Skocz do zawartości

skwarciu21

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    771
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

14 Good

Informacje

  • Skąd
    Zielona Góra

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Model w zasadzie skończony poza końcowym wyczyszczeniem, woskiem i minimalnymi detalami.
  2. Dalej będę stał pzy swoim, o ile sama podłoga w tak klasycznym aucie może tak wyglądać o tyle choćby takie elementy jak stabilizatory, sprężyny, amortyzatory, wydech, elementy zawieszenia w tych autach są wymieniane na nowe akcesoryjne czy odświeżane w końcu autem gania się po torach dosyć ostro i owszem, ślady wypadnięć z toru przycierki jak najbardziej, ale patrząc na komorę silnika czy wnętrze nie jest to spójne z całokształtem. Nikt raczej nie zostawił by takiego podwozia szykując tak wnętrze czy komorę silnika i silnik które wyglądają znowu według mnie świetnie, żeby nie było, że się tylko czepiam
  3. Silnik jak i wnętrze wyszło super, ale nie podoba mi się podwozie jest zbyt ubrudzone/postarzone względem reszty, jednym słowem nie pasuje do niej, auta track dayowe pod tym względem są zadbane, dopieszczone, część elementów jest nowa itp tu wygląda jakby podwozie pochodziło z auta które wrasta sobie gdzieś w krzakach. Sama laweta bardzo fajna
  4. Dzięki wszystkim za komentarze, miło mi że nie tylko mi się model podoba . Co do kolektora jest tak jak mówisz, dzięki wydłużeniu dolotu osiągany większą moc ale nie tylko w dolnej parti obrotów ale również wyższych, jeśli chodzi o filtry to są one zbędne, ponieważ ograniczająca przepływ powietrza. Jest to rozwiązanie zapożyczone z motorsportu głównie torowego ale i nie tylko, jakie kolwiek siatki, gąbki czy inne filtry powodują mniejsza moc o jest to bardzo odczuwalne. W modelu brakuje jedynie listwy paliwowej, która chyba dorobię, bo przynajmniej mnie razi jej brak, a model kończyłem na konkurs i brakło by czasu. Co do podwozia nie rozumiem pytania, chyba że chodzi o słabe zdjęcie? Wiem na pewno, że muszę mu dodać trochę śladów walki.
  5. Udało mi się skończyć szybki projekt, bo model powstał w 1,5 miesiąca więc i pochwalę się tutaj. Model odbudowany z złomu. Karoseria posiadała sporo wżerów, uszkodzeń oraz brak części listew ozdobnych, więc pomysł był prosty zbudować typowego sleepera z kiepską budą ale nowym silnikiem i podwoziem z drobnymi śladami eksploatacji. Z modelu jestem zadowolony, bo udało się go uratować od wyrzucenia do śmieci i cieszy oko w kolekcji. Zamiany: -Nowe typowo wyścigowe felgi Cragary, -obniżone zawieszenie, -dorobione normalne sprężyny zawieszenia, -flock w wnętrzu, -dodane 4-ro punktowe pasy kierowcy i zwykłe biodrówki dla pasażera, -kubełek kierowcy z epoki, -klasyczna drewniana kierownica, -zrobiony vinyl ma dachu, -aluminiowe końcówki wydechu, -pokrywy zaworów z BBC 572, -kolektor dolotowy Cross Ram, -okablowanie silnika oraz komory silnika, -zapłon MSD,
  6. Świetny model jak zawsze do tego moja ulubiona marka bardzo fajne i ciekawie wyglądające malowanie coś innego od Jägermeister'ow czy fabrycznego teamu bmw i to na duży plus. Przednie lampy były może przyciemniane? Wyglądają jakby miały zrobiony popularny mod black hella ?
  7. Świetnie wyszedł, model ładnie i czysto złożony, nietuzinkowe i bardzo dobre malowanie robi robotę. Jedynie jak patrzę teraz to brakuje mi jeszcze z przodu jakiegoś fajnego kangura.
  8. Mój najnowszy i ostatnio zbudowany model i zarazem chyba najszybciej zbudowany, gdyż zaczęty został na początku marca W modelu zmienione zostały standardowo koła na SSR SP1, niższe zawieszenie, usunięte kierunkowskazy z błotnika i zderzaka przedniego, zrobiony od podstaw rollbar, spoiler z wersji split-r, aluminiowa końcówka wydechu, flock w wnętrzu. Model budowany był na mini konkurs połączony z grupowym sklejaniem tej konkretnie Mazdy produkcji tamiya.
  9. Kolor bardzo dobry po wypolerowaniu i dodaniu chromów będzie bajka, co do wnętrza zrobił bym to molotowem, ale z nim trzeba bardzo uważać minusem w tym modelu jest, że boczki drzwi nie są wklejane, tylko z całą resztą co utrudni dostęp.
  10. Detal i jakość wykonania robi ogromne wrażenie.
  11. Kolejny ciekawy projekt się zapowiada, dobry pomysł z tymi kloszami wyjdzie to na duży plus dla modelu, rollbar na pake również fajny mam nadzieję, że halogeny również będą? Ciekaw jestem co z tego wykombinujesz szczególnie, że to pickup no i MOPAR ? Jakbyś zmieniał opony, to te chętnie przygarnę.
  12. Oglądając fotki na PC stwierdzam, że muszę popracować jeszcze nad jasnością i ogólną jakością zdjęć. Co do modelu, to skończyłem silnik i jestem z niego zaraz po wnętrzu zadowolony najbardziej, od siebie dodałem kable zapłonowe na wzór msd plus cięgno gaźników. Pozostałe okablowanie dojdzie już gdy silnik będzie na stałe zamocowany w karoserii. Filtr powietrza jest tylko przyłożony, muszę zmyć z niego chrom i pomalować na srebrno lub coś innego wymyślić, dylemat mam tez do kół. Obecne są zdecydowanie za duże z tyłu więc albo będą 4 takie jak z przodu lub będę szukał innych kół a z tym ciężko.
  13. Pokrywy zostają w czarnym macie, taka koncepcja i lepiej mi pasuje niż chrom w tym chargerze. Chevelle jest pomalowane bollem do zderzaków szarym.
  14. Wygląda świetnie szczególnie w tym malowaniu, choć jak dla mnie zbyt seryjnie ? jakby dać szeroka stal z garbusa plus dekiel i zrobić glebę było by prima sort ?
  15. Dokładnie chodzi o bare metal foli czyli po prostu folia aluminiowa z klejem. Używa się jej do imitacji chromów, aluminium, złota. Jest dosyć cieńka dzięki czemu nie widać prawie łączeń i jak dla mnie wygląda i sprawdza się o wiele lepiej niż malowanie takich ramek Molotowem (marker imitujący chrom) czy innymi alcadami itp. Tymczasem zacząłem robić silnik na razie pomalowany blok na kolor hemi Orange, pokrywy zaworów oraz kolektor dolotowy plus reszta osprzętu w trakcie malowania przyszykowania do montażu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.