Skocz do zawartości

Axel

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

5 Neutral

Informacje

  • Skąd
    Sanok/Kraków/Chrzanów
  • Zawód
    Architekt systemu SAP

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nie zakładam, że będzie inaczej:) Wypraski, o których piszesz widziałem, ale nie na żywo. Na zdjęciach wyglądaja zachęcająco. Zastanawiam się tylko jak jest ze składalnością. Bo jeśli ładne wypraski będzie trzeba pokryć toną szpachli i później odtwarzać powierzchnię, to średnio.
  2. I pomyśleć, że tyle na tego paskuda w wydaniu Stoof with the Roof polowałem..... Mach-2 rzeczywiście zniechęca każdym centymetrem swojej materii, ale nie ma (nie było) alternatywy. A co do ClearPop: załóżmy, że oni to wydadzą. Jak jest z jakością ich wyrobów (merytorycznie i "odlewniczo")? Aż mnie ciarki przechodzą jak sobie pomyślę ile toto będzie kosztować
  3. Cześć, Mam kalki z tego zestawu: Grumman F-14A Tomcat, AMT 802-200 (2013) (scalemates.com) Dywizjony VF-1 i VF-32. Kompletne. Jeśli jesteś zainteresowany to zapraszam. Mogę się wymienić na kalki do F-5B w barwach USAF - najchętniej z tego zestawu: F-5B Freedom Fighter, Italeri 1275 (2008) (scalemates.com)
  4. Bardzo się podoba. Gratulacje. U mnie się kurzył w pudełku a u Ciebie bedzie cieszył oko na półce.
  5. Od razu wielbiciel - po prostu zbiezność loginów na modelworku i portalu aukcyjnym:) Cieszę się, że bedzie kanadyjski - sam miałem w planach go w tych właśnie barwach zrobić. Tym bardziej, że model przyjechał ze mną właśnie z kraju, w którego malowaniu zostanie sklejony. Co najmniej dwa razy pokonał ocean(y), żeby w końcu ktoś się zlitował i go skleił:):)
  6. Witam, Jak w temacie: kupię w rozsądnej cenie następujące modele: - XF-85 Goblin - MPM 1:72 - X-4 Bantam - MPM 1:72
  7. Parę niemodelarskich tematów muszę wcześniej zakończyć, ale będę się starał. Pozdrawiam, Axel
  8. Dziekuje jeszcze raz wszystkim za porady i wskazówki. Tak jak pisałem wcześniej nigdy bym się nie spodziewał takiego odzewu. Chyba wszystko wiem - myslę, że czas wybrać się na zakupy. Pozdrawiam, Axel
  9. O rany. Nigdy nie myślałem, że ten temat spotka się z takim zainteresowaniem. OGROMNE dzięki Panowie za wszelką pomoc. Żeby nie było, że siedzę na tyłku i czekam na gotowe - poszperałem trochę i wydaje mi się, że informacje ze strony http://www.k5083.mistral.co.uk/APS.HTM wyczerpują temat skrzydeł. Jak już wcześniej wspomniano obie maszyny miały skrzydła metalowe. W kwestii "płetwy" - czy chodzi o to? P.S. Jako, że temat zrobił nam się mało in-boxowy uprzejma prośba do Moderatora, aby przesunął/wydzielił do działu 1:1, jeśli uzna to za stosowne.
  10. Pięknie dziękuję Kolego jak i też pozostałym Uczestnikom dyskusji. Wiedziałem że wybrałem dobre forum do rozwiązania mojego problemu[emoji3] Przy okazji człowiek się znów czegoś ciekawego dowiedział. Pozdrawiam, Axel
  11. Jest kilka postów wyżej: Hurricane Mk. I P3576 GN-A. Trzecia partia produkcyjna Hurricane Mk. I P3873 YO-H. Problem w tym, że obecnie istnieja repliki obu maszyn i siłą rzeczy większość zdjęć dostępnych w sieci to zdjęcia replik. Nie mniej jednak coś tam jest dostepnego - będziem kopać:) EDIT: sebastain Dwułopatowe śmigło..... oo i to jest konkret. Tylko czy to działało też w druga stronę? Czy każdy z trójpłatowym miał metalowe?:):) Pozdrawiam, Axel
  12. Dzięki sebastain. Jedyne czego sie obawiam, to, że na zdjęciach z epoki może to być nie do końca widoczne, ale nic będę probował sie przekopywać przez materiał. Myślałem, że rodzaj skrzydła może determinuje jakiś inny detal maszyny, który jest lepiej identyfikowalny i jednoznacznie wskazywałby na ten a nie inny płat. Mimo wszystko myślę, że sobie poradzę. Pozdrawiam, Axel
  13. Własnie też zauwazyłem, że modeli Revella są dwie generacje i owszem ten nowszy wygląda zacnie. Dzięki za pomoc Panowie. Jeszcze jakby mnie ktoś wyedukował co do identyfikacji płata w Hurricane'a to juz będe wiedział wszystko. EDIT: Dzieki WujekAlice
  14. Serdecznie dziekuję za odzew. No właśnie - jak to rozpoznać? Przepraszam za idiotyczne pytanie, ale tak jak wspominałem nie mam zielonego pojęcia o maszynach z tego okresu.... modele, które porzebuję zbudować to: Hurricane Mk. I P3576 GN-A. Trzecia partia produkcyjna Hurricane Mk. I P3873 YO-H. Czy mozna jakoś wprost informacji o numerze seryjnym, czy też partii produkcyjnej wywnioskować jakie maszyna miała skrzydło? Ewentualnie jakieś wskazówki na co zwracać uwagę analizując zdjęcia. Co do pozostałych maszyn to: Hawker Typhoon Mk. Ib - na chwilę obecną widzę, że Airfix Morane-Saulnier MS.406 - tak jak Koledzy podpowiadacie Azur/AZ. Chciałem dopytać o wspomniany model Hasegawy. Czy te wspomniane dodatki konieczne są ze względu na uproszczenia samego modelu, czy coś tam trzeba przerabiać, żeby upodobnić model do oryginału Spitfire Mk. Vb - Revell - chyba mnie przekonaliście Stokrotne dzięki, Axel
  15. Koledzy, Potrzebuję zakupić następujące modele (wszystko w 1:72) Hawker Typhoon Mk. Ib - Airfix? Hawker Hurricane Mk. I - nowa Arma? Morane-Saulnier MS.406 - Azur, AZ Model? Spitfire Mk. Vb - ?? Czy moglibyście polecić jakieś warte uwagi zestawy? Najbardziej zależy mi na składalności i wierności względem oryginału - cena nie jest czynnikiem decydującym o wyborze. Nieistotne są również zestawowe malowania, ale maszyny muszą być dokładnie w wersjach jak wymienione wyżej (mają to być konkretne egzemplarze, do których już posiadam kalkomanie). Nie znam się zupełnie na maszynach z okresu II WS więc przeróbki z innych wersji raczej nie wchodzą w rachubę, bo zapewne nie podołam - no chyba, że to jakieś kosmetyczne rzeczy typu: coś tam gdzieś odciąć itp. albo istnieją gotowe konwersje. Pomożecie? Z góry dziękuję i przepraszam, jeśli w złym dziale. Pozdrawiam, Axel
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.