Skocz do zawartości

JJ62

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    260
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

111 Excellent

Informacje

  • Skąd
    Gdańsk
  • Zawód
    Automatyk

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mam to samo: burzy moje poczucie estetyki Ale i tak w końcu zrobię...
  2. JJ62

    Polskie KAI FA-50

    Dlatego bardziej sobie cenię rozmowy i opinie od bezpośrednich użytkowników (jeśli akurat mam okazję to usłyszeć z racji pracy). Ja się zgadzam z Tobą w 100%, ale jeśli na dniach wypływa też info o praktycznym zastopowaniu Umowy na polski K2. A powodem jest ponoć ten sam lobbing...
  3. JJ62

    Polskie KAI FA-50

    Ale uziemnione były - rozmawiałem w 23 BLT w styczniu. Powód prawdziwy, otoczka ocierająca się o wielką politykę i lobbing...
  4. Czy wiadomo kiedy premiera? Nie znalazłem takiej informacji, niestety... Z tego co widziałem jest cały czas dostępny np. na MH jako starter set. Czy o tego Ci chodziło? Prawie zabawkowa wersja
  5. Nie wiesz? Jak nie wdychałeś to nie zauważasz, że świat staje się piękniejszy, śpiewają ptaszki, wokół kwiaty...
  6. Ale ta cena… jak za F-14 z GWH
  7. JJ62

    Jak-9D Zvezda 1:72

    Mnie kilkukrotne szpachlowanie i szlifowanie tej szczeliny po podziale skrzydła na tyle zniechęciło, że Jaczek na razie wylądował w "przechowalni". Model b. fajny
  8. Masz rację, dodałbym jeszcze tradycyjny dla nich rynek amerykański. Na tym tle wyróżnia się Fine Molds, same the "best of" ostatnio.
  9. JJ62

    B-24H Airfix 1/72

    Tu pełna zgoda, dlatego dałem lajka @HKKNiestety, wersja D Hasegawy i B-24 Eduarda jest praktycznie nieosiągalna. Dziękuję, jednak za fachowe wyjaśnienia, dzięki nim widzę, że trzeba jeszcze pogmerać na rynku wtórnym.
  10. JJ62

    B-24H Airfix 1/72

    Potwierdzam: jest załamanie, chociaż wysokość ok. Z konieczności "rzeźbienia" (ale stosunkowo niewielkiego) zdaję sobie sprawę . Czy jest jednak jakaś inna możliwość zbudowania polskiej przerobionej B-24J?
  11. JJ62

    B-24H Airfix 1/72

    Może, żeby zakończyć dyskusję na tym etapie, bo widzę że kwitów na pewne tezy brak: Nic nie dopasowałem tylko zmierzyłem i wysokość jest taka sama (być może jest to błąd modelu jak pisze Wymysł). W poście z poniedziałku niezdarnie zakreśliłem linie, wg których trzeba wykonać korektę tej sekcji kadłuba. I tyle wg mnie, może będzie zonk, jak przejdę do rzeczy - wtedy na forum posypię głowę popiołem . @Wymysl: Brak mi materiałów (zdjęć, rysunków ) o tej wersji J, przebudowanej przez/dla Polaków. Adres www, który podałeś wiele nie wnosi. Może trzeba by się skontaktować z p. Krzysztofem Sikorą, który temat polskich Liberatorów badał od dawna. Spróbuję
  12. JJ62

    B-24H Airfix 1/72

    Piszesz, że nie miały szklarni, ale jednak miały... Zaiste kręte są drogi logiki. Zobacz sobie materiał K. Sikory w Replice i czytaj ze zrozumieniem: nomenklatura oznaczania tych egzemplarzy była jednak B-24J. Co w takim razie (Twoim zdaniem) było z przodu kadłuba w polskich MK. VI, które były na bazie J, ale przerobione (cyt.)?
  13. JJ62

    B-24H Airfix 1/72

    No to słowo przeciwko słowu: Wymysł kontra Krzysztof Sikora. Komu wierzyć?
  14. JJ62

    B-24H Airfix 1/72

    Zgadza się, ale w komplecie B-24J jest pełna szklarnia od wersji J. Pasuje co do mm
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.