Skocz do zawartości

albert091283

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    967
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutral

Informacje

  • Skąd
    Świdnica / Wicklow ireland
  • Zawód
    Mechanik obróbki skrawaniem

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Po pierwsze po co ci aż dwa zegary?? Ten badziew jak ładnie to nazwałeś w zupełności wystarczy. Podłącz jedna stronę tego regulatora do wylotu cylindra pompy a do drugiej przykręć wąż zasilający aerograf i już. A jak chcesz zasilać kilka aerografów to na wylocie zamontować rozdzielacz.
  2. Wszystko kupisz w sklepie z asortymentem dla lakiernikow samochodowych. Benzynę akstrakcyjną w sklepie chemicznym
  3. Dlatego najlepiej jest pomalować na mat lub pół mat albo w/w satyna
  4. Witaj Najprościej będzie jak rozbierzesz konsolę czyli rozłożysz obudowę na części pierwsze, Następnie udasz się do jakiegoś sklepu z wyposażeniem dla lakierników i zakupisz -Puszkę podkładu do plastiku -szpachlę w spreju -papier ścierny wodny 500-1000 i może 2000 -kolor jaki cię interesuje (srebrny) -korkową kostkę do szlifowania -benzynę ekstrakcyjną -szmatki bezpyłowe albo antystatyczne Jak już będziesz miał to wszystko zeszlifuj powierzchnię papierem 500 z odrobiną wody do gołego (czarnego ?) plastiku obudowy. wysusz dokładnie z wody!!! Nalej trochę benzyny na szmatkę i przetrzyj wszystko bardzo dokładnie. Po wszystkim nałóż warstwę podkładu do plastiku wysusz!!! następnie drugą warstwę Jak już podkład będzie suchy około 1h pryśnij kilka cienkich warstw szpachli odczekując około 20-25 min między warstwami. Odłóż na około 24h do wyschnięcia i utwardzenia szpachli. Następnie przy użyciu kostki i papieru 1000 i wody wyszlifuj dokładnie powierzchnię. czynność powtórz z papierem 2000. Wysusz!!!! ponownie przetrzyj szmatką nasączoną benzyną. Po odparowaniu resztek benzyny teoretycznie obudowa powinna być gotowa do malowania. zagospodaruj dużo czasu i cierpliwości (im wolniej będziesz to robił tym ładniej powinno wyjść) Powodzenia!!! Pozdrawiam Albert
  5. Tak jest to keson (kesonem nazywamy element skrzydła pokryty sklejką od góry i dołu płata tworzący zamkniętą przestrzeń w tym konkretnym przypadku elementem zamykającym całość jest dźwigar skrzynkowy) W modelu tak po prostu wyszło (za gróby polistyren powinno być równo z poszyciem płóciennym) nie chciałem już ruszać zeby nie zepsuć bardziej. dodam jeszcze że profil końcowy skrzydła powinien być znacznie płytrzy.
  6. Krzyśku jak obiecałem tak zrobiłem i odpowiedź na twoje pytanie brzmi tak SP-AJU po przebudowie miała pewien czas owiewki na kołach
  7. Wiesz co wieczorem sprawdzę ale chyba tak.
  8. O dzięki Krzysztofie za wyręczenie mnie w rozpisywaniu się na temat błędów. Owiewki kół też są dalekie od połowy podobieństwa z oryginałem. Pozdrawiam
  9. Napisze tak nie miałem w "łapach" nie mierzyłem i tak naprawde nie do końca o to chodzi.Jak dla mnie jest mnustwo rażących co gorsza widocznych na zdjęciach błędów w kształcie płatowca które śmiało można zweryfikować na podstawie dostępnych w sieci www. dokumentacji. Dodam jeszcze, dlaczego autor w zaparte powiela błędy dotyczące malowania rejestracji (czarne??? 7)
  10. Witam Proszę mi wybaczyć jeżeli uraże tudzież bodnę za mocno w czuły punkt zainteresowanego! Jak dla mnie model ten jedynie z nazwy przypomina i wskazuje na to że zamierzeniem było stworzenie modelu RWD-5 Osobiście wstydziłbym się sprzedawać takiego maszkarona za takie pieniądze! Jeżeli ktoś ma minimum pojęcia na temat budowy modeli od podstaw niech zrobi to sam a efekt końcowy na 100% będzie lepszy. Pozdrawiam Albert
  11. No nie do końca jak każdy inny temu brakuje reguletora z filtrem. Jak mam być szczery to na ebay-u taniej kupisz.
  12. Witaj Tak są takie zdjęcia i widać na nich że sklejka pokrywająca keson i końcówkę skrzydła w tym miejscu schodzi się na "ostro" Tak były takie wzmocnienia na krawędzi spływu i krawędzi dżwigara przedlotkowego wykonane z cieńkiej sklejki brzozowej Albert
  13. Witam Tak sopie przeglądam czasami Twój temat i sobie pomyślałem, że pomogę rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczące nieszczęsnych wzierników na "brzuchu" 1. Wziernik główny : umożliwiał okresowe przeglądy piramidki podwozia gdyż była ona narażona na uszkodzenia spowodowane twardymi przyziemianiami. Osłona tegoż wziernika była nie dzielona jak sugeruje producent blaszek. 2Wziernik mechanizmu pośredniego napędu sterów wysokości : umieszczony niesymetrycznie umożliwiał przeglądy połączeń śrubowych i spawów tegoż mechanizmu Na drugim zdjeciu widoczna jest również podłoga Pozwoliłem sobie również dodać zdjecia klapki rewizyjnej na skrzydle oraz wziernika ogonowego. jak masz jeszcze jakieś niejasne zagadnienia dotyczące tego samolotu pisz śmiało w miarę możliwości postaram isę odpowiedzieć na nie. Pozdrawiam Albert Dębowski
  14. Cześć Jacek K jakiś czas temu również zlepiłem tę maszynę i przygotowałem dla niej żywiczne śmigło, oryginalne sam widziałeś nie jest zbyt imponujące. Jeżeli chcesz odstąpie jeden zestaw. Mam też kolektory wydechowe. jak będziesz chciał odezwij się na priv podaj emaila wyślę Ci zdjęcia zobaczysz jak to wygląda. Pozdrwaniem Albert Debowski
  15. Tak to będzie silnik od zera. Teraz mam trochę więcej czasu tak więc niedługo powrót do relacji jak kupię kilka cześć i które popsułem. Temat w dziale handlowym. A może ktoś posiada model "ćmy" nie kompletny chętnie odkupienie ramki że skrzydłami, statecznikami oraz zbiornikiem. Pozdrawiam albert
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.