Skocz do zawartości

Jarek_G

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Informacje

  • Skąd
    Żychlin
  1. Proszę o usunięcie - podwójny wpis. Jarek
  2. Model Krzyśka to "musi" być Chrysler, bo ma podniesione ramiona rolek podtrzymujących gąsienice, a z Hybryd z dużymi włazami kierowcy tylko Hybrydy Chryslera miały takie ramiona. Z tego wynika, że model "powinien" mieć koła napędowe z wcięciami i podcięciami (takie, jak pokazałem wcześniej), wycięcie w listwie osłon przeciwpyłowych, pełne, tłoczone koła jezdne, prostokątne filtry, ściętą "po prostej" prawą przednią płytę dopancerzenia. Ale to wszystko trzeba jeszcze przepuścić przez frajdę z modelowania - broń boże nie chciałbym jej moimi uwagami zabierać . Ja mam pewność . Jarek
  3. Tak jak na Twoim zdjęciu. W dopancerzeniu Chryslera górna przednia ukośna krawędź ścinana była mniej lub dalej od górnej krawędzi odlewu kadłuba, ale zawsze po prostej na skos. Jak na przykład w Zemście II: albo tu: ALCO ścinało górę tej płyty dopancerzenia po mniejszym lub większym, ale zawsze "łuku". Jak na przykład w Powabie albo Żądle: Z całym szacunkiem Marcin, ale nie zgodzę się z Tobą. Moim zdaniem szanse na to, że przy przebudowie na Firefly'ie zmieniano koła napędowe czy filtry są marne. Oczywiście w trakcie eksploatacji w ramach remontu mogło się zdarzyć, że wymieniono Chryslerowe elementy na te charakterystyczne dla ALCO, ale ja nigdzie nigdy nie widziałem takiego przypadku. Powab to niedobry przykład na pokazanie wyjątków od reguły, bo to ALCO i ma WSZYSTKIE cechy Hybryd produkowanych przez ALCO - i z przodu i z tyłu. A egzemplarze muzealne, czy wykorzystywane w służbie po wojnie to już zupełnie inna bajka - tu wszystko jest możliwe i odnoszenie tego do reguł obowiązujących w trakcie wojennej produkcji nie jest moim zdaniem właściwe. Jak wyżej - nie widziałem żadnego wojennego zdjęcia, na którym widać byłoby odstępstwo od reguły dotyczącej charakterystycznych dla obu producentów Hybryd elementów. Z tym natomiast się w pełni zgadzam . Jarek
  4. Cześć Krzysiek, Podobają mi się Twoje prace, śledzę je z uwagą. Tu także czekam na świetny efekt końcowy, ale póki jeszcze nie skończyłeś, może nie jest za późno na kilka uwag, które być może zechcesz uwzględnić. Z tego, co widzę budujesz Hybryda wyprodukowanego przez Chryslera. W związku z tym warto by pamiętać o paru drobiazgach. 1. Tarcze kół napędowych - te, które pokazałeś tutaj: nie są prawidłowe - powinny być z wycięciami i z dodatkowym delikatnym podcięciem w każdym wycięciu. Takie tarcze są z tego co pamiętam w zestawie Dragona. 2. Boczne listwy podtrzymujące osłony przeciwpyłowe powinny mieć z tyłu, za ostatnią rolką wycięcie. Coś takiego: 3. Z rzeczy, które jeszcze przed Tobą - filtry powietrza prostokątne, nie okrągłe. Tu z kolei nie pamiętam, czy Dragon daje obie wersje. Jeśli daje obie, to w Chryslerze powinny być te pierwsze. 4. Przednie prawe dopancerzenie - ta dospawana płyta - ścięta u góry prosto, nie zaokrąglona jak na przykład w "Powabie". Czekam na ciąg dalszy. Jarek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.