Skocz do zawartości

Adamo722

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    1 854
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

757 Excellent

Informacje

  • Skąd
    Polska Mazowieckie
  • Zawód
    mechanik

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Realistyczny fajnie ci te projekty bez spiny wychodzą
  2. Może dostaw do niego jakiś model myśliwca żeby można było ocenić jego rozmiar
  3. Fajny podoba się . Wężyki to szablon czy ręczna robota
  4. Żona chce kasę więc ją sprzedam i pokryję wysyłkę
  5. Raczej ciężko dojrzeć szczegóły
  6. Fajny ale mogłeś dorzucić zdjęcia na białym tle bo na fotkach pojazd się zlewa z otoczeniem
  7. Adamo722

    T-34/76

    Chyba go odkopano po 80 latach
  8. Konstrukcja: Jednomiejscowy dolnopłat wolnonośny o konstrukcji metalowej. Skrzydła o metalowej, dwudźwigarowej konstrukcji z metalowymi żebrami i dwoma dźwiga­rami pomocniczymi miały obrys trapezowy o za­okrąglonych końcówkach. profil u nasady to modyfikowany Clark YH o grubości 19% (cięciwa 2,47 m), zaś przy końcówkach Clark YH o grubości 12% (cięciwa 1.2 m). Wznios skrzydeł wynosił 3,5° (centropłat miał wznios zerowy), kąt natarcia 2°, zaś kąt skosu krawędzi natarcia 5° 6’. Pokrycie skrzydeł w pierwszych kilkuset maszy­nach było płócienne, a w pozostałych- metalowe. Wewnątrz skrzydeł znajdował się przedział uzbrojenia i zasobniki na amunicję. Mechanizacja płata składała się z lotek i klap. Lotki miały metalową konstrukcję i kryte były płótnem, podczas gdy klapy w całości były metalowe. Kadłub był metalową kratownicą przestrzenną złożoną z czterech podłużnic rurowych i metalowych słupków, pomiędzy którymi rozpięto wykrzyżowane struny stalowe, usztywniające całość. Kadłub dzielił się na trzy sekcje: przednią z łożem silnika, centralną z kabiną pilota oraz tylną. Na kratownicy w części tylnej osadzone były sklejkowe wręgi, na których z kolei ułożono sklejkowe podłużnice. W części przed­niej znajdowało się łoże silnika, który osłonięty był blachami duraluminiowymi. Grzbiet kadłuba przed kabiną pilota kryty był osłoną ze sklejki oklejonej płótnem, podczas gdy boki kadłuba w części central­nej kryto blachą. Tylna część kadłuba miała poszycie płócienne, impregnowane. Części przednia i centralna oddzielone były od siebie płytą ogniową. Za nią umieszczono rezerwowy zbiornik paliwa. Kratowni­ca w centralnej części przechodziła w przestrzenną konstrukcję centropłata, stanowiąc z nim jedną ca­łość. Centropłat, technologicznie stanowiący całość z kadłubem, był kryty blachą duralową i mieścił wnę­ki podwozia głównego. W pierwszych seriach część centropłata kryta była płótnem. Kabina zakryta. Usterzenie klasyczne składało się ze statecz­nika pionowego ze sterem kierunku i poziomych ze sterem wysokości. Miały one metalową konstrukcję z żebrami oraz dźwigarami i kryte były płótnem. Były one zaopatrzone w nastawiane w locie klapki wyważające oraz w mniejsze klapki wyważa­jące nastawiane na ziemi. Niektóre maszyny miały je tylko na prawym sterze wysokości. Statecznik pionowy, o identycznej jak poziome konstrukcji. Podwozie trójpodporowe z kółkiem ogono­wym, chowane w locie. Koła główne, wyposażone w amortyzatory oleo-pneumatyczne. Koła podwozia głównego wyposażone one były w pneumatyczne hamulce. Kółko ogonowe w proto­typie i pierwszych maszynach seryjnych również chowało się w kadłub, jednak potem było ono stałe.
  9. Adamo722

    P 24f

    Fajny podoba się . Czy to 1/48?
  10. Fajny podoba się . Czym robisz takie udane fotki
  11. Wyślij sprzedającemu wezwanie do zwrotu pieniędzy lub dostarczenie modelu w ciągu 7 dni i wydrukuj sobie. Jak tego nie zrobi idź na policję z wezwaniem i dowodem wpłaty i zgłoś oszustwo. Będzie to go później kosztowało znacznie więcej kasy a ty przynajmniej masz szansę na jej odzyskanie.
  12. Udało się zdążyć przed Świętami. Model w malowaniu z Normandii 1944 z 352 Panzerjagen Batalionu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.