Skocz do zawartości

Wierzbol

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    107
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

21 Excellent

Informacje

  • Skąd
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Warsztat można zobaczyć tutaj: , a kolekcja prezentuje się:
  2. Prace zakończone, tyle czasu się zeszło, ze ważniejsze było skończyć niż być zadowolonym z efektu. Paskudek prezentuje się następująco:
  3. Wierzbol

    ’70 Dodge Challenger

    Co ja będę tłumaczyć, na piątym zdjęciu od góry widać zestaw Detail Master
  4. Wierzbol

    ’70 Dodge Challenger

    moja ma już ponad 10 lat, ale klej jeszcze jakoś trzyma, wycinasz z zapasem a potem delikatnie nożem przejeżdżasz w miejscu gdzie np. listwa się kończy i gotowe, ale zaskoczyła mnie przy oklejaniu kompresora, że aż tak się rozciąga (oklejane z jednego kawałka).
  5. Wierzbol

    ’70 Dodge Challenger

    Kolejny postępy, rozdzielacz w toku. Zakupiona tez farba (na zdjęciu), oraz pokazuje rozwiązanie które bardzo polecam głównie na rury wydechowe, czyli zaciski na kable (pod farbką), cienkie ścianki wyglądają proporcjonalnie do średnicy rury, efekt można zobaczyć na poprzednim projekcie ’70 Chevelle przy którym go zastosowałem.
  6. Wierzbol

    ’70 Dodge Challenger

    Po pół roku coś się ruszyło, na początek folia chromowa i efekt sami oceńcie.
  7. Wierzbol

    ’70 Dodge Challenger

    Ja także, wystarczy spojrzeć na moją półkę przedział między 1967-1971, ale nie ten konkretny chellenger (poprawka, sprawdziłem w necie, żaden challenger nie był ładny od kąd zaczęli je robić, a potem było jeszcze gorzej po 1978)
  8. Wierzbol

    ’70 Dodge Challenger

    Nie zgodzę się, uważam, że maszyna wyjątkowo paskudna!, ale klasyk z tamtych lat więc czuję się w obowiązku odhaczenia, z tąd tyle przeróbek
  9. Wierzbol

    ’70 Dodge Challenger

    postepy, gril zrobiony i kompresor
  10. Witam wszystkich, po dłuższym czasie nieobecności ruszyłem z nowym projektem (jak się okazało wspominałem o nim 8 lat temu ). Zamysł jest zrobienia samochodu w wersji na ćwierć mili, obniżonego z wystającym silnikiem. Jak widać na zdjęciu obiekt prac jest trudny, nawet producent na pudełko dał kiepskie zdjęcie (spasowanie dachu i maski). Poszerzanie nadkoli, żeby koła weszły. Kompresor własnej produkcji w toku grill z siatki
  11. Teraz przeczytałem że nie aktualne ?
  12. Znalazłem takie: https://www.eduard.com/eduard/plastic-kits/ponyrex-001-1-72.html https://www.eduard.com/eduard/plastic-kits/ponyrex-002-1-72.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.