Skocz do zawartości

greatgonzo

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    2 969
  • Rejestracja

  • Wygrane w rankingu

    14

Ostatnia wygrana greatgonzo w dniu 22 Stycznia

Użytkownicy przyznają greatgonzo punkty reputacji!

Reputacja

1 356 Excellent

3 obserwujących

Informacje

  • Skąd
    Giżycko
  • Zawód
    Architekt

Ostatnie wizyty

3 030 wyświetleń profilu
  1. Barszczo, a te zdjęcia kabiny to nie jest P-51? Tak wynika z podpisu i by się nawet zgadzało, bo nie pasuje fotel i pasy. Ale nigdy nie sprawdzałem jakie i czy w ogóle były różnice w kabinach P-51 i MkI. Poza brytyjskim wyposażeniem, bo to z definicji. Jmx, jeśli będziesz korygował model to zerknę do zasobów, bo na pewno mam parę szczegółów tu jeszcze nie pokazanych. Ale niewiele. Tyle co się zebrało przy okazji, bo dla mnie to to taki właśnie temat - przy okazji. A te Mustangi z 309 to właściwie są MkIA, jeśli chce się być precyzyjnym. No i nie twierdzę, że wszystkie, choć na oko to na zdjęciach tak to wygląda.
  2. Z celownikiem chodzi o to, że w Big Ass najprawdopodobniej był już K-14. Może nie na 100%, bo na znanych mi zdjęciach zawsze zakryty jest pokrowcem (co samo w sobie jest jakąś niedoskonałą wskazówką), ale prawie, bo można określić masywność urządzenia. Iskrownik możesz sobie wykreślić. W silnikach R2800-59 stosowano rozdzielacze ze zintegrowanym magneto i mimo, że producenci zestawów uparcie go wciskają, to samodzielnego iskrownika tu nie było. Tylko zaślepka na jego gnieździe. Pozostaje pytanie, czy rozdzielacze masz właściwe dla takiej konfiguracji. W P-47 stosowano ich kilka rodzajów.
  3. - Do którego celownik? - Prądnicy? Nie iskrownika aby?
  4. greatgonzo

    B5N2 1:48 Hasegawa

    Ale ja nie o nitach przecież...
  5. greatgonzo

    B5N2 1:48 Hasegawa

    Poprawność polityczna, czy śmiałe założenie?
  6. Jak ktoś by się uparł, to akurat element w kolorze kabiny mógłby być. Choć nie ma to sensu, to można się upierać. Ale Twoje czerwone kółko zakreśliło znacznie więcej niż teraz opisujesz.
  7. greatgonzo

    B5N2 1:48 Hasegawa

    Z doświadczenia się zgadzam. Doświadczenie uzyskane z komentarzy innych modelarzy. I rzecz dotyczy sprawności umysłowej. Zaruk, wspieram Cię psychicznie. A może się?
  8. Problemem jest jedynie dostępność. Zabytek rzecz względna. Ogryzek nierozpoznawalnego metalu wystarczy by narozdrabniać w cholerę mikrokawałeczków. Nikt nie będzie chciał milionów, za coś co jest niemal śmieciem. Tylko trzeba znać ludzi, albo samemu kopać. Właśnie ogłoszono, że przy współudziale muzeum z Wisconsin i pod przywództwem założyciela Pacific Wrecks, rusza w maju ekspedycja mająca za cel odnaleźć w nowogwinejskiej dżungli wrak słynnego P-38J-15 Marge Dicka Bonga. Może będzie okazja coś uszczknąć, choć akurat w przypadku tego wraku to może jednak być drogawo. Z drugiej strony koszta ekspedycji wcale nie są szalone i jeśliby się dołożyło parę nieżywych prezydentów do jej organizacji, to pewnie na jakąś blaszkę można by było liczyć. Można jeszcze nakłamać, tzn użyć techniki małego druku, żeby udawać, że się nie kłamie :).
  9. Niezmiennie zastanawia mnie fenomen grafiki na produktach tamtego okresu. Opakowania modeli, okładki książek... . I nie mogę rozstrzygnąć czy to ostracyzm władzy wobec artystów sprawiał, że zajmowali się tym dyletanci, czy płacono tak mało, że żaden sensowny autor nawet nie myślał o wzięciu narzędzia do ręki, czy też dominował nepotyzm i zlecenia dostawali niekoniecznie ci co coś umieli.
  10. Obejrzałem, jak zwykle, z przyjemnością. Good job! Z jednej strony żal, że nie oglądamy Lightningów z 20th, a z drugiej chciałoby się też kolejnego , fajnego P-51. Lepiej tego ładniejszego, z całym kadłubem. Ciekawostka. Mustang KISS i współczesne zdjęcie tego samego miejsca w King's Cliffe (Station 367). Rozpoznać trudno, więc na wiarę autorowi zdjęcia, którego to autora, niestety, nie znam:
  11. Generalnie to nikt nie zdzierał przy malowaniu kamuflażu farby OD za fotelem pilota.
  12. Blast tubes, chcąc być precyzyjnym. Lufy były ukryte w tych rurach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.