M4A2
Użytkownicy-
Liczba zawartości
31 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
5 NeutralInformacje
-
Zainteresowania
pancerka 1/35, lotnictwo 1/48
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Jeśli w pudełkach są pojazdy amerykańskie, to trzeba przerobić na angielskie anteny i ich podstawy/jarzma. Podobne były w angielskich Shermanach, aby były kompatibilne z angielskimi radiostacjami, No i oczywiście angielskie gaśnice.
-
Tak opisywał czyszczenie podwodnej części kadłuba ORP Błyskawica w stoczni w Southampton po dwóch latach służby Wincenty Cygan w książce "Granatowa załoga": "W suchym doku skrobano dwuletnią narośl wodorostów i muszli morskich. Olbrzymie wisiory metrowej długości ociekały obrzydliwie cuchnącą galaretą martwych meduz. Po zdarciu wodorostów ukazała się gruba warstwa muszli, które, jak cementem spojone, tworzyły podłoże dla nowych pasożytów. Najstarsza i najbliżej pancerza znajdująca się warstwa żywych ślimaków trzymała się mocno próżnią wytworzoną przez ssanie żyjątek od wewnątrz. Zwały zgruchotanych muszli szybko wywożono taczkami z doku, gdyż martwe, rozkładające się ślimaki wywoływały okropny fetor. Po pozbyciu się tego balastu skorupiaków nastąpiło szczotkowanie i malowanie." Finna i Muzeum Regionalne w Jaśle, 2011 r.
-
Miałem Badgera (inny model). Bardzo delikatny, łatwo popsuć przez nieuwagę. Uszczelki podatne na rozpuszczalnik Nitro. Skomplikowany demontaż. Teraz używam Paasche Millenium i jest OK.
-
Jak dla mnie za ładny. Jakby stał w muzeum. świeżo po renowacji.
-
M4A2 obserwuje zawartość → Kto naprawi kompresor? i Gwint aerografu Paasche
-
Witam, kto wie jaki gwint ma aerograf Paasche Millenium? Chodzi o gwint pomiędzy aerografem a oryginalnym wężykiem. Instrukcja podaje 1/8 cala, ale pomiar tego gwintu absolutnie tego nie potwierdza. Jest po prostu wyraźnie mniejszy. Tylko jaki?
-
To mi wygląda na niechlujną, pospieszną, niekompetentną redakcję i korektę tekstu. Do tego ich książki są - moim zdaniem - mocno rozbuchane edytorsko, przez co grafika układu strony góruje nad tekstem.
-
Spróbuję. Ciekawe, czy natrafię na średnio bystrego.
-
No tak, wszystko rozumiem, ale gdzie go naprawić? W necie są ogłoszenia rozmaitych firm od kompresorów, ale są to kompresory przemysłowe o wielkiej mocy i za duże pieniądze. Próbowałem dzwonić, ale jak słyszą, że chodzi o kompresor typu lodówkowego, to okazuje się, że takich nie robią.
-
Znalazłem rozwiązanie problemu! Kupię sobie nowy kompresor, starczy na kilka lat, a ten tanio sprzedam jako sprzęt do naprawy. Ma ktoś kompresor Aircom model Flat 3504? Jak się spisuje?
-
Czyli pytanie pozostaje otwarte: kto mi to naprawi?
-
Jeśli odkręcę czerwone pokrętło regulatora ciśnienia, to po włączeniu pompy manometr wskazuje cały czas 0. Jeśli natomiast dokręcę do oporu, to pokazuje ciśnienie rosnąco. Ciśnienie wskazywane dochodzi do 0,5 MPa i przestaje rosnąć, natomiast automat nie wyłącza zasilania pompy, która dalej pracuje. Jeśli wyłączę ręcznie zasilanie i wypuszczę trochę powietrza przez aerograf, to ciśnienie spada aż do ok. 04 MPa i w tym momencie włącza się ponownie zasilanie pompy, no i oczywiście znowu ciśnienie dochodzi do 0,5 MPa. Przy ręcznym wyłączeniu dochodzi gwizd z tej czarnej skrzynki, na której jest wyłącznik zasilania. No i spod tej skrzynki cieknie trochę olej.
-
Problem jest następujący. Po włączeniu kompresora i rozpoczęciu pompowania powietrza do zbiornika, po pewnym czasie zaczyna rozlegać się głośny gwizd, który narasta aż do chwili wyłączenia silnika pompy. Potem gwizd stopniowo cichnie. Wydaje nie się, że szwankuje też wyłącznik automatyczny, który zbyt późno wyłącza zasilanie pompy.
-
-
Badger jest bardzo bardzo delikatny, łatwo rozepchać dyszę iglicą.
-
Mam problem z moim kompresorem typu lodówkowego. Producentem jest firma Andrzeja Goławskiego z Łukowa, chyba już nie istniejąca. Przed każdorazowym odcięciem prądu do silnika ładującego zbiornik z powietrzem dochodzi narastający gwizd, po jakimś czasie dopiero silnik się wyłącza. Ponadto spod wyłącznika zasilania wycieka olej. Kto w Warszawie serwisuje takie kompresory? Normalne serwisy nie chcą naprawiać kompresorów typu chłodniczego.