Skocz do zawartości

Marek K

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    462
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana Marek K w dniu 4 Sierpnia 2023

Użytkownicy przyznają Marek K punkty reputacji!

Reputacja

218 Excellent

Informacje

  • Skąd
    Białystok

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Marku jak jeszcze możesz to przewody zapłonowe przemaluj na srebrno. To była taka plecionka. Kokpit fajny. POWODZENIA.
  2. Marek K

    A6M2 EDUARD 1/48

    Ależ Marku , panowie to przed wojną byli. Fajnie że pokazałeś link , bo moim zdaniem ten silnik pomalowany jest od czapy. Zdecydowanie popieram to co napisał zaruk ! A wydruk jest super , mam go więc wiem co mowię. Natomiast malowanie tego to jest nie lada wyzwanie.
  3. Marek K

    A6M2 EDUARD 1/48

    W modelu prawie się nic nie zmieniło bo utknąłem przy silniku. Na razie przegrywam z montowaniem kabli ( 2 podejścia i lipa). Obejrzałem sporo zdjęć silnika sake i chciałbym się zapytać znawcow tematu o kolorystykę cylindrow. Całe srebrne, całe czarne czy doł czarny a gora srebrna.
  4. Marek K

    Ki-45 Hasegawa 1/48

    Nie wstawienie żywicy to taki sam grzech modelarski jak brak nitowania od skali 1/48 . Model ładnie się składa , żywica pasuje dobrze. POWODZENIA.
  5. Podpisuję się pod tym obiema rękami.
  6. Marek K

    Hs-126 ICM skala 1/48

    Jeszcze raz dzięki , cieszę się że chociaż tu się podoba . Jakbym tam miał tyle pozytywów to byłbym liderem -) . Dla chętnych chcących podjąć walkę z tym modelem polecam mój warsztat. W przeciwnym wypadku mogą wystąpić takie problemy jak w tym warsztacie. Który też jest wart obejrzenia . Jeszcze 1 kupując model warto sprawdzić stan oszklenia, niestety musiałem kupić 2 model aby go skończyć. ( wklęśnięta owiewka ). https://www.kfs-miniatures.com/1-48-henschel-hs-126-icm-budowa/
  7. Marek K

    B5N2 1:48 Hasegawa

    Nie koniecznie, one wyglądają tak samo jak pokryte szmatą. Cienka ta blacha musiała być .
  8. Marek K

    B5N2 1:48 Hasegawa

    Mam nadzieję że coś widać .
  9. Marek K

    B5N2 1:48 Hasegawa

    W kagero nr.79 są pokazane te klapy , i wszystko wskazuje na to że były szmaciane. Jak nie masz tej monografii to potem pstryknę zdjęcie. Sam ocenisz.
  10. Marek K

    B5N2 1:48 Hasegawa

    Chodzi Ci o klapy czy lotki .
  11. Marek K

    B5N2 1:48 Hasegawa

    Śmiałe założenie , ale widzę że tylko u mnie. Jak dla Marka pasują te nity do wszystkiego to mi to lotto , grunt żeby mu się podobały. Ja wolę wgłębne i bardziej widoczne. Czasami nawet poprawiam eduardowe ( jak mam lepić kalki). Warstwa farby, pare warstw lakieru i nity znikają. Potem kalka nie chce w nie wsiąść i wygląda jak blaszana , o łoszu nie wspomnę.
  12. Marek K

    Hs-126 ICM skala 1/48

    Dzięki wszystkim za ciepłe przyjęcie mojego ulepa -). Tak z ciekawości się spytam , może komuś została owiewka do tego modelu po nieudanym klejeniu ( chętnie przygarnę). Zresztą o to nie trudno bo model do łatwych nie należy.
  13. Marek K

    B5N2 1:48 Hasegawa

    Myślę że oboje macie rację bo to zależy od tego jak na samolocie wyglądały nity. Jak są wypukłe ( P-40 ) to Marka sposob jest ok. Kiedyś podobny sposob pokazał Marek Możdżeń na P-11 i to było super. Na B5N2 takie nity będą wyglądały lipnie. ( bo ten samolot ma płaskie nity).
  14. Marek K

    B5N2 1:48 Hasegawa

    Ale zdjęcie z nitowaniem fajne, też takie robię żeby zobaczyć gdzie jeszcze trzeba łebki przeszlifować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.