Skocz do zawartości

M4A2

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

5 Neutral

Informacje

  • Zainteresowania
    pancerka 1/35, lotnictwo 1/48

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jeśli w pudełkach są pojazdy amerykańskie, to trzeba przerobić na angielskie anteny i ich podstawy/jarzma. Podobne były w angielskich Shermanach, aby były kompatibilne z angielskimi radiostacjami, No i oczywiście angielskie gaśnice.
  2. Tak opisywał czyszczenie podwodnej części kadłuba ORP Błyskawica w stoczni w Southampton po dwóch latach służby Wincenty Cygan w książce "Granatowa załoga": "W suchym doku skrobano dwuletnią narośl wodorostów i muszli morskich. Olbrzymie wisiory metrowej długości ociekały obrzydliwie cuchnącą galaretą martwych meduz. Po zdarciu wodorostów ukazała się gruba warstwa muszli, które, jak cementem spojone, tworzyły podłoże dla nowych pasożytów. Najstarsza i najbliżej pancerza znajdująca się warstwa żywych ślimaków trzymała się mocno próżnią wytworzoną przez ssanie żyjątek od wewnątrz. Zwały zgruchotanych muszli szybko wywożono taczkami z doku, gdyż martwe, rozkładające się ślimaki wywoływały okropny fetor. Po pozbyciu się tego balastu skorupiaków nastąpiło szczotkowanie i malowanie." Finna i Muzeum Regionalne w Jaśle, 2011 r.
  3. Miałem Badgera (inny model). Bardzo delikatny, łatwo popsuć przez nieuwagę. Uszczelki podatne na rozpuszczalnik Nitro. Skomplikowany demontaż. Teraz używam Paasche Millenium i jest OK.
  4. Jak dla mnie za ładny. Jakby stał w muzeum. świeżo po renowacji.
  5. Witam, kto wie jaki gwint ma aerograf Paasche Millenium? Chodzi o gwint pomiędzy aerografem a oryginalnym wężykiem. Instrukcja podaje 1/8 cala, ale pomiar tego gwintu absolutnie tego nie potwierdza. Jest po prostu wyraźnie mniejszy. Tylko jaki?
  6. To mi wygląda na niechlujną, pospieszną, niekompetentną redakcję i korektę tekstu. Do tego ich książki są - moim zdaniem - mocno rozbuchane edytorsko, przez co grafika układu strony góruje nad tekstem.
  7. M4A2

    Kto naprawi kompresor?

    Spróbuję. Ciekawe, czy natrafię na średnio bystrego.
  8. M4A2

    Kto naprawi kompresor?

    No tak, wszystko rozumiem, ale gdzie go naprawić? W necie są ogłoszenia rozmaitych firm od kompresorów, ale są to kompresory przemysłowe o wielkiej mocy i za duże pieniądze. Próbowałem dzwonić, ale jak słyszą, że chodzi o kompresor typu lodówkowego, to okazuje się, że takich nie robią.
  9. M4A2

    Kto naprawi kompresor?

    Znalazłem rozwiązanie problemu! Kupię sobie nowy kompresor, starczy na kilka lat, a ten tanio sprzedam jako sprzęt do naprawy. Ma ktoś kompresor Aircom model Flat 3504? Jak się spisuje?
  10. M4A2

    Kto naprawi kompresor?

    Czyli pytanie pozostaje otwarte: kto mi to naprawi?
  11. M4A2

    Kto naprawi kompresor?

    Jeśli odkręcę czerwone pokrętło regulatora ciśnienia, to po włączeniu pompy manometr wskazuje cały czas 0. Jeśli natomiast dokręcę do oporu, to pokazuje ciśnienie rosnąco. Ciśnienie wskazywane dochodzi do 0,5 MPa i przestaje rosnąć, natomiast automat nie wyłącza zasilania pompy, która dalej pracuje. Jeśli wyłączę ręcznie zasilanie i wypuszczę trochę powietrza przez aerograf, to ciśnienie spada aż do ok. 04 MPa i w tym momencie włącza się ponownie zasilanie pompy, no i oczywiście znowu ciśnienie dochodzi do 0,5 MPa. Przy ręcznym wyłączeniu dochodzi gwizd z tej czarnej skrzynki, na której jest wyłącznik zasilania. No i spod tej skrzynki cieknie trochę olej.
  12. M4A2

    Kto naprawi kompresor?

    Problem jest następujący. Po włączeniu kompresora i rozpoczęciu pompowania powietrza do zbiornika, po pewnym czasie zaczyna rozlegać się głośny gwizd, który narasta aż do chwili wyłączenia silnika pompy. Potem gwizd stopniowo cichnie. Wydaje nie się, że szwankuje też wyłącznik automatyczny, który zbyt późno wyłącza zasilanie pompy.
  13. Kto naprawia takie kompresory w Warszawie?
  14. M4A2

    Badger 200

    Badger jest bardzo bardzo delikatny, łatwo rozepchać dyszę iglicą.
  15. M4A2

    Sprężarka własnej roboty

    Mam problem z moim kompresorem typu lodówkowego. Producentem jest firma Andrzeja Goławskiego z Łukowa, chyba już nie istniejąca. Przed każdorazowym odcięciem prądu do silnika ładującego zbiornik z powietrzem dochodzi narastający gwizd, po jakimś czasie dopiero silnik się wyłącza. Ponadto spod wyłącznika zasilania wycieka olej. Kto w Warszawie serwisuje takie kompresory? Normalne serwisy nie chcą naprawiać kompresorów typu chłodniczego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.