PrzemekW
Użytkownicy-
Liczba zawartości
307 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
72 ExcellentInformacje
-
Skąd
Reda
-
Zainteresowania
Skala 1:72
-
Zawód
???
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Fakt - dopancerzenia brak - zapomniałem o tej fotce. Bardzo sympatyczny Świetlik. Przemek
-
A on nie powinien już mieć płyt dodatkowego opancerzenia na burtach kadłuba i prawym "policzku" wieży? Co to za krecha na prawej burcie, ciut powyżej numeru? I na podstawkę go. Przemek
-
Bardzo ładny model. BTW. Czy ktoś porównywał może Cromwell'a od IBG z tym od Revell'a? Przemek
-
A Hasegawa jako dawca wieży? Może też kadłub? Choć, z tego co pamiętam, to podwozie było chyba bardzo uproszczone Przemek
-
To ja się domagam 72. I to bardzo domagam się. Przemek
-
Arma Hobby - zapowiedzi i nowości lotnicze
PrzemekW odpowiedział Roland_Sebastian → na temat → [L]Nowości i In-Boxy
A mnie się marzy taki MiG-17F i pochodne w 1:72. Przemek -
To nie moja bajka czyli bałałajka (a może i dwanaście)...
PrzemekW odpowiedział Kon_Bar → na temat → [L]Warsztat
Dziękuję za to zestawienie. Przemek -
To nie moja bajka czyli bałałajka (a może i dwanaście)...
PrzemekW odpowiedział Kon_Bar → na temat → [L]Warsztat
Mały off- top: A nasze "bisy" miały te podłużne wzierniki na skrzydłach? Przemek -
Hej, Czy nasze "bisy" miały na górnych powierzniach skrzydeł te "owalne", podłużne pokrywy luków obsługowych? Na niektórych rysunkach (np. w PKL) ich nie ma, a na zdjęciach trudno mi to zobaczyć. Przemek
-
Dzięki za info. Czyli było możliwe. Pozdrawiam, Przemek
-
Hej, Nie wiem dokładnie, więc pytam. Wczesny T-34 z wczesną armatką, na wczesnych gąskąch, malowanie chyba z okresu bitwy pod Moskwą na przełomie 1941 - 1942 roku, a piechota ma "pepeszki"? Moim zdaniem Mosiny bardziej by pasowały. Ale wykonanie całości BARDZO mi się podoba. Przemek
-
A dlaczego na okładce jest zdjęcie gąsienicy Shermana? Przemek
-
Przyjmij, że płyta nadsilnikowa w późnym M4, którego robisz, miała tą samą długość, jak późne M4A3. Górne tylne części kadłuba późnych M4 i M4A3 różniły się kątem pochylenia (kształtem u dołu też) tylnej płyty. Pomijam tu inne różnice (np. silniki itd.). M4A3 miał bodajże 22° pochylenia tylnej płyty, a M4: 10° albo 12° (piszę z pamięci). Wpływało to na rozmiary nawisu nad tyłem wanny (tam był właz do silnika, rury wydechowe, itd.). Ale przypatrz się dokładnie zdjęciom oryginału. Być może pojazd ten powstał z kadłuba M4A3, w którym, w ramach unifikacji, zamontowano gwiazdowy silnik z M4/M4A1. I wtedy na kadłubie M4A3 miałbyś płytę nadsilnikową od M4. A poznasz to właśnie po kącie nachylenia ww. tylnej płyty górnej części kadłuba. Mam nadzieję, że jasno to opisałem. Przemek
-
Cześć, A dlaczego zmieniając kat nachylenia tylnej płyty niejako przedłużyłeś całą górną część kadłuba? Nie wystarczyło zeszlifować do odpowiedniego kąta boki i tylko dokleić tylną płytę? Góra nie będzie teraz za długa w stosunku do wanny? Przemek
-
Zapowiedzi i nowości Vespid Models
PrzemekW odpowiedział robertmodelarz → na temat → [M]Nowości i In-Boxy