Skocz do zawartości

redhot12

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Informacje

  • Skąd
    Mosina/Poznań
  1. Koniec prac. Zapraszam do oglądania zdjęć. I dziękuję wszystkim za pomoc.
  2. Mam takie pytanie czy pronto do podłóg i paneli (link) nadaje się zamiast sidoluxu?
  3. Maluje emaliami, aerografem.
  4. Na ów modelu w sumie są dwa kolory maskowania (wyłączając spód) najpierw położy ten jaśniejszy czy ciemniejszy?
  5. 1-Ale teoretycznie odcienie szarego nadają się? Czy po prostu zastosowanie ich nie ma sensu? 2-Mam blu tacka i zrobić z niego "węże" czy jak by to powiedzieć rozgnieść na płasko?
  6. Dwa kolejne pytanka: 1-Jaki da podkład od właściwe kolory? Jakieś odcienie szarego mogą być? 2-Jaki wybrać sposób "łączenia" kolorów kamuflażu. Taśma tamiy-i będzie dobra czy za ostre?
  7. redhot12

    Chemia

    "Revell Contacta Liquid Special" jest klejem do części chromowanych ale może być użyta do każdego innego klejenia. Ponieważ warstwa chromu przeszkadza stapianiu się części klejonych, więc można ją usunąć. Do bardziej eleganckiej metody należy użycie kleju specjalnego. Nim można łączyć wszystkie części przezroczyste jak okna lub kabiny pilota, ponieważ części przezroczyste nie będą się rozpuszczały. Opis ze sklepu ehobby.pl
  8. Czy jest sens aby użyć szpachli na tych łączeniach, czy lepiej by było to rozwiązać klejami? Bo mam taką ładną revella Gun Metal MM jest odpowiednikiem koloru Burnt Steel który jest wymagany w punkcie 3?
  9. Kurde czyżby znowu wyjazd do sklepu modelarskiego Może jakaś inna technika?
  10. W najbliższym czasie będę sklejał połówki skrzydeł i korpusu samolotu i tu przychodzi problem z którym zawsze mam problem jaką technikę obrać tzn. cyjanek lekko w nadmiarze i go zeszlifować co w sumie jest dośc trudne aby odpowiednią ilość kleju położyć czy po prostu skleić a później jakoś szpachelką? Jaki sposób polecacie?
  11. Co masz na mysli ? Kokpit pomalowany jutro dopieszczę go i prześlę fotki.
  12. Chyba wybiorę pale green model master, zapewne zasadniczo się nie różnią, a najbliższy sklep modelarski mam 20 km. Dziś pierwszy dzień prac miałem dość mało czasu ale co nieco zrobiłem: Co sądzicie gdybym teraz te elementy "wykąpał", następnie pomalował tzn. nie cały model ,tylko kabinę na zielono, śmigło i deskę rozdzielczą na czarno następnie jutro szczegóły kabiny dopieścić i na skraje śmigła kolor żółty? PS Nie chcę przesadzać, ja po prostu chcę złożyć model, który będzie ładnie wyglądał i będzie w miarę poprawny z rzeczywistością. Ale wielkie dzięki za wszelką pomoc.
  13. Zgodnie z umową zapraszam http://modelwork.pl/viewtopic.php?p=81775#81775. Do zamknięcia
  14. Zgodnie z umową (http://modelwork.pl/viewtopic.php?t=6119) zakładam wątek w którym będę ukazywał przebieg prac nad modelem Hawker Hurricane MK. IIC firmy Academy oraz zapewne będę miał wiele pytań w sumie już mam jakieś w głowie. Dziś chciał bym umieścić instrukcje do ów modelu i zadać póki co jedno pytanko. Skany instrukcji: Strona 1 Strony 2-3 Strony 4-5 Strony 6-7 Strona 8 Dodam iż wybieram malowanie nocne (to drugie). Zgodnie z instrukcją jutro chciał bym się zabrać za kokpit i tutaj moje pierwsze pytanie a w sumie dwa pytanka: 1-Całą kabinę pomalować na jasny zielony? I ewentualnie według własnego uznania niektóre elementy na inne kolory tzn. w miarę "normalne" 2-W instrukcji light green jest oznaczony jako FS34226 natomiast jak sprawdzałem to mnie się zdaje że light green to 34227. Sami to oceńcie: http://www.colorserver.net/showcolor.asp?fs=34226 http://www.colorserver.net/showcolor.asp?fs=34227 Z góry dziękuje za pomoc.
  15. Chodzi mi dokładnie o ten model jakie powinny być przejścia kolorów ostre tzn. od taśmy czy blutacka?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.