Skocz do zawartości

JarekLazio

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Informacje

  • Skąd
    Dzierżoniów
  • Zainteresowania
    Modelarstwo, piłka nożna, historia, polityka
  • Zawód
    Uczeń
  1. JarekLazio

    Regalskeppet Vasa

    Dziś przyszedł czas na malowanie zdobień + stopniowe wykańczanie dziobnicy. Zabawy z kolorami jest masakrycznie dużo. Momentami, po kilku godzinach siedzenia z igłami i wykałaczkami, idzie zwariować, ale się opłaca. Oczywiście przy tej skali nie sposób oddać wyrazu figurek galionowych zgodnie z rzeczywistością. Gdyby był odlany w 1/100 to byłoby dużo łatwiej. Osobom mało cierpliwym polecam malowanie na kolor niebiesko-złoty, tak jak tu się ktoś połasił na takie barwy:
  2. JarekLazio

    Regalskeppet Vasa

    Prace powoli, acz sukcesywnie posuwają się do przodu. Po 3. dniu pracy kadłub został sklejony, pozostają prace malarskie. Jak na razie w większości jest to pierwsza warstwa, widać niedociągnięcia itp., ale wszystko oczywiście do poprawek. Sklejenie obu połówek kadłuba sprawia troszkę problemów, ponieważ są źle spasowane i niewyprofilowane, co zaś sprawia problem z przyklejeniem pokładu, który się... skrzywił. Spokojnie przy takim modelu Revell mógł zrobić pokład dzielony, tak jak to robi Heller przy podobnych skalach. Na rufie pozostaje dużo szpar - kolejne efekty niewyprofilowania - tak że trochę szpachlowania jest. Tak się Vasa prezentuje na dzień dzisiejszy:
  3. JarekLazio

    Regalskeppet Vasa

    Już poprawiłem. Nie, nie, z fotosika nie korzystam Jutro będę miał cyfrówkę, to zdj. będą duuuuuuuuużo lepsze
  4. JarekLazio

    Regalskeppet Vasa

    no właśnie staram się. Jak mam dodać linki, żeby było widać zdj.?
  5. Witam wszystkich serdecznie! Jestem Jarek, mam 18 lat a modelarstwem (plastikowym, jak i kartonowym) zajmuję się od 2004 roku z przerwą w latach 2009-2011. W głównej mierze sklejam okręty i statki wszelkiej maści, jednakże kilka samolotów też się przez ten czas przewinęło. Jak dotąd nie dodawałem żadnej galerii, ani nie prowadziłem relacji, ale wszak w końcu czas zacząć Tym razem do "stoczni" trafił galeon królewski Vasa. Postaram się go wykonać w malowaniu względnie odpowiadającym rzeczywistości, ale poszycie umaszczę na kolor białi i czarny, ze względu na osobiste zamiłowanie do tego typu malowania Budowę zacząłem wczoraj od sklejenia i malowania armat oraz malowania burt. Tak to się przedstawia na chwilę obecną (przepraszam za jakość zdjęć, ale do jutra pozostaję bez aparatu i muszę robić telefonem): Relację postaram się prowadzić względnie regularnie. Bardzo proszę o porady oraz krytykę.
  6. Heh, czyli nawet sami Ruscy nie wiedzą dokładnie [']
  7. Z tego co wiem to projekt 701 był wydłużony (kiosk) o jakieś 8-10 metrów od Hotel II. Natomiast co do schematów Hotel III to pierwszy (Grotnika) jak i drugi są 'prawidłowe'. Było kilka wersji proj. 701, ale zbudowano tylko 1. K-145 SKW-385(projekt porzucono przy 30% prac). Dane techniczne: Długość: 129,8 m. Szerokość: 9,2(na linii wodnej), całkowita: 12,8m. Zanurzenie: 8,2m. Więcej (po rosyjsku): http://www.deepstorm.ru/DeepStorm.files/45-92/nbrs/701/list.htm
  8. Taka mała uwaga co do tego schematu Tomasza Grotnika, a mianowicie: K-19 po wejściu do służby miał numer burtowy 271, a nie 254, co potwierdza opis zdjęcia na tej stronie: http://www.deepstorm.ru/DeepStorm.files/45-92/nbrs/658/k19/k19.htm Natomiast nr burtowego 294 nie potwierdza żadne źródło rosyjskie czy inne, więc najprawdopodobniej Zvezda zrobiła wersję 294 wg. filmu K-19.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.