Skocz do zawartości

panDespota

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    703
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    29

Ostatnia wygrana panDespota w dniu 17 Kwietnia

Użytkownicy przyznają panDespota punkty reputacji!

Reputacja

1 111 Excellent

1 obserwujący

Informacje

  • Skąd
    Zabierzów

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Przedstawiam moją ostatnią pracę. Arado 234 w malowaniu z 9./KG 76, F1+MT (WNr.140173). Chyba najciekawsze i najładniejsze malowanie tego samolotu. Model zwaloryzowany blaszką z wnętrzem Edka. Wytrasowałem sporo nowych linii paneli i różnego rodzaju klapek. Przenitowałem. Dorobiłem przewody hamulcowe, przewody w kabinie, linki przy spadochronach silników, pitota, przesunąłem antene pierścieniową, poprawiony celownik. Malowany Vallejo. Ehhh… nie ukrywam, że budowała dala mi w kość, a na warsztacie w trakcie budowy jest jeszcze jeden. Nie ma szału ze spasowaniem. Połączenie skrzydła-kadłub tragedia. Szkło strasznie spasowane. Napociłem się przy wklejeniu stelaża tablicy razem z przewodami do oszklenia. Wklejałem też podwozie na samym końcu, a nie tak jak instrukcja pokazuje. Też mnie to trochę nerwów kosztowało, ale myślę, że więcej by ich poszło gdybym wkleił za instrukcją i potem to malował. Improwizowałem też z kompasem czy co to to jest na plecach- Peil G6. Dziwi mnie, że producenci czy to kalek czy modelu nie zrobili kalkomanii tego elementu. Jest dosyć charakterystyczny i widoczny. To chyba tyle. Kadr z filmu z okresu jak samolot był testowany przez aliantów Zapraszam do galerii. I klika strzałów lepszych i gorszych z etapu budowy
  2. Dobra robota! Fajnie urozmaicą pojazd.
  3. Nic specjalnego tutaj nie wymyślałem. Podkład to Tamiya x1 i na tym Aluminium z Metal Color Vallejo. Przy różnicowaniu paneli przy ciemnych do aluminium dodawałem Steel, a jaśniejsze robiłem white aluminium. Całość złoszowałem i przeleciałem biedronką z olei. Obecny etap jest jeszcze przykurzony z aerografu ziemistym kolorem Vallejo. Jeszcze będę brudził
  4. No ciekawi mnie jak będzie się prezentował ten dalmatyńczyk po właściwym kamuflażu.
  5. Już jakiś spory czas temu położyłem kalki, delikatnego washa i biedronkę. Zacząłem też brudzić spód. Na razie pierwszy kolor z aero. Teraz dopiero dopadłem aparat i mogłem pstryknąć jakąś fotę
  6. Ciekawa sprawa z tym włazem kopułki dowódcy, ale jest kwit. Wygląda na to że ten nietypowy składak też miał nietypową modyfikacje. Z tego co mi właśnie w głowie świtało to był tam standardowo przyspawany taki ogranicznik otwarcia stąd moje pytanie. Druga sprawa na zdjęciu oryginału nie widać elementu zaznaczonego na czerwono, a na modelu widzę że jest. Gdyby był, też nie otworzono by tak włazu na 180 stopni.
  7. Nie znam się na tygrysach. Ten właz to się dało tak otworzyć?
  8. Dziękuje za komentarze, zwłaszcza ze te nad modelem!
  9. Miło mi poinformować, że Hayate została zauważona w Bytomiu
  10. Trudno się dopatrzeć. Ja czasami jeszcze doszlifowywuję po podkładzie jak sporo gdzieś przeoczę. Nie wiem z jakiego wydania budowałeś model. W moim paski były w formie kalkomanii. Pozwól sobie namalować te oznaczenia Czerwony okrąg z ewentualną białą obwódką. Prostszych nie ma.
  11. Ładnie wyszedł, ale ta linka anteny psuje odbiór modelu. Strasznie topornie wygląda.
  12. Pięknie wyszło to Zero. Ładnie Ci się udało wyjść z tych czarnych linii podziału. Pomarudze też trochę Szkoda że nie malowałeś oznaczeń. Ginie pod nimi nitowanie. Jak czasami nie jestem w stanie namalować to próbuje tak przyczarować, że po tym jak kalki siądą już dobrze po płynach to przejeżdżam jeszcze raz po nich nitowadełem żeby nakłuć je w miejscu linii nitów. Gdzieniegdzie jak na przykład na zbiorniku widać miejscami niedoszlifowane nity. Czasami można przeoczyć a na zdjęciach wszystko wyłazi Czerwone paski na łopatach śmigła też jak wspomniano powinny się znaleźć, ale to można w każdej chwili domalować. Gratuluję modelu W warsztacie autora wrzuciłem link do wątku z mojej budowy. Poruszany tam był temat wnęk podwozia. Przedstawiona była teoria że wnęki podwozia produkcji Mitsubishi były w kolorze płatowca, produkcji Nakajima w aotake. Ten samolot to podobno wczesne zero, więc Mitsubishi. Dalej temat nie był kontynuowany. Też zrobiłem w kolorze płatowca.
  13. Bardzo fajna inicjatywa. Przyjemnie się słuchało dłubiąc przy modelu. Brakowało mi czegoś takiego. Trzymam kciuki za rozwój kanału
  14. Malowanie fajnie się zapowiada, ale ta szpara na przodzie oszklenia dramat.
  15. O kurcze, ale poruszenia na wątku z przed tylu lat Nie panujmy sobie tak, na forum panuje koleżeńska atmosfera Wideo niestety nie nagrywam. Czasu mało na sklejanie, a co dopiero na filmy i ich obróbkę. Mam znajomych, którzy takie realizują i wiem ile to dodatkowej roboty. Nie orientuje się gdzie obecnie można kupić model KP. Farb używam Vallejo. W tym przypadku ich dedykowane kolory do Brytyjczyków: 71.273 Ocean Gray 71.324 BS Dark Green 71.307 BS Medium Sea Grey Z tego co pamiętam limuzyna była kiepsko spasowana dołem. była szersza niż kadłub. Sporo piłowania było bokami i szlifowania. To samo było ze światłem pozycyjnym na skrzydle, było za duże. Co do modelu to obecnie sporo bym inaczej zrobił. Gdzieś tam w planach jest ten Skalski tylko bez pasów. Model i kalki już leżą na składziku. Dziękuję jeszcze raz za komentarze i ciepłe odgrzebanie modelu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.