Skocz do zawartości

vark

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    74
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

38 Excellent

Informacje

  • Skąd
    Wrocław

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nie wiem czy nie za późno. Z jakiegoś powodu łopaty ogonowego wirnika u Italeri są odwrotnie niż u Fujimi czy Airfixa a tak ten element wygląda w CH-53G zdjęcie z netu na potrzeby dyskusji
  2. I gdzie tu problem? Zrobisz sobie dwa. Z 68 i 72 roku z innym podwieszaniem dla odróżnienia
  3. Jeżeli dobrze pamiętam (sprawdzę po powrocie) F-111A bez świateł przynajmniej w trakcie Combat Lancer i Linebacker II. Mam zbędnego F-111E mogę się zamienić na F-111A Australijskie F-111C miały jeszcze zasobnik z pave trackiem. Nie pamiętam czy był też przenoszony przez F-111G w RAAF
  4. Tym razem bez zdjęć. wg hasegawy tylko to (ramka C lub D)
  5. ale takie? i poproszę dane do wysyłki. Chyba że coś się zmieniło
  6. Takie coś znalazłem i oddam w dobre ręce. Oszczędza piłowania posiadaczom EF przerabianych na A warunek : warsztat na forum
  7. vark

    F-14 tomcat 1:72

    Kociaki dalej poszukiwane czy ostatnie zakupy wyczerpały miejsce na półce?
  8. Bardzo ładnie wygląda wirnik ogonowy (główny również) Można prosić o zdjęcie ogonowego zamontowanego do kadłuba?
  9. Rozumiem, że kolega stał się szczęśliwym posiadaczem Ravena. Przeróbka na wietnamskiego F-111A czy zostaje w wersji walki elektronicznej ?
  10. vark

    F-111, Italeri, 1:72

    Poproszę o rezerwacje miejsca, pierwszy rząd, co bym lepiej widział. Jeżeli następny będzie w jedynym, słusznym malowaniu, to ten możne byś srebrny i goły. Ruchome skrzydła to fajny gadżet (tak jak kręcące się śmigła) tylko jak często zamierzasz zmieniać ich położenie? Tak rozwiązał to Monogram. Listwa klejona na ok 40% długości. Drugi koniec pracujący razem ze skrzydłem. Działa, ale wszystko zależy od wytrzymałości plastiku na zginanie. Preferowane ustawienie skrzydła rozłożone = mniejsze naprężenia.
  11. Model monogramu to "czysty" Raven, zero, null części dla wersji bombowej. Przeróbka to odcinanie, szlifowanie, szpachlowanie i dorabianie. Coś można podmienić z magazynu części zapasowych, ale w większości to papier ścierny i szpachla. EF-111A z monogramu/revell ma linie wypukle, bardzo "przyjemne" w odtwarzaniu. Kiedyś taka przeróbka to była świetna zabawa. Teraz, gdy bez większego problemu dostępna jest hasegawa, szkoda na to czasu.
  12. Nawet dwa, jeden przerabiany na F-111A. Tak z ćwierć wieku temu. Typowy Monogram. Większych problemów nie pamiętam, ale możne to pamięć już nie ta.
  13. Foto 66-0049 pochodzi z wiki. Niestety nie posiadam żadnych innych zdjęć prototypowych Ravenów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.