Skocz do zawartości

Diesel fan

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    601
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral
  1. Multicar (w skali 1:43) będzie 21.08.2013
  2. W większości ciężarówek, poprzeczny drążek jest montowany właśnie od dołu
  3. A przystawka jest sprzęgnięta ze skrzynią biegów
  4. Tak jest, siłownik przy wannie jest siłownikiem jednostronnego działania, a przy sprzętach typu koparka, siłowniki są dwustronnego działania
  5. O ile mnie wzrok nie myli, to burty nie są z desek, tylko z aluminiowych profili
  6. Tylko potem należy to bardzo dokładnie zamaskować
  7. Witaj. Generalnie panuje taka zasada, że najpierw malujemy jasnymi kolorami, a potem ciemnymi. Tak więc najpierw niebieski, czekasz aż dobrze wyschnie, potem taśma maskująca (tutaj mogę polecić ci taśmę Tamiya) i kolor czarny. Następnie kalki i bezbarwny plus ewentualna polerka
  8. Witaj, generalnie najpierw sklej kabinę, potem pomaluj podkładem i lakierem
  9. Wybacz, nie wiem jak to się stało, ale nie wyświetliło mi Twojego postu, dlatego poniżej napisałem to samo
  10. Przewody, łączące każde 2 cylindry, to przewody przelewowe od wtryskiwaczy
  11. Diesel fan

    Scania 1/24 odbudowa

    Witaj, co do szyb - możesz je wypolerować
  12. Malując model, używałem zarówno Humbrola, jak i Model Mastera. Farba była nakładana w tym samym dniu (jakieś 1,5 roku temu). Dzisiaj Humbrol jest praktycznie żółty, a Model Master bielutki, tak jak na początku... Pozdrawiam
  13. Radzę uważać na kolor biały z Humbrola - po pewnym czasie strasznie żółknie... Polecam farby Model Mastera. Kiedyś też malowałem Humbrolem i według mnie Model Master jest lepszy (lepiej się go kładzie). Co do polerowania - są specjalnie przeznaczone do tego celu pasty firmy Tamiya (było dużo na forum). Pozdrawiam
  14. Witaj, jeżeli chodzi o malowanie karoserii, to ja postępuję tak: 1. Nanoszenie podkładu (oczywiście po wcześniejszym przygotowaniu karoserii i odtłuszczeniu); 2. Malowanie bazą, czyli kolorem (chyba, że po malowaniu podkładem wyjdą jakieś niedoskonałości, to ewentualne poprawki i znów podkład); 3. Jedna warstwa lakieru bezbarwnego; 4. Nakładanie kalkomanii; 5. Znów lakier bezbarwny; 6. Ewentualna polerka. Ilość warstw należy tak dobierać, by ładnie pokryły model, a zarazem nie pozalewały detali (np. linii podziału blach). Po malowaniu podkładem, można go delikatnie zmatować, by lakier miał lepszą przyczepność. Na końcu maluję uszczelki i inne tego typu detale. Pozdrawiam serdecznie
  15. Aerograf po malowaniu najlepiej myć rozcieńczalnikiem, którego używasz do farb (w moim przypadku Wamod). Jako podkład używam właśnie farby Humbrola 001 (szary mat). Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.