Skocz do zawartości

ddzkm

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Informacje

  1. Oszklenie to chodzi mi tylko o przednią szybę w formie kalki właśnie :-D
  2. Mała aktualizacja - maszyna otrzymała silniki i drzwi podwozia przedniego, które będą malowane na identyczny kolor jak dolna połówka kadłuba razem z nim
  3. Jeżeli chodzi o A340 to jak zdobędę kalki to Air France, jeśli nie standardowy SAS Co do miejsca - jest on prawie tak wielki jak 747 Moje są w porządku, zresztą niedługo dodam zdjęcia po ich wklejeniu Jak zobaczyłem malowanie PSA to się nawet nie zastanawiałem, czy je wziąć, a cena (13zł + wysyłka) była bardzo zachęcająca. Jedyne moje zmartwienie to ew. wymóg polakierowania kalek przed nałożeniem, nigdy tego nie robiłem i w sumie boję się coś popsuć... Ale poza tym nie mam do tych kalek większych zastrzeżeń, zresztą nawet jak coś pójdzie nie tak to przy malowaniu aerografem nie będzie problemu ze zmianą kolorystyki, np. na oryginalny British Airways
  4. 727 to na razie tylko plany, następny będzie zapewne A340, którego mam już zakupionego :-D
  5. Ano A tak w ogóle to ciekawostkę znalazłem, bo okazuje się, że moje kalkomanie są produkcji pewnego pana z USA - po wpisaniu jego nick-a do googla znalazłem trochę informacji, o tym co jeszcze można znaleźć w jego ofercie, przede wszystkim to: - http://www.airlinercafe.com/photosearch.php?man=249 Swoją drogą to fajnie by było jeszcze zdobyć kalki PSA do B727 (najlepiej taki zestaw Airfix-a jak Twój KonDi), powstał by ciekawy zestaw Coś mam ostatnio słabość do amerykańskich przewoźników
  6. Zgodnie z obietnicą wrzucam galerię z postępów prac nad drugim moim modelem - tym razem jest to Boeing 737-200 Airfix-a Model jest dość znany, więc nie będę wrzucał zdjęć samej zawartości pudełka - dodaję za to zdjęcia aktualnego stanu prac: Sklejone skrzydła i kadłub przygotowany do malowania Strasznie dużo zabawy było z dopasowaniem części spodu kadłuba, ale trochę szpachlówki i się udało Oto maszyna, którą będę tworzył - B737-200 #N739PS (źródło: http://airliners.net/) Kalkomanie linii Pacific Southwest Airlines Model (podobnie jak B747) oczekuje obecnie na malowanie aerografem.
  7. Jeszcze nie wiem jak je wykonam, ale na pewno będą Tak jak pisałem - nie mam tylko przedniej szyby i drzwi, jeżeli ktoś ma to będę wdzięczny O, a jest jakiś konkurs? Bo ja trochę nie w temacie To temat z B737 zakładam.
  8. Wszystkich zniecierpliwionych obserwatorów prac nad moimi modelami informuję, że wreszcie zamówiłem aerograf Myślę, że w ciągu 2-3 tygodni powinienem go dostać i ruszyć dalej z robotą W międzyczasie kadłub mojego pierwszego 747 został dokładnie przeszlifowany i przygotowany do malowania. Dokładnej zająłem się także silnikami numer #2 i #3, bowiem zauważyłem, że były przyklejone nie na swoim skrzydle każdy. Przy tej okazji zeszlifowałem ich pylony, aby po ponownym zamocowaniu lepiej przylegały do skrzydeł. Ponadto w środku każdego wkleiłem dodatkowe ciężarki, gdyż model mimo wcześniejszego dociążenia nadal dość niepewnie trzymał się w poziomie (obecnie jest już OK). W czasie przerwy od ostatniego wpisu stałem się także szczęśliwym posiadaczem dwóch kolejnych modeli, z których jeden nadaje do tego projektu grupowego - tak więc jeżeli chcecie, mogę założyć drugi temat, poświęcony 737-200 Airfix-a, którego jeszcze w tym projekcie nie było Prace nad nim są aktualnie w podobnym stadium jak przy B747 - model oczekuje na malowanie Mam jeszcze pytanie - nie ma ktoś do odstąpienia kalek do 747 (mogą być np. od Lufthansy Revella, potrzebuję przede wszystkim przednią szybę i drzwi)?
  9. Jumbo nr #1 ma już niemal ukończony kadłub - przez okres od ostatniego wpisu został on dokładnie wyszpachlowany, tak aby obie połówki kadłuba (niestety fabrycznie źle spasowane) stanowiły jedną całość. Podobnie rzecz się ma z czterema miniaturowymi silnikami Pratt & Whitney JT9D. W modelu dokonałem także modyfikacji, polegającej na usunięciu drugiego, małego "garbu" za górnym pokładem - większość 747-200 z późniejszych lat produkcji już go nie miała. Jest szansa, ze w przyszłym miesiącu będę już miał swój aerograf, więc myślę, że prace nad pierwszym modelem już pomału zbliżają się do końca. Zacząłem także szukać fajnego i w miarę prostego malowania, bo na coś trzeba się w końcu zdecydować Co powiecie na to? Źródło: http://airliners.net Drugi samolot będzie na razie czekał na ukończenie pierwszego, gdyż chcę sprawdzić jak po malowaniu będzie się zachowywała moja szpachlówka.
  10. ddzkm

    Temat główny

    Pomału jednak idzie do przodu ;-)
  11. No, wreszcie fotki gotowego modelu :-) Widzę, że nie tylko u mnie prace się przeciągają, a ilość modeli w pudełkach znaczenie przekracza ilość tych skończonych...
  12. Donoszę, że prace na razie utknęły, spowodowane jest to chwilowym brakiem możliwości pomalowania obu maszyn (chciałbym, aby były ładnie pomalowane aerografem, a niestety takowego nie posiadam)...
  13. Chyba dopiero od wersji 747-400 mają wklęsłe linie ;-) Te starsze jak widać mają wypukłe ale tylko na kadłubie, skrzydła mają wklęsłe ;-)
  14. No u mnie w wersji "Cargo" linie podziału na kadłubie znikną ;-) Ale patrząc na fotki oryginalnych maszyn to chyba nawet lepiej będzie wyglądać niż wypukłe linie zaproponowane przez Revella ;-) Ale metoda ciekawa, choć pewnie i tak trzeba potem podkleić od spodu :-D A tak w ogóle to chyba jeden z pierwszych 747 w tej skali na forum?
  15. Mój będzie je miał w formie kalek ;-) Pasażerski zresztą też :-D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.