Skocz do zawartości

Locker's Workshop

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    93
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Informacje

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Locker's Workshop

    F-35A - silnik

    Może być? ;) https://imgur.com/a/DBkGxOn
  2. Pięknie dziękuję za dobre słowo na temat mojego wytworu, włożyłem w niego sporo serca i jeszcze więcej pracy ale widzę że się opłacało ;)
  3. No i nadeszła radosna chwila - koniec prac !!!
  4. Wielkie dzięki Panowie już niewiele zostało, ale ciągnie się w nieskończoność! Wkrótce kolejne szalone projekty
  5. ETAP - VI ( poprawki i reszta elementów) Trochę nie po kolei ale zostały do dokończenia wydechy, owiewka kabiny oraz obudowa podstawki, wkrótce koniec
  6. ETAP - V (podstawka) - Podstawkę wykonałem z kawałka styroduru ze wstępnie wyrzeźbionym kształtem, następnie nałożyłem moją ulubioną szpachlę epoksydową. Po wyrzeźbieniu skał i wydm w szpachli, przykleiłem model - nałożyłem na niego pozostałe powierzchnie piasku i wydm. Ostateczne poprawki piasku wykonałem za pomocą masy rzeźbiarskiej malliput. Na koniec dołożyłem trochę pokruszonego piaskowca jako luźne kamienie - Czas na malowanie powierzchni piasku farbami akrylowymi z cieniowaniem. - zdjęcia w świetle dziennym
  7. ETAP - IV (malowanie) W tym miejscu nadmienię że samolot w oryginale jest idealnie wypiaskowany więc resztki farby oraz metal są matowe a momentami satynowe. Niestety na tak małym modelu wyglądało to źle i spłaszczało bryłę, dlatego do koloru metalu dodałem trochę połysku. - kolory bazowe ( metalizery , bazowy to mix aluminium+nierdzewka, do tego tytan w miejscu wydechów) - maskowanie - resztki kamuflażu - Trochę więcej detali
  8. ETAP - II (powierzchnia, uszkodzenia) - Pierwsze rzeźbienia, wymiana niektórych ścianek na cieńsza blachę oraz dodanie detali których ten zabytkowy model praktycznie nie posiada - sprawdzenie kształtu powierzchni za pomocą podkładu ETAP - III ( detale) - kabina, silnik, klapy, stery i luki amunicyjne robione od zera - pomalowanie kabiny
  9. Projekt o którym myślałem od dosyć dawna, jest to samolot P-40 kittyhawk odnaleziony na pustyni przez polskiego pracownika firmy naftowej. Samolot należał do 260. dywizjonu RAF, maszyna rozbiła się w 1942 roku. Oprócz zestawu użyję własnych dodatków oraz przeróbek. ETAP-I (rekonesans i przygotowania) - materiały referencyjne i ogarnięcie strategii jak go "pognieść" - dobór narzędzi
  10. Super wiadomość, co prawda miałem pomysły zimowe ale jesień tez jest pełna inspiracji
  11. Chciał bym jeszcze raz bardzo podziękować organizatorom oraz sponsorom konkursu, oto mój zestaw z którego jestem bardzo zadowolony! Dziękuję również za oddane głosy i miłe słowa na temat mojej pracy, cieszą tym bardziej że to mój debiut na Modelworku
  12. Gratulacje za zdobyte laury i kolejny świetny model! Chylę czoła za gest oddania modeli innym, na pewno sprawisz kupę radochy obdarowanym
  13. Gratuluje 2 miejsca i świetnego dopracowanego modelu weathering bardzo fajnie wyważony.
  14. Bardzo wszystkim dziękuję za dobre słowa, nie spodziewałem się aż tak dobrego odbioru mojej pracy Wkrótce pokażę wersję poprawioną bez pośpiechu, mam nadzieję że poprawki również się spodobają.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.