Skocz do zawartości

PrzemekW

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    307
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

72 Excellent

Informacje

  • Skąd
    Reda
  • Zainteresowania
    Skala 1:72
  • Zawód
    ???

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Fakt - dopancerzenia brak - zapomniałem o tej fotce. Bardzo sympatyczny Świetlik. Przemek
  2. A on nie powinien już mieć płyt dodatkowego opancerzenia na burtach kadłuba i prawym "policzku" wieży? Co to za krecha na prawej burcie, ciut powyżej numeru? I na podstawkę go. Przemek
  3. Bardzo ładny model. BTW. Czy ktoś porównywał może Cromwell'a od IBG z tym od Revell'a? Przemek
  4. A Hasegawa jako dawca wieży? Może też kadłub? Choć, z tego co pamiętam, to podwozie było chyba bardzo uproszczone Przemek
  5. To ja się domagam 72. I to bardzo domagam się. Przemek
  6. A mnie się marzy taki MiG-17F i pochodne w 1:72. Przemek
  7. Mały off- top: A nasze "bisy" miały te podłużne wzierniki na skrzydłach? Przemek
  8. PrzemekW

    MiG-21

    Hej, Czy nasze "bisy" miały na górnych powierzniach skrzydeł te "owalne", podłużne pokrywy luków obsługowych? Na niektórych rysunkach (np. w PKL) ich nie ma, a na zdjęciach trudno mi to zobaczyć. Przemek
  9. PrzemekW

    T-34-76 1940 Dragon 1/35

    Dzięki za info. Czyli było możliwe. Pozdrawiam, Przemek
  10. PrzemekW

    T-34-76 1940 Dragon 1/35

    Hej, Nie wiem dokładnie, więc pytam. Wczesny T-34 z wczesną armatką, na wczesnych gąskąch, malowanie chyba z okresu bitwy pod Moskwą na przełomie 1941 - 1942 roku, a piechota ma "pepeszki"? Moim zdaniem Mosiny bardziej by pasowały. Ale wykonanie całości BARDZO mi się podoba. Przemek
  11. PrzemekW

    Pantera spod Studzianek

    A dlaczego na okładce jest zdjęcie gąsienicy Shermana? Przemek
  12. Przyjmij, że płyta nadsilnikowa w późnym M4, którego robisz, miała tą samą długość, jak późne M4A3. Górne tylne części kadłuba późnych M4 i M4A3 różniły się kątem pochylenia (kształtem u dołu też) tylnej płyty. Pomijam tu inne różnice (np. silniki itd.). M4A3 miał bodajże 22° pochylenia tylnej płyty, a M4: 10° albo 12° (piszę z pamięci). Wpływało to na rozmiary nawisu nad tyłem wanny (tam był właz do silnika, rury wydechowe, itd.). Ale przypatrz się dokładnie zdjęciom oryginału. Być może pojazd ten powstał z kadłuba M4A3, w którym, w ramach unifikacji, zamontowano gwiazdowy silnik z M4/M4A1. I wtedy na kadłubie M4A3 miałbyś płytę nadsilnikową od M4. A poznasz to właśnie po kącie nachylenia ww. tylnej płyty górnej części kadłuba. Mam nadzieję, że jasno to opisałem. Przemek
  13. Cześć, A dlaczego zmieniając kat nachylenia tylnej płyty niejako przedłużyłeś całą górną część kadłuba? Nie wystarczyło zeszlifować do odpowiedniego kąta boki i tylko dokleić tylną płytę? Góra nie będzie teraz za długa w stosunku do wanny? Przemek
  14. Bracia Czesi pokazali taką zapowiedź- zagadkę Vespida: T-72? Przemek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.