Skocz do zawartości

nonoece

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Informacje

  • Skąd
    France, côte d'Azur
  1. Hi everybody, Here is my last model, zvezda 1/144 Tupolev 134. A beautiful modelkit built with AviaDecal. Hope you will enjoy this one. Come on board! And my best view of this kit Sorry for this english text, I would like to speak polish, but no success even with any translator. See you
  2. Wonderful! I am fascinated by this building, I can not wait to see the weathered material. Good result!! "Bravo"
  3. Thanks for your kind words. Each time I write a new topic, I have some problems with translation. But I don't want to speak only english. I try Google this time. Colors are Tamiya acrylics, boundaries were made with paper mask '"post it" adshesive paper) and airbrush. Camo is made in 4 steps: 1/After applying three tones camouflage, I've airbrushed a little white on middle of each color for giving clearness, and "smoke"color on each angle to figure shadow, specially for sides of turret. This light screen of smoke airbrushed has mixed colors. 2/Then I 've used brown oil diluted with gazoline (that's the reason of this feeeling of mixed colors on boundaries), and vertical line of yellow oil very diluted and wiped fastly. 3/So I've airbrushed very diluted mud acrylic color on sides of chassis and low part of turret. 4/Finally, I've applied dry powder like "pastel" for drawing, not pigment: mainly flesh color, and sand color sometimes. Happy that you like it like this. I try to use translator, please give it proofreading for polish modelers if necessary. Dzięki za miłe słowa. Za każdym razem piszę nowy temat, mam pewne problemy z tłumaczeniem. Ale nie chcę mówić tylko po angielsku. I spróbuj Google tym razem. Kolory są akryle Tamiya, granice zostały wykonane z papieru maskę "Post it" papier adshesive) i airbrush. Camo jest na 4 etapy: 1/After stosując trzy maskowanie dźwięków, I've airbrushed białe na środku każdego koloru daje jasność i "dym" kolor na każdym kątem do rysunku cień, specjalnie dla stronach wieży. Ten jasny ekran dymu airbrushed ma mieszane kolory. 2/Then I "używane brązowy olej rozcieńczony gazoline (to z powodu tego feeeling mieszanych kolorów na granicach) i pionowej linii żółtej ropy bardzo rozcieńczone i otarł fastly. 3/So I've airbrushed bardzo rozcieńczonych błoto akryl kolor na stronach podwozia i niskiej części wieży. 4/Finally, I've zastosowanie suchego proszku np. "pastelowe" do ciągnięcia, nie pigmentu: głównie kolor miąższu, a czasami kolor piasku.
  4. Goods ranki, To jest moim ostatnim cebrzykiem, z jakimiś dtails znaleziskami. -Iż jest pięknym, to jest grek. Ten zbiornik w fiskalnym roku tutaj. Hello, here is my last model. It was a great pleasure to build and paint it with this camo. Click twice to enlarge. Jeśli wy wasze napięte, zbudowanie dozwoliło być tutaj here, w angielskim. Dziękuję za wasz komentarz. Dobry.
  5. Great job adamkijak! We are waiting for your paint work. For my part, I expect you will succeed in finding good colors. But don't you think it will be hard to paint it as it's built now? I take a seat in order to admire it.
  6. nonoece

    MIG15Uti HobbyBoss 1/72

    Thanks for these kind words. It was a good building, very exciting, so I am happy to share it with you, and more if you like it.
  7. Hi everybody! Here is my new baby, a 72°scale HobbyBoss Mig15, realized with Hi-Decal Line Thanks to HDL cause they help me to finish my model (I crashed one of my "00" code when apply) So what's the result? For high view tape HERE Zoom More photos HERE...but in French! Kind regards
  8. No problem. Hi again. I said that you made a really good work with your wheel, and it was necessary due to original big Ace. "Bravo"
  9. nonoece

    KrAZ 255B LWP/WP (1:72)

