JJ62
Użytkownicy-
Liczba zawartości
261 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
111 ExcellentInformacje
-
Skąd
Gdańsk
-
Zawód
Automatyk
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Już w Buccanerze z Pustynnej Burzy był ten inny, nowy plastik. Obejrzałem ten filmik: jest rzeczywiście fajny, pełne wnętrze robi dobre wrażenie, ale jednak nie mogę się oprzeć wrażeniu, że wciąż brak Airfixowi takiej finezji, która mają nowe wypusty innych firm (F-15 Fine Moldsa, A-6 Trumpetera czy chociażby naszej Army). Ale utwierdzić się w tym (lub co mam nadzieję , zmienić zdanie) będę mógł jak dostanę go do ręki (jak najszybciej mam nadzieję.
-
Mam to samo: burzy moje poczucie estetyki Ale i tak w końcu zrobię...
-
Dlatego bardziej sobie cenię rozmowy i opinie od bezpośrednich użytkowników (jeśli akurat mam okazję to usłyszeć z racji pracy). Ja się zgadzam z Tobą w 100%, ale jeśli na dniach wypływa też info o praktycznym zastopowaniu Umowy na polski K2. A powodem jest ponoć ten sam lobbing...
-
Ale uziemnione były - rozmawiałem w 23 BLT w styczniu. Powód prawdziwy, otoczka ocierająca się o wielką politykę i lobbing...
-
Czy wiadomo kiedy premiera? Nie znalazłem takiej informacji, niestety... Z tego co widziałem jest cały czas dostępny np. na MH jako starter set. Czy o tego Ci chodziło? Prawie zabawkowa wersja
-
Nie wiesz? Jak nie wdychałeś to nie zauważasz, że świat staje się piękniejszy, śpiewają ptaszki, wokół kwiaty...
-
Ale ta cena… jak za F-14 z GWH
-
Mnie kilkukrotne szpachlowanie i szlifowanie tej szczeliny po podziale skrzydła na tyle zniechęciło, że Jaczek na razie wylądował w "przechowalni". Model b. fajny
-
Arma Hobby - zapowiedzi i nowości lotnicze
JJ62 odpowiedział Roland_Sebastian → na temat → [L]Nowości i In-Boxy
Masz rację, dodałbym jeszcze tradycyjny dla nich rynek amerykański. Na tym tle wyróżnia się Fine Molds, same the "best of" ostatnio. -
Dzięki wielkie!
-
Tu pełna zgoda, dlatego dałem lajka @HKKNiestety, wersja D Hasegawy i B-24 Eduarda jest praktycznie nieosiągalna. Dziękuję, jednak za fachowe wyjaśnienia, dzięki nim widzę, że trzeba jeszcze pogmerać na rynku wtórnym.
-
Potwierdzam: jest załamanie, chociaż wysokość ok. Z konieczności "rzeźbienia" (ale stosunkowo niewielkiego) zdaję sobie sprawę . Czy jest jednak jakaś inna możliwość zbudowania polskiej przerobionej B-24J?
-
Może, żeby zakończyć dyskusję na tym etapie, bo widzę że kwitów na pewne tezy brak: Nic nie dopasowałem tylko zmierzyłem i wysokość jest taka sama (być może jest to błąd modelu jak pisze Wymysł). W poście z poniedziałku niezdarnie zakreśliłem linie, wg których trzeba wykonać korektę tej sekcji kadłuba. I tyle wg mnie, może będzie zonk, jak przejdę do rzeczy - wtedy na forum posypię głowę popiołem . @Wymysl: Brak mi materiałów (zdjęć, rysunków ) o tej wersji J, przebudowanej przez/dla Polaków. Adres www, który podałeś wiele nie wnosi. Może trzeba by się skontaktować z p. Krzysztofem Sikorą, który temat polskich Liberatorów badał od dawna. Spróbuję
-
Piszesz, że nie miały szklarni, ale jednak miały... Zaiste kręte są drogi logiki. Zobacz sobie materiał K. Sikory w Replice i czytaj ze zrozumieniem: nomenklatura oznaczania tych egzemplarzy była jednak B-24J. Co w takim razie (Twoim zdaniem) było z przodu kadłuba w polskich MK. VI, które były na bazie J, ale przerobione (cyt.)?
-
No to słowo przeciwko słowu: Wymysł kontra Krzysztof Sikora. Komu wierzyć?