  9. To jest to, co tygryski lubią najbardziej Fajny warsztat Będę obserwował. Maska powinna mieć zawiasy . Dasz radę
  10. Pracuję nad silnikiem. Początkowo planowałem wszczepić silnik od Porsche 356, ale ostatecznie postanowiłem powalczyć z "połówką" z zestawu. Odlew nie jest rewelacyjny, ale może uda się go jakoś sensownie obrobić i "doszczegółowić". Wyglądało to nieciekawie więc zabrałem się za detailing. Pierwsze kabelki, druciki itp.: Profil24 przewidział układ zapłonowy 4-ro świecowy. Zmieniłem to na 8 świec (2 na cylinder) i dwa aparaty zapłonowe. Wszytko po to, żeby nadrobić brak szczegółów odlewu. Równolegle robię różne detale do późniejszego wykorzystania. Drzwi z zawiasami: CDN
  11. Dłubaniny ciąg dalszy. Zrobiłem deskę rozdzielczą (prawie kompletną). Na pierwszy ogień poszły otwory pod zegary i przełączniki. Potem podkład i kolor bazowy. Jako bazy użyłem farby Gravity Lago Green (GC-2199) z palety Porsche. Fotka z: https://gravity-colors.com/model-car-paints/126-09-gc-2199/ Przegroda przednia z deską rozdzielczą: Kompletna deska rozdzielcza z podłączonym podświetleniem zegarów. Dłubnąłem co nieco przy tzw. bagażniku: Wszystko narazie złożone na słowo honoru. CDN
  12. Żywica od Profil24 nie rozpieszcza Oprócz bąbli, wżerów, rys i niedolewów trzeba walczyć z brakiem spasowania elementów. Może to normalne, ale ja się z tym pierwszy raz spotykam Na początek poszły paski PS różnej grubości e celu załatania szpar między "blachami" kasty. Potem szlifowanie, suszarka do włosów i pasowanie. Potem w ruch poszedł Proxxon z różnymi frezami. Powstały otwory na światła, siatki w tylnej części kasty oraz bruzdy pod okablowanie wewnątrz. Następnie pierwsza warstwa podkładu i szlifowanie. Żeby się nie zniechęcić do modelu w tzw. międzyczasie dłubałem przy kołach, kierownicy i tylnych światłach. Koła napompowane i wyważone: Propozycja tylnych świateł: Kierownica powstała z zestawowej blaszki i żywicy, plus szpilka, igła od strzykawki, sticker z logo i żywicy UV. CDN.
  13. Tak sobie wyobrażam wersję cabrio:
  14. Dawno mnie tutaj nie było........ Zdecydowałem się założyć ten warsztat, bo na Facebook'u to nie to samo. Plany są następujące: - dwa modele Porsche 550. Wersja coupe - Profil24 i wersja cabrio - USCP. Oba modele żywiczne do ostrej modyfikacji (jak dla mnie). - możliwie duży stopień detailing'u (druty, śrubki, blaszki, kalki itp.). - otwarcie najlepiej wszystkich drzwi, bagażników, pokryw itp. - model coupe ma być postawiony na lawecie, a cabrio na przedłużonym VW T1. - pełne oświetlenie modeli (łącznie z deskami rozdzielczymi). Mam nadzieję, że będzie sporo dobrej zabawy Bazę stanowić będą modele żywiczne: - stary wypust firmy Profil24. Marna jakość odlewów, zero spasowania, toporna kasta, która waży chyba z pół kilograma. - nowość ukraińskiego USCP. Dobra jakość odlewów, ale brak silnika, pokrywa silnika i maska odlane razem z nadwoziem, że o drzwiach nie wspomnę. Dla zilustrowania wrzucam fotki z porównania karoserii obu modeli: I transkit'u USCP do VW T1 (T2 ?) Tyle tytułem wstępu. Prace początkowe już ruszyły. Będę opisywał postępy na bieżąco. Pozdrawiam, Jacek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.