    Superb jak delikatne pracy i jasne wyjaśnienia: thank you very much
  10. Whaoouh Co działa na tych kołach! Bravo ale masz racje, asa te są zbyt duże Really good work, but necessary!
  11. Witaj, moje najnowsze dzieło, prawdziwa przyjemność, że mogę podzielić się z Wami poprzez tłumaczenia oprogramowania : Mały, szybki i niewykrywalne Seehund był kulminacją podwodnych kieszeni. Od stycznia 1945 roku, wymierzeniu wielu wypadków w kanale i napastliwych alianckich konwojów, zmuszając je do obrony, tak aby zmobilizować. Zaplanowane na ataki krótki czas w dzień (300Nm do 7Kts powierzchni / 63Nm do 3Kts zanurzeniu do 30 m), został przeprowadzony przez dwóch członków załogi. U5361 była częścią ataku 5 Seehund Thames z Holandii, February 12, 1945. Po 12 dni na morzu i przenoszenie długo po ataku, nie udało mu się w Holandii. Jego dowódca, porucznik Ziepult, zmarł podczas jego mechanik przeżył Rech. Nie było niczym niezwykłym, świadczy załogi się pod wpływem alkoholu jest wynikiem uszkodzenia silnika, albo z powodu nagłego uszkodzenia. My tutaj w najgorszym momencie ataku, postęp w kierunku wroga ... Model Verlinden 1 / 72 do MMC, i kilka ulepszeń i "solą farba" dobrze przystosowane do tego modelu. Aby uzyskać więcej informacji, w skondensowanej historii tych maszyn jest fascynująca, a ich załogi zasługuje na znane ze względu na: Powodów strat są bardzo liczne. Eksperci uważają byłby lepiej wykorzystany jako szerokość kopalń uniknąć zbyt blisko docelowych w stacjonarnych fotografowania. Odchylenie to nie jest całkiem jasna. Często było z powodu problemu napędu: moc 25HP pozwoliły mu zbliżyć się spokojnie pod wodą, ale baterie były na ryzyko zatrucia załogi, a opary oleju spożywczego 22cv wszystkich był zdrowy przenieść na powierzchnię. Awarii, braku paliwa, wiąże się silny prąd, Gulfstream mogła wynikać z ich nadziei na pokojowe nawigacji. Atak z powietrza lub zmniejszyć jego wyposażenie nawigacyjne, prosta kompasu magnetycznego, może być uzasadnione, jak. Załogi prawdopodobnie pod wpływem alkoholu, a następnie udał pochodzi kilka dni, a następnie umyć kilka dni i okaże się w sumie 12 dni po jego wyjeździe z jego jedyny inżynier życia. Już dryfującej na morzu znane Seehund i cała jego załoga są w 10 dni, April 19, 1945. U5361 dołączył Ijmuden, swoją bazę w Holandii, ukryte wśród wysp i kanałów, a przed alianckie bombardowania ze względu na umowę z Holandii do ochrony przeciwpowodziowej wraz z pęknięciem wałów. Załogi prawie bezpiecznie. W tym miesiącu lutym 1945 r., 4 inne Seehund zniknął w 3 wycieczki. Dwa miesiące i kilka wydań i pewne sukcesy później załogi popłynął K312 ma więcej. Nadal jestem zaskoczony odkryć w całej tej historii Zgromadzenia, wiedziałem, że ten aspekt konfliktu. Następnie zamachu chodziłem prezentacji zestawu. Glad you like them too. I tak cieszył się modeli na tej stronie, że muszę pokazać to. Dziękujemy za uwagi. do widzenia
  12. Hi Nexus, This time, I use only Google for English and polish translation. I really prefer my own english language, even with wrong and bad words. However, it seems that Polish transaltor works well from French. You're right, It was an invitation to dream about british landscape in order to create an atmosphere. Even french froggies love green british fields! Have a good day, a good modeler day, for sure! Tym razem u¿ywa³em Google, aby przet³umaczyæ na jêzyk angielski i polski. I naprawdê wolê w³asny jêzyk angielski, nawet je¶li u¿ywam z³ych lub nieprawid³owych s³ów. Wydaje siê jednak, ¿e t³umacz z francuskiego na polski dzia³a dobrze. Masz racjê, to by³o zaproszenie do marzeñ o brytyjskim krajobrazie, aby stworzyæ atmosferê. Nawet francuskie ¿aby kochaj± angielskie zielone pola! ¯yczê wszystkim dobrego dnia, dobrego modelarskiego dnia oczywi¶cie! (Edited by Nexus - przeredagowane przez Nexusa)
  13. Hello, this is my last model, you know? He served in the selection of pilots from the RAF in the 80s. the kit is basic, with the in Vacuform cockpit, and details of metal. I entitled "Where is my student?" , Flight instructors are always impatient, especially for the 1st flight with presentation of points of entry ... Witajcie, Przedstawiam mój ostatni model. U¿ywano go przy selekcji pilotów RAFu w latach 80. Zestaw jest prosty, z owiewk± z vacuformy i metalowymi detalami. Zatytu³owa³em scenkê "Gdzie jest mój uczeñ?". Instruktorzy latania s± zawsze niecierpliwi, zw³aszcza podczas 1 lotu z prezentacji punktów wej¶cia ... "Na szczê¶cie istnieje niedz. czekaæ ..." I tutaj ma³y zielony angielski (Anglia? - Nexus), kolory i ciche szybowce ... Sêdzia z "kubekiem herbaty" lub co¶ innego mog³oby byæ bardziej interesuj±ce I offer here a little green English, colors, and silent gliders ... A judge with "a cup of tea or something else, better interesting may be, SeeYouBoys Nonoece, with Google Edited by Nexus - przeredagowane przez Nexusa
  14. Dobry wieczór, To by³ w³a¶nie t³umacz z którego skorzysta³em, ale najwyra¼niej nie jest wiarygodny. Mimo wszystko bêdê z niego korzystaæ. Najpierw mia³em nadziejê, ¿e mój nie najlepszy angielski jest w miarê zrozumia³y, ale rozumiem, ¿e ludzie nie mówi±cy po angielsku nalegaj±, aby u¿ywaæ jêzyka rodzimego na forum, szczególnie gdy jest siê cz³onkiem administracji strony internetowej. Dlatego bêdê robiæ w taki sposób - w angielskim i polskim t³umaczeniu. Wiêc dobry wieczór we wszystkich jêzykach! Good evening, But this was the translator I actually used, and it isn't apparently very reliable. I will use it anyway. I was hoping that my bad English is easily understood initially, but I understand that not English speaking people insist to use natural language on a forum, specially when he is a member organiser of web site. Therefore, I will do like this , English and Polish translation. So Good evening in all languages! [Polish translation re-edited by Nexus/Polskie t³umaczenie przeredagowane przez Nexusa]
  15. Witaj, parking jest karton, malowane, pastele więcej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.