Skocz do zawartości

Gapek1986

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Informacje

  • Skąd
    Bielsko-Biała
  1. Gapek1986

    Lexus LS400 1/24 AMT

    I ciąg dalszy mych prac miał miejsce wczorajszego wieczora Postanowiłem popracować troszkę nad hamulcami. Jak widać na załączonym obrazku zestawowe tarcze hamulcowe zostały zeszlifowane, a na nie zostały naklejone żywiczne odlewy. Zrobiłem to w ten sposób by nie mieć za dużo problemu z ewentualnym dorabianiem mocowań tarcz. Wydaje mi się, że nie wyszło to wcale tak źle jakby się mogło na pierwszy rzut oka wydawać ;) I to samo zrobiłem z tyłem. Poza tym złożyłem wszystko na sucho i zastanawiam się które felgi by założyć do tej fury. Co by nie było w obu przypadkach będzie trzeba poszerzyć nadkola. I wracając jeszcze do grilla, to został wycięty tak jak już sugerowałem i jestem na etapie szukania czegoś co by go wypełniło i nawet mam już pewien pomysł
  2. Gapek1986

    Lexus LS400 1/24 AMT

    I pora brać się do pracy, bo czasu coraz mniej Na początek wyciąłem wszystkie części z ramek, miało być pasowanie części na sucho by zobaczyć co można by zmienić ale po głębszym zastanowieniu stwierdziłem, że przyjdzie jeszcze na to czas, więc wziąłem się za karoserię. Najpierw szlif nadlewek (szwów), najbardziej widoczne były na tyle karoserii, choć dużo tarcia nie wymagały Następnie pora na inwencje własną Przedni grill mam zamiar zeszlifować i wstawić tam siateczkę (tylko zastanawiam się czy zrobić dziurę, czy zeszlifować oryginał i na gładki plastik wstawić blaszkę. Ale do tego jeszcze dojdziemy) Poza tym zderzak w miejscach oznaczonych będę robił na gładko
  3. Gapek1986

    Lexus LS400 1/24 AMT

    Dokładnie jest to przepak Aoshimy, a potwierdza to choćby producent Twoje prace obserwuję od dawna i muszę przyznać, że każda wywołuje pozytywne emocje Ja przy Tobie to laik jestem Choć postaram się żeby ten model choć po części wyszedł tak dobrze
  4. Gapek1986

