Skocz do zawartości

kubazg

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    56
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

13 Good

Informacje

  • Skąd
    Polska
  • Zainteresowania
    Szeroko pojęta technika, motoryzacja, historia, modelarstwo
  • Zawód
    Technolog produkcji
  • Strona WWW
  • Yahoo
    alexchromo

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Że ja tego nie widziałem. Pokłony, efekt 100 razy lepszy, nie wspominając o komorze silnika..
  2. Dokładnie. Pierwsze co przychodzi mi na myśl, gdy myśleć Zerach, jest farba schodząca z poszycia pod wpływem klimatu i słonej wody. W Polsce mieliśmy już E24 pomalowane w ten sposob Odwróconych zdjęć nie zauważyłem, jak to się stało-nie wiem
  3. Witam Jakiś czas temu, widziałem zdjęcie Forda Mustanga, w malowaniu nawiązującym do drugo-wojennego myśliwca. Stwierdziłem wtedy, że dobrym pomysłem było by pomalowanie jakiegoś japońskiego samochodu, w podobnym stylu. W celu znalezienia inspiracji, przeszukałem internet, ale o dziwo, wygląda na to że żaden tunerów nie wpadł na ten pomysł. Niestety, nie posiadam Lancera Evo, a w zasadzie nie posiadam już żadnego japońskiego auta, więc pozostało mi tylko wykonać model. ? Sam model pochodzi z zestawu Hasegawy . Malowany farbami Alclad,(kolory metaliczne) oraz Valleyo (kolory do japońskiego lotnictwa z okresu II wojny światowej). Miniatura wzbogacona tarczami hamulcowymi oraz wycieraczkami od Eduada, żywicznymi zaciskami hamulcowymi nieznanego producenta oraz 17'' felgami Volk, jeśli dobrze pamiętam Aoshimy. Zapraszam do oceny
  4. kubazg

    Ural-4320 Trumpteter 1:35

    Witam model Urala uważam w za skończony. Tak jak wspominałem teraz powstanie przyczepa a docelowa wszystko stanie na dioramie. Z tego względu, obecnie całkowicie odpuściłem sobie błocenie modelu, żeby uzyskać jednolity efekt. A teraz zdjęcia:
  5. Witam poszukuje kogoś, kto ma dostęp do dobrej drukarki 3d. Potrzebował bym wydrukować zaciski hamulcowe do modelu samochodu w skali 1:24. Mam model, który mogę zapisać w dowolnym formacie. Jestem także w stanie przerobić model dostosowując go do technologi druku wg zaleceń.
  6. kubazg

    Ural-4320 Trumpteter 1:35

    Usunąłem obrzydliwe okopcenia i popracowałem nad obiciami, oraz dorobiłem poskładane stelaże plandeki. Ural prezentuje się teraz tak: Pomalowałem także zbiornik na pace:
  7. kubazg

    Ural-4320 Trumpteter 1:35

    To źle ci się wydaje. Postaram się usunąć te okopcenia.
  8. kubazg

    Ural-4320 Trumpteter 1:35

    Tak, Miało być okopcenie po małym pożarze. Wyszło niestety zdecydowanie zbyt intensywnie. Proszę bardzo, wysłałem na konto. Pokrycie wykonałem z cienkiego polistyrenu, bodajże 0,2 mm
  9. kubazg

    Ural-4320 Trumpteter 1:35

    Przyczepa powstanie od zera. Wykorzystam jedynie gotowe koła.
  10. kubazg

    Ural-4320 Trumpteter 1:35

    Na razie wstrzymam się całkowicie od błocenia i kurzenia. Do Urala dojdzie jeszcze przyczepa, a całość stanie na dioramie. Nie chcę żeby kolor kurzu czy błota różnił się
  11. kubazg

    Ural-4320 Trumpteter 1:35

    Witam Ural praktycznie skończony. Brakuje ładunku.
  12. kubazg

    Ural-4320 Trumpteter 1:35

    Pomalowałem szoferkę. Podzespoły złożone na sucho, wiec proszę nei zwracać uwagi na zwichrowanie ich względem siebie. Pewnie nie będzie to nic odkrywczego, ale pochwale się metodą tworzenie beczek. Oczywiście można kupić je w odpowiedniej skali, jednak dużym problemem (przynajmniej dla mnie) zawsze było odpowiednie obrobienie linii łączenia polówek beczki. Ale do rzeczy. Zaczynamy od stworzenia szablonu. Jego wysokość to wysokość naszej beczki plus 1mm który pochłoną przetłoczenia.Szerokość to obwód beczki plus jakieś 1- 2mm zakładki Jak widać, przygotowałem 2 szablony, dla beczki 75l oraz dla beczki 200l. Następnie, potrzebujemy szkieletu beczki.Wydrukowałem w tym celu wręgi, które naklejam na 0,5mm polistyren. Tworząc z tego taki szkielet Górę beczki podklejamy wyciętym z taśmy aluminiowej kołem. Następnie, sklejamy ze sobą 2 warstwy taśmy aluminiowej, i wycinamy powierzcie walcową tworząca beczkę. Przyciskamy blaszkę do szablonu, i tym sposobem otrzymujemy przetłoczenia. Kształtujemy walec z blaczki na jakimś okrągłym prawidle (mniejsze przetłoczenia wytrasowane igłą) I przyklejamy ukształtowaną blaszkę do szkieletu. Dodajemy korki itp. Zaletą tej metody, jest to że można zasymulować bardzo realistycznie wszelkie uszkodzenia beczki. Jeśli zrezygnujemy ze szkieletu, nei stanowi problemu wykonanie beczkize zdjętym deklem.
  13. kubazg

    Ural-4320 Trumpteter 1:35

    Witam Dotarł do mnie aerograf. Teoretycznie nic wielkiego, ale jakościowo bez porównania do używanego przeze mnie chińczyka z Castoramy. Postępów w modelu brak, ale zmodernizowałem swój warsztat. Kompresor dostał butlę wykonaną ze starej gaśnicy. Koniec z pulsowaniem ciśnienia.
  14. kubazg

    Ural-4320 Trumpteter 1:35

    Ukończyłem zbiornik który znajdzie się na pace. W zasadzie jestem przyblokowany tylko brakiem aerografu. I zbiornik na pace:
  15. kubazg

    Ural-4320 Trumpteter 1:35

    Witam Niestety, aparat z którego korzystałem wyzionął ducha, więc cześć prac nie posiada dokumentacji fotograficznej. W każdym razie paka, wnętrze kabiny oraz kosz koła zapasowego są już pomalowane, wycieniowane, itp. Z kartonu rozmaitości wyciągnąłem także kanistry (chyba niemieckie) i bańki olejowe które trafią na pakę. Trudno chwycić wnętrze kabiny, ale mam nadzieje że coś widać. Polecona w którymś ze wcześniejszych postów fototrawiona tablica od Yahumodels jest świetna. Zresztą jest to chyba jedyny dobrze widoczny element kabiny. Uchwyt koła zapasowego i zbiornik oleju Połowę paki zajmie zbiornik na ropę. W tym celu został on zamodelowany w Inventorze Oraz wydrukowany w postaci odpowiednich wręg Tak jak wspomniałem na wstępie, mam nowy aparat. Jednak jako że suma awarii musi być stała, posłuszeństwa odmówił aerograf. Nie jestem w stanie go wyregulować. Pluje okropnie nawet czystym denaturatem. Zamówiłem już nowy, może pozwoli on podnieść jakość moich powłok malarskich.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.