Skocz do zawartości

Edler

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    315
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Informacje

  • Skąd
    Gdynia
  • Zainteresowania
    Call of Duty, Ciężarówki, Modele
  • Zawód
    Gracz
  1. No mądry polak po szkodzie teraz już wiem co się trzeba robić. Oby odpalił mój plujek przy następnym malowaniu i bedzie dobrze
  2. Tak dokładnie, Wciskałem spust i go cofałem a igła stała w miejscu. Rozkręciłem go wyjąłem igłę, wyczyściłem i po skręcałem, ale wydaje mi się że to nic nie dało, bo igła dalej stała w miejscu, no i chyba źle skręciłem tylny mechanizm, ale to jest akurat do poprawki.
  3. ok zrobię jak mówisz. tylko najpierw muszę go dokładnie powoli rozłożyć i kupić cleanluxa
  4. Witam! Zwaracam się z prośba do modelarzy z trójmiasta i okolic! JEST TO BARDZO WAŻNE! Posiadam aerograf EW-440A Po malowaniu nie wycziściłem go dostatecznie i igła zablokowała mi się w środku. Próbowałem wyczysić go samemu, rozkręcając ale zrobiłem to nie umiejętnie. Tu moja prośba. Czy jest ktoś na forum z trójmiasta kto zna się na takich rzeczach i pomógłby mi w naprawieniu mojego błędu? PROSZE O SZYBKĄ ODPOWIEDŹ
  5. Edler

    Ford mustang convertible :)

    To jest dokładnie mój były model. Silnik tak malowałem heheh Miło widzieć że ktoś go zrobił jak należy bo ja nie miałem serca
  6. Edler

    Ford mustang convertible :)

    Taki model jakiś czas temu sprzedałem na allegro za 40 zł. Ciekaw jestem czy to ten
  7. Witam! Jak by ktoś z Was panowie miał zdjęcia jak wygląda tylne zawieszenie w Pusherach (6x2 ze środkową osią pchaną) a w szczególności w VOLVACH i mógłby je pokazać będę wdzięczny.
  8. Teoretycznie nie powinien, ale najlepiej jak byś stestował na jakimś kawałku plastiku. Pomaluj go kolorem i bez barwnym i zobacz czy się nie zważy
  9. No spora mimo to szumi :P hehe ale jednak szczegółowość dużo lepsza
  10. wodzik730 Musze Ci powiedzieć że mylisz się i to bardzo. Mój aparat to Nikon D40. Podstawowa lustrzanka Nikona zbierająca raczej pochlebne opinie, ale mimo to matyca przy ISO 800 tak szumi że w ciemnych miejscach modelu wychodziły by te szumy właśnie. I dlatego uważam że ISO 100, 200, do 400 jest odpowiednie dla modeli.Powyżej tego nie ma sensu,
  11. A czym rozkleić to co sklejone? Zawsze kleję Revelm Contacta. I teraz muszę coś specjalnie popsuć. Moczy się już w DOCie 3? Czy to starczy?
  12. To najlepiej dokonać pomiaru WB. Teraz już prawie wszystkie aparaty mają taką opcję.
  13. ISO to czułość matrycy. Łopatologicznie: jeśli jest ciemno i robisz zdjęcie z ISO 200 to czas naświetlania wyniesie koło 1.2 sekundy czyli długi czas, ale wtedy jeśli masz słabą matrycę (zakładamy że masz średniej klasy kompakta) to szumy są raczej znikome. Jeśli ustawisz ISO 800 to czas naświetlania Ci się skróci do około 1.4 sekundy, ale szumy wzrosną bardzo. Jeśli robisz zdjęcia modelu to najlepiej mieć jak najniższe ISO bo wtedy szczegóły będą wyraźne, zakładamy iż robisz zdjęcia bez lampy, ale nie w świetlne słonecznym, to najlepiej postawić sobie 2 lampki tak żeby ich promienie schodziły się na modelu. A aparat umieść na statywie.
  14. Nom, można też się pobawić polistyrenem żeby uzyskać kształt fotela
  15. No sylwetka tych foteli jest trochę zbliżona do tych z pierwszych FH ale faktura tapicerki jest totalnie skopana. Chyba miliard ton szpachli walnę i porzeźbię w tym.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.