    Lexus LS400 1/24 AMT

    Przeglądając internety natrafiłem na coś takiego Myślę, że w tę stronę skierują się moje prace nad tym modelem Może nie będzie identyczny, ale na pewno postaram się by robił takie samo wrażenie
  5. Klasa 3 - Pojazdy cywilne Kategoria Specjalna 2 - Najlepsza relacja z prac warsztatowych Witam serdecznie. W jednym z poprzednich konkursów niestety nie dałem rady skończyć zaczętego modelu i co prawda nadal leży nie skończony. Ale mam nadzieję, że w tej edycji uda mi się dopiąć swego Na warsztat idzie model Lexusa LS400 od firmy AMT dorwany jakiś czas temu i myślę, że jest to odpowiednia pora na to by przy nim usiąść Jest to mój pierwszy kontakt z tą firmą i mam nadzieję, że nie będzie to szło jak przysłowiowa "krew z nosa" ;) Model na pewno nie będzie pudełkowy, postaram się o jakieś dodatki hand-made by urozmaicić troszkę prace ale wszystko okaże się w praniu Musi być dobrze A oto inbox: I muszę przyznać, że zostałem mile zaskoczony tym, że w zestawie są blaszki ze znaczkami
  6. I w końcu przyszła pora by zobaczyć jak wszystko leży. Na chwilę obecną jestem zadowolony z postępu prac, gdyż obawiałem się że wszystko będzie szło mi toporniej. Myśl, że nie wygląda to źle, choć teraz będzie mi chodziła po głowie myśl jak tu obniżyć moją Hanię. Póki co zajmę się chyba dopieszczaniem wnętrza jeśli oczywiście nie wpadnę na jakiś szybki pomysł ;)
  7. Po powiedzmy, że skończonym tylnym zawieszeniu przyszła pora na przednie i jak zwykle muszą pojawiać się problemy, by zmusić kreatywność modelarza do działania. A więc gdy wziąłem się za dopasowywanie przednich tarczy okazało się że tuleja na nich jest dużo mniejsza niż otwór w którym mają być zamontowane. Więc nałożyłem na nią większą tuleję i lekko powiększyłem otwór do ich zamontowania. A następnie zrobiłem to samo co w przypadku tylnych tarcz hamulcowych, czyli wyfrezowałem otwór na tuleję w którą włożona będzie felga i z czoła tarczy przewierciłem otwór o średnicy 2mm przez który będzie przechodził pręt felgi. Następnie zeszlifowałem zbędny nadmiar tulei tarczy tak by przylegała jak najbardziej do mocowania.
  8. Prac ciąg dalszy Wziąłem się za dokończenie tylnego zawieszenia, więc pora za negatyw. Spoglądając na złożony tylny wózek, zastanawiałem się jak najłatwiej będzie zrobić ów negatyw. Postanowiłem przesunąć troszkę otwór w górnym wahaczu, co spowoduje lekki pochył całej tarczy wraz z felgą. Odciąłem tuleję, przeszlifowałem wahacz, a następnie przykleiłem ją z powrotem na kropelkę Wydaję mi się osobiście, że wyszło to nieźle, a co ważniejsze nawet równo Następnie lekko zwęziłem felgi
  9. Gdy tylko znalazła się wolna chwila pora wrócić do dalszej części mojej pracy Na początek zacząłem od małej zmiany tarcz hamulcowych, a więc zestawowe tarcze postanowiłem zastąpi tarczami Audi R8 Revella, akurat ten zestaw jest u mnie dawcą potencjalnych części (jeden z początkowych modeli, który mi nie wyszedł). W tarczach od przedniej strony wywierciłem otwór o średnicy 2mm, by można było założyć felgi, a od tylnej strony rozwiercony został otwór o średnicy około 4mm, by można było włożyć w otwór tuleje aby koła były ruchome W między czasie postanowiłem zrobić otwory w zagłówkach siedzenie, gdyż będę chciał założyć w nich siatkę Poza tym korzystając z uwagi Jakuba postanowiłem założyć te węższe opony i wypuścić rant tak jak sugerował Ewentualnie lekko je jeszcze przyszlifuje od wewnętrznej strony. Póki co wygląda to tak Z góry dzięki Jakub za celną uwagę
  10. Mały upload z dzisiejszego dnia Powoli do przodu Wyciąłem większość części z ramek, zawieszenie i większość środka, przeszlifowałem i z lekka spasowałem zawieszenie by zobaczyć jak leży. I zaczynają się pierwsze schody Dołożyłem felgi by sprawdzić jak się będą prezentować. Na pierwszym zdjęciu felgi z zestawu, a na drugim felga z tylnej osi to Work Emotion CR Kiwami 18", którą chciałbym do tej Hondy założyć I już czuję, że przy tak skonstruowanym zawieszeniu w tym modelu nie będzie łatwo położyć jej na glebie. Niestety samo zredukowanie wysokości amortyzatorów nie wystarczy, gdyż jest ono zrobione na sztywno na wielowachaczu Kolejnym problemem wydają się być opony z naciągiem. Posiadam dwa rodzaje, te z zestawu od felg są wyższe i bardziej by pasowały, ale są niestety wąskie i trzeba by zeszlifować felgę. Za to z drugim kompletem opon jest zupełnie odwrotnie. Zresztą sami zobaczcie. I pomysł kolejnej modernizacji, czyli przeróbka przedniego zderzaka. Pierwsze zdjęcie to typ zestawowy, a drugie moja koncepcja Chcę powiększyć trochę otwory w zderzaku i wypełnić je siatką Ale najpierw zajmę się zawieszeniem, bo podstawa to "poniżony, na niskim kapciu"
  11. Z przeprosinami dla Administracji i kolegów modelarzy Zapomniałem nadmienić jaki związek ma dla mnie mój model z tematem konkursu. A więc "Lato" mi jaki i pewnie większości fanom motoryzacji kojarzy się z sezonem tuningowym, odpicowanymi brykami, nisko zawieszonymi, na super feli i właśnie będę chciał by tak wyglądał mój model na finiszu prac Poza tym nadal zastanawiam się czy nie zrobić go w "Letniej" wersji cabrio A jeśli to nie będzie stanowić zadowalającego wyjaśnienia, to przecież Honda, JDM pod banderą "Letniego" Wschodzącego Słońca
  12. To jeszcze wczoraj udało mi się zrobić Pozbyłem się zbędnych linii na karoserii, a także poszerzyłem linie podziału i zaszpachlowałem zaślepkę haka holowniczego na przednim zderzaku. Póki co karoserie zostawiam w takim stanie, gdyż do głowy przyszedł mi pewien niecny plan Ale do tego jeszcze wrócimy
  13. Klasa 3 - Pojazdy cywilne Specjalna 1 - Najlepsza interpretacja tematu konkursowego Specjalna 2 - Najlepsza relacja z prac warsztatowych Specjalna 5 - najlepsza praca w klasach 1,2,3,4,5 zbudowana w oparciu o model Tamiya Witam serdecznie. Postanowiłem również spróbować swoich sił w tym konkursie. Myślę, że będzie to dość ciekawe i pouczające doświadczenie, tym bardziej, że konkurencja jest dość wymagająca patrząc po wcześniejszych modelach wszystkich uczestników. I tym bardziej, że to druga S2000 w tym konkursie Mój model jak w temacie, choć jeszcze do końca nie wiem jakie zmiany w nim zajdą wszystko będę dodawał na bieżąco i dzielił się moimi pomysłami Choć większych zmian się nie spodziewam Wszystkim życzę powodzenia i ukończenia modeli A oto inbox: I pora brać się do działania
  14. Gapek1986

    Charger '68

    to jeszcze jedno małe pytanie, gdzie można nabyć takie dodatki do polepszenia wyglądu silnika i taką siatkę??
  15. Gapek1986

    Charger '68

    Siema. Super projekt I pytanie od laika ;) z czego zrobiłeś przewody przy silniku??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.