Skocz do zawartości

Wujmer

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

1 obserwujący

Informacje

  • Skąd
    Małopolska
  • Zawód
    Elektryk

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, za 142H Canwas moge zaoferować 200zł
  2. Italeri - Mercedes Benz Avtross1864 LS V8 nowy w sklepie mam za około 110zł.
  3. Wujmer

    Volvo F16 Chłodnia 1:24

    Udało się wróciłem z nieplanowanej delegacji plus dotarły podkłady które z pracami mnie wstrzymywały.
  4. Witajcie, zakupiłem ostatnio podkład AK0759 wite bo akurat była w sklepie promocja. I mam teraz pytanie czy na ten podkład mogę kłaść farbki Tamiya ?
  5. ITALERI 0770 - 1:24 Scania 142M Flat Bed
  6. Wujmer

    Volvo F16 Chłodnia 1:24

    Kilka drobiazgów dokupione i możemy się brać za pracę.
  7. Wujmer

    Jaki chrom

    Dziękuję za radę, zamówiłem Gunze GX-2 + Alclad ALC-107.
  8. Wujmer

    Jaki chrom

    A jaki będzie najlepszy podkład chodzi mi o coś konkretnego np pod Alclad ALC-107
  9. Witajcie, potrzebuję pilnie odpowiedź jaki chrom kupić do malowania aeograferm ? AK INTERACTIVE , ALCLAD , AMMO MIG a może coś innego.
  10. Wujmer

    Volvo F16 Chłodnia 1:24

    Powoli zabieram się do pracy. Sklejanie ramy.
  11. Witajcie poszukuje zamienników farb w instrukcji mam: farby italeri: 4678 4675 4739 A chciałbym tamiya bo resztę już mam w tej firmy i dobrze się nimi mi maluje.
  12. Klasa 3 - Pojazdy cywilne Witajcie, w tym temacie przeprowadzę relację z sklejania kultowego Volvo F16 wersja chłodnia. Kilka informacji. Volvo F16 jest bardzo często bazą dla wielu ciężarówek chłodni. Generalnie te z przyczepą stosowane są do transportu na długich dystansach a bez przyczepy do lokalnej dystrybucji. Jednostka chłodząca znajduje się w przedniej części kontenera. Volvo oferuje ciężarówki F16 z dwoma rodzajami silników, począwszy od 12-16 litrów i od 340-520KM. W większości przypadków kontenery chłodnie budowane są przez wyspecjalizowanych producentów, uwzględniając różne potrzeby klientów, co czyni je różniącymi się od siebie wieloma szczegółami. Wymiary: model: długość 415mm Jak zapewne wiele osób zauważyło w innym temacie prowadzę relację z budowy statku AIDA. Wytłumaczę że głównym projektem zostaje Volvo ze względu na to że ciężarówki kocham sklejać a statek zakupiłem bo trafiła się okazja za połowę ceny rynkowej i nie ciągnie mnie do jego składnia lecz na pewno projektu nie porzucę ale nie wiem czy przed terminem się wyrobię. Jak by ktoś posiadał zdjęcia lub możliwość wykonania takiej ciężarówki to prosiłbym o kontakt.
  13. Wujmer

    AIDA 1:400

    Prace chwilowo stanęły bo prace mam w delegacji i tylko niedzielą coś powoli dłubię. Wkrótce szczegółowa relacja.
  14. Wujmer

    AIDA 1:400

    Klasa 4 - Okręty i statki Witajcie, postanowiłem wystartować w konkursie bo może to będzie dla mnie motywacją aby zabrać się za model. Model jest częściowo zaczęty i został zatwierdzony przed administrację. W modelu planuję zamontować oświetlenie będzie to moja pierwsza tego typu próba. Ciężko było nawiązać do jesieni ale znalazłem jedną informację odnośnie statku. Jesienią 2013 statek miał wypadek podczas burzy czego skutkiem było wpłynięcie na mielizny i uszkodzenie burty. Kilka danych o samym statku. AIDAblu – statek pasażerski pływający pod banderą włoską. Wycieczkowiec należy do serii motorowców typu Sphinx IV, które są budowane w papenburskiej stoczni Meyer Werft dla amerykańsko-brytyjskiego koncernu Carnival. Operatorem statku jest niemiecka firma AIDA Cruises. Wycieczkowiec AIDAblu został zamówiony przez armatora w 2006 roku. Jego budowę rozpoczęto w 2007 roku. Jest to pierwszy statek pasażerski typu Sphinx o wyporności 71300 ton zbudowany przez stocznię Meyer Werft dla operatora AIDA Cruises. Jego wodowanie nastąpiło w 2009 roku. W 2010 roku statek został wyprowadzony z doku, przeszedł próby morskie i wszedł do służby. To czwarty ze statków linii Aida Cruises na którym nie znajdziemy teatru. Pierwszym statkiem na którym wprowadzono to nietypowe rozwiązanie była Diva. Armator postanowił inaczej zagospodarować powierzchnię, a brak sceny wykorzystał m.in. tworząc więcej pomieszczeń sportowo – rekreacyjnych. Okazało się to wielkim sukcesem i w dniu dzisiejszym możemy już podziwiać kolejne 5 sióstr AIDAblu, a są to: AIDAdiva, AIDAbella, AIDAluna, AIDAsol i AIDAmar. Jednostka AIDAblu pływa w rejonie Zatoki Perskiej, Morza Czerwonego oraz Balearów i zachodniej części Morza Śródziemnego Rok budowy: 2010 Długość (m): 251 Szerokość (m): 32 Pokłady pasażerskie: 12 Pasażerowie (total): 2050 Załoga: 588 Bandera: Włochy Napięcie (V): 220 Waluta: EUR Z góry przepraszam za tło zdjęć, jestem w trakcie organizacji lepszego tła. In-box
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.