Skocz do zawartości

Reflect

Super Moderator
  • Liczba zawartości

    2 346
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

23 Excellent

2 obserwujących

Informacje

  • Skąd
    Poznań
  • Zawód
    Creative Director

Ostatnie wizyty

2 321 wyświetleń profilu
  1. Limity zostały zniesione - witamy w grupie Super Użytkowników Pozdrawiam Reflect
  2. Świetny model - taki na czasie hihihi... Może udało by się dorobić jakąś podstawkę i może fixa z boku dołożyć? Było by zacnie - ale i tak jest bardzo ciekawie pozdrawiam Chris
  3. Acha - no właśnie o liściach zapomniałem - chyba jest zbyt wiele
  4. https://modelwork.pl/forum/4-jak-to-zrobić-i-jak-pokazać/ Zaczynam czyszczenie - nie wiem jeszcze jak, ale będę się przyglądał temu miejscu i w miarę czasu wywalał śmieci a zostawiał konkrety.
  5. Mnie się generalnie też podoba - nie wiem o co chodzi z tymi światłami z tyłu.... no i te szpary pod nimi - widział bym tam jeszcze trochę zakumulowanego brudku... wydaje mi się, że felgi też potrzebowały by więcej kontrastu (trochę zbyt czyste do reszty)... ale.... możliwe, że właśnie mu na pitstopie założyli nowe kapcie, plus lampy i przeleciał tak kilkaset metrów - hihihihi Mega robota - koniecznie chciałbym zobaczyć więcej - no i dawaj podstawkę!!!! pozdrawiam Chris
  6. do
  7. Temat zmierza w kierunku - "moje retro jest lepsze od twojego" Dla mnie temat wyczerpany.... zreszta jak sie to wszystko czyta (jak ma się czas) to chodzenie w kółko i nic więcej pozdrawiam
  8. Chętnie dołożę swoje trzy grosze... do rzeczy... Vintage - klasa która powstaje z zestawu starego - z waloryzacją własną zrobioną od zera (nie jakieś odlewy z nowych zestawów i udawanie że to waloryzacja), przy użyciu nowoczesnych technik - wyłączając techniki 3Ddesign & print.... bo gdybyśmy dołączyli nowoczesne projektowanie i dobry druk - no to po zawodach.... Co mam na myśli nowoczesne techniki - sprzęt, narzędzia, farby - jednym słowem nowoczesny arsenał zbrojeń I to pewnie wszystko co można by napisać. Reszta jest milczeniem i stawiając tak poprzeczkę - mamy w PL pewnie garstkę ekspertów, którzy byli by w stanie ruszyć vintage i zrobić z tego coś sensownego.... pozdrawiam wszystkich!
  9. Mnie też się podoba! Gratuluję efektu.
  10. To dokładnie miałem na myśli - dla mnie podstawowe narzędzie to PS-290 Mr.Procon Boy LWA Trigger Type (0.5 mm) no i wspomniana iwata
  11. Jeśli mogę się wtrącić - to faktycznie dobór kompresora i jego "kultury" pracy będzie zdecydowanie najważniejszy. Z Chińszczyzną to tak trochę uda się, nie uda się - jeśli ktoś potrzebuje zmieścić się w ciasnym budżecie - sugerowałbym zakup od kogoś kto ma w tym doświadczenie i w razie czego jest możliwość pomocy gwarancyjnej. Generalnie większość producentów (tych bardziej poważnych i tych no-name) używa tych samych podzespołów czy wręcz lini produkcyjnych. Różnicę natomiast na pewno dołoży zbiornik z powietrzem (czyli taki troszkę większy zestaw). Taki zbiornik będzie działał jako bufor powietrza - natrysk będzie równy i będzie można go wyregulować do ciśnienia roboczego 0,3-0,8 BAR zależnie od gęstości produktu i sposobu malowania. O tym jeszcze napiszę swoje przemyślenia niebawem. Co zaś się tyczy aerografów to jest temat w sumie podsumowany już wielokrotnie przez brać modelarską - moje zdanie jest takie 1. Iwata 2. Mr Hobby 3. H&S 4. Cała reszta Dwa pierwsze - praktycznie bliźniacze produkty z przewagą Iwaty - są lżejsze, mają więcej możliwości sterowania natryskiem, doskonałe instrumenty. Iwata - bardzo drogie części, Mr. Hobby powyżej średniej ale nie tak szokujące części (szczerze to te aero ciężko zepsuć a producent pisze nawet w instrukcji, że nie zaleca rozkręcania sprzętu - wystarczy przemywać dobrym płynem do czyszczenia aero i sprawa załatwiona - to jest ogromny plus maszyn od Mr. Hobby) Dla mnie tandem 0,2 mm oraz 0,5 mm ze spustem pistoletowym od Mr. Hobby robi robotę chyba najlepiej. (No może oprócz Iwata HP-BH - mój personal best H&S - bardzo dobry sprzęt dla każdego - niestety jest problem z czyszczeniem - tam jest inaczej skonstruowana dysza i uszczelnienie. Są też bardzo delikatne - plus cena i tanie części = bardzo rozsądny wybór. Cała reszta - no to różnie można trafić - w tej materii nie poradzę. pozdrawiam Chris P.S. Co zaś się tyczy wyboru - to bym wziął ten ostatni link i od razu bym na stałe zamontował igłę 0,5 - taki aero przyda się później do malowania podkładów i lakierów!!! https://allegro.pl/oferta/kompresor-z-butla-tc-20t-z-aerografem-ab-203k-9701181280
  12. Witam serdecznie! Tak się złożyło, że zachęcony kilkoma zapowiedziami tego modelu postanowiłem go zakupić na stan "sklepowy" Wydaje mi się ciekawym reprezentantem na rodzimym rynku. Co by nie przedłużać zachęcam do komentowania. Dla mnie osobiście - bomba - bardzo mi przypadła do gustu ta wykwintna produkcja!!! Pozdrawiam
  13. Reflect

    Aerograf cz.2

    Dokładnie to samo miałem na myśli.... nie zawsze agresywne farby (MRP i inne) bez zastosowania retardera (który jest w dobrych rozcieńczalnikach) będą się sprawdzać w myśl "niskie ciśnienie i rzadka farba"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.