Skocz do zawartości

madon

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    52
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Informacje

  • Skąd
    Biała Podlaska
  • Zainteresowania
    Motoryzacja
  • Zawód
    Uczeń
  1. Troszke4 źle się do tego zabierasz. Nie maco wymieniać tak o rozrusznika, by za tydzień znów wymieniać coś innego. Nie oszukujmy się, auto stało 2 lata wiec najlepiej wyjąć silnik i od razu wymienić wszystkie eksploatacyjne rzeczy i sprawdzić całość. Dzisiaj urwał Ci się ten konektor, jutro urwie się następny, więc lepiej od razu dać wszystko nowe.
  2. madon

    Man TGA XL

    Pewnie jeździ tak samo jak i to: http://www.motofakty.pl/artykul/rekordowa-pompa-do-betonu-od-scanii.html Pozdrawiam i życzę wszystkim Wesołych Świąt Bożego Narodzenia i Do siego Roku 2013!!!
  3. Ja mam dla Ciebie idealny wzór na malowanie ;p Niszczyłem nim drogi przez rok, moje pierwsze auto
  4. madon

    Nowa odsłona Volvo FH

    Fakt, to porównanie widziałem. Nie powiem, chińczyki mi się podobają, podziwiam też ludzie z Goteborga za wykrzesanie 3500tys Nm z 16 litrów i dopasowanie sprzęgła, które to przeniesie na koła, ale uważam że ten nowy FH za bardzo odleciał w kosmos. Nie wiem, może będzie jak z Actrosem MP4, który zrobił na mnie pozytywne wrażenie przy pierwszym kontakcie na żywo, lecz jak narazie dla Volva mówię nie. Wychowałem się w Pierwszej generacji FH, przejechałem nim z ojcem pół europy, sam aktualnie jeżdżę osobowym 850, pod domem stoi jeszcze V40 i naprawdę temu nowemu designowi mowie stanowcze nie...
  5. madon

    Nowa odsłona Volvo FH

    Mi chodziło bardziej o to, że takim Fh z 2001 roku wystarczyło zajechać na okresowy przegląd, wymianę oleju i filtrów i jechało się dalej, a już np chińczykiem z 13-litrowym euro5 trzeba odwiedzać serwisy z powodu braku kompresji na ostatnim cylindrze i to przy przebiegu rzędu 500 tys!!! Poczciwy 12 litrowy euro 2 przejeżdżał 1,5 mln bez zająknięcia, a te nowoczesne konstrukcje po okresie gwarancyjnym sypia się na potęgę. Ot, nowoczesna technologia...
  6. madon

    Nowa odsłona Volvo FH

    Coż my możemy, szara masa. Będzie trzeba tym jeździć i tyle. Niestety dziś nie można zostać przy I sprawdzonej, niezawodnej i jakże pięknej generacji FH, bo opłaty by zjadły, tym bardziej na zachodzie... Aczkolwiek z drugiej strony pieniądze zaoszczędzone na opłatach i paliwie i tak będzie trzeba zostawić w serwisie, bo dam sobie rękę obciąć, że to auto jest skonstruowane na 3 lata eksploatacji, a potem to wiadomo...
  7. madon

    Alfa Romeo

    O kurczątko, ja to bym się chyba posikał z wrażenia jak bym zobaczył na ulicy to cacko Największe wrażenie robi na mnie wnętrze, piękna czerwona skóra na boczkach, desce i tunelu, gniazdo zapalniczki pod dźwignią zmiany biegów... Dziś już tak się niestety nie projektuje...
  8. Jak zareagował właściciel skali 1:1 na Twoje dzieło? Oczywiście oprócz wręczenia t-shirtu ;p
  9. madon

    Volvo FH16 Italeri 1:24

    W I generacji lewarek był obciągnięty taką harmonijkowatą gumą, natomiast w chińczyku jest już zwykły mieszek "skórzany". Wybierak na zdjęciu wnętrza chińczyka to od I-SHIFTA. Z tego o się orientuje to półautomat GEATRONIC montowali tylko w I gen, w chińczyku już był tylko manual i I-SHIFT.
  10. madon

    Volvo FH16 Italeri 1:24

    Błotniki są z drugiej generacji - tzw chińczyka. A ta kierownica od F-ki była montowana do 95 albo 96 roku, potem już wychodziły takie modele z płaskim tunelem, szufladą pod łóżkiem i nowszą kierownicą. Tutaj akurat jest bez poduszki, bo były także wersje z poduszka powietrzną, które jeszcze troszkę się różniły. Natomiast u kolegi Elefantes powinna być taka Pomijając już płaski tunel silnika i stary lewarek zmiany biegów, bo tutaj Italerii poszło na łatwiznę i zmienili tylko deskę rozdzielczą...
  11. madon

    VW/MAN

    Prędzej Ameryka Południowa niż wschód W Afryce też tego zbyt dużo nie ma, bo ich nie stać. oni wożą się tam Mercedesami NG i Manami f90 z 10 ręki po piątym spawaniu ramy
  12. Tylko raczej tu mowa o Actrosie MPIII czyli poprzedniej generacji bo ten nowy dopiero co wszedł do sprzedaży. Może wielkim "szpecem" nie jestem ale nowe Mercedesy tak jak i ciężarowe i osobowe często rozkłada szfankująca elektronika której jest od groma a nie każdy "fachowiec" jest w stanie to ogarnąć. Co racja to racja. Już spotkałem się z awarią kolumny kierowniczej w Actrosie MPIV z przebiegiem kilku tys km. W sumie można by to uznać za tzw "choroby wieku dziecięcego", ale ja myślę ze to jednak wina kiepskiej jakości użytych materiałów i wykonania... A już na pewno te Actrosy nie wytrzymają tyle co stare poczciwe Volvo F10/12, Man F90 czy Scania 3...
  13. Czytałem, czytałem, ale wyczytałem tylko o metalowych końcówkach na najazdy.
  14. Jak no moje oko to zwis tylne wyszedł trochę za długi (porównując do pierwszego zdjęcia z pierwszej strony tematu). Po pierwsze to trochę głupio wygląda, a po drugie to po załadowaniu autka nacisk na hak był by zbyt mały, a może i nawet przyczepka unosiła by tył samochodu, co by mogło zaowocować:
  15. madon

    VW Golf MK3 Gti

    Ładnie się zapowiada Nie mogę się doczekać efektu końcowego Na pewno nie masz problemu ze znalezieniem auta na którym możesz się wzorować, bo Golf stoi na co drugim polskim podwórku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.