Skocz do zawartości

lolek261

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Informacje

  • Skąd
    Krapkowice
  • Zainteresowania
    NA 1-SZYM MIEJSCU RZECZ JASNA MODELARSTWO-DALEJ: Komputery, Elektryka i Elektronika, Rowerowe Sporty Extremalne, Podróże, Turystyka i Fotografia.
  • Zawód
    Mechanik Samochodowy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Smutna wiadomość.. miejsce w Muzeum Lotnictwa chyba najlepsze jakie mogło być. WIELKI Szacun dla Pana Wojtka za poprzednie lata, widać było że wykładał w ten konkurs najwięcej serca.. szkoda tego konkursu...
  2. Witam! Dzięki za słowa uznania ? to moje modele ?. Relacji nie prowadziłem nigdzie na forum. Odezwij się na priw. jak byś miał jakieś pytania jeszcze i zapraszam do Chrzanowa na browara ?
  3. Słabo szukasz skoro wszystko o online pisze w drugim poście od góry
  4. lolek261

    M1A1 Academy Irak 2003

    Witam! Jeśli chodzi o mocowanie tablic do słupa faktycznie wyszedł klej podczas docisku. Słup jest robiony własnoręcznie z grubszego papieru nie szlifowałem co wyciekło bo bałem się uszkodzić, papier to papier, miałem obawy. Jeśli chodzi o asfalt za Abramsem, faktycznie to widoczny błąd. Asfalt jest zrobiony z papieru ściernego "800"-tki, by gramaturą przypominał porowatą strukturę jezdni. Kupiony arkusz był za krótki na długość i musiałem sztukować a to jest widoczne. Muszę poszukać coś podobnego ale dłuższego na wymiar i poprawić
  5. lolek261

    M1A1 Academy Irak 2003

    VI Festiwal Modelarski Jaworzno 2015 już za nami (5-6 wrzesień). Pierwszy występ tam jako uczestnik i jest sukces! Nagroda od jednego ze sponsorów, firmy ABER produkującej dodatki do modeli. Dziękuję przedstawicielom firmy, że dostrzegli wśród wielu wspaniałych prac innych uczestników i docenili.
  6. lolek261

    M1A1 Academy Irak 2003

    Gąsienice pomalowane na czarno potem jasny brąz. Próbowałem modulować ale piasek w płynie Afri a Dust Efect zakrył wszystko. Nadmiar zebrałem szpatułką i White Spiryt z kostek dotykających jezdnie. Jak pisałem na początku wątku makieta jest prawie skończona. Muszę przybrudzić maszt przykurzyć tobołki i to chyba wszystko.
  7. lolek261

    M1A1 Academy Irak 2003

    Właśnie nie z aerografu, pędzelkiem i dałem go za dużo jak się okazało co było błędem. Na mokro czyli najpierw pigmenty różnych kolorów pędzelkiem z pojemniczków na kadłub dość sporo a potem na to White Spirit rozmazując pędzelkiem. Gdy odparował wyszło git
  8. lolek261

    M1A1 Academy Irak 2003

    Pigmenty nie wszystkie są na zdjęciu, nakładana była mieszanka Valleyo i innych których nazw i symboli nie znam gdyż przyniósł je do tego etapu mój kolega. Utrwaliłem je pigment fixerem z AK i była to klapa...30% znikło, wyszły plamy, powstała śliska świecąca powierzchnia. Całość powtórzyliśmy raz jeszcze kładąc techniką na mokro. Teraz stoi pod przykryciem z pleksi więc nie ma potrzeby utrwalać, nie zetrze się Tobołki kupione osobno (Tamiya Modern U.S. Military Equipment 35266)
  9. lolek261

    M1A1 Academy Irak 2003

    Witam! Postaram się kolejno odpowiedzieć na pytania Co do samego składania modelu nie mam żadnych zastrzeżeń, bardzo dobrze wszystko pasowało na zasadzie wycinanie, szlifowanie, przymiarka, klejenie. Model Academy oceniam dobrze więc odpowiadając koledze Solaris warto go kupić. W/g instrukcji jest to wariant Abramsa z 2003 r. i co do gąsienic na pewno macie racje, nie znam się aż tak dokładnie ale założenie było takie że model będzie z pudła. Gumowe gąsienice z zestawu oceniam słabo. Jeśli chodzi o kamuflaż UCP faktycznie Grzegorz dobrze zauważył że w 2003 r. jeszcze mieli inny, nie sprawdziłem tego i nie zgrałem, koniecznie chciałem zrobić UCP cóż... Malowanie Abramsa i weathering Podkład Tamiya Desert Yellow,Modulacja Buff + White, sido i wszystko co na zdjęciu z AK zacieki, rdza, piasek, kurz, paliwo. Tobołki najpierw całość Tamiya Darg Green, cienie Nato Green a następnie na końcu humbrol mocno rozjaśniny białym kolorem techniką suchego pędzla (najbardziej wystające krawędzie i zmarszczki ) Figurki Z aerografu podkład bardzo jasny szary (Tamiya czarny+biały ) następnie cienki pędzelek i humbrol 148 malując kreseczki pion poziom coś takiego Na końcu to samo robiąc humbrol 125 podglądając na takie zdjęcia A czasem na takie Twarze pomalowane pędzelkiem farbką citadel kislev flesh, rozjaśniana 2 razy białą akrylową dwa razy kolejno na czole policzkach i nosie, następnie wash w oczodołach uszach i ustach ten sam co do Abramsa tyle że rozcieńczony White Spirit. Gałka oczna zrobiona białą bardzo gęstą farbką akrylową prosto z tubki (za rzadka nakładana pędzelkiem może zalać oczodoły i kiepska sprawa!!!) nałożona wykałaczką następnie zaostrzoną wykałaczką czarne źrenice w środek. Buty to Tamiya Desert Yelow. Dziękuję za cenne uwagi i słowa uznania. W razie jakichkolwiek pytań chętnie odpowiadam. Pozdrawiam Piotrek ;) Airborne!
  10. Witam! Po dość długim okresie walki z pierwszym czołgiem stwierdziłem że Abrams jest prawie gotowy, jeszcze parę szczegółów pozostało ale można go pokazać. Jest to pierwszy mój czołg i pierwsze figurki. Uwagi oraz konstruktywna krytyka mile widziane ,będą przydatne bo na warsztacie teraz Merkava MK3D 1:35 Hobby Boss
  11. Witam! Mam pytanko gdzie można dostać coś takiego? http://img.luckymodel.com/default.aspx?item_no=PHX-HQ35011 Szukałem w internetowych sklepach ale coś nie trafiłem.
  12. Witam! Kupiłem niedawno Aerograf AB-203. Gdy dokręcałem palcami dysze by nie zerwać gwintu leciały bąbelki do zbiornika więc z czuciem zacząłem dokręcać kluczykiem po każdym czyszczeniu i problem zniknął ale raz wyleciał mały opiłek metalu więc może troszke za dużo dociągnołem. Mam pytanie czy jeśli już zdarzy się że zerwę gwint wystarczy wymienić dysze czy może sie zdarzyć zerwanie gwintu w aero a to już podobno klapa...ciągle się martwię jak nie przedobrzyć ale martwią mnie też bąbelki jak za słabo dokręcona dysza. Odkręcać po każdym malowaniu dysze by wyczyścić czy nie? Jak nie zerwać gwintu help :(
  13. lolek261

    Aerograf

    Witam! Od niedawna jestem posiadaczem aerografu TG203. Po ok 5 razach malowania pojawił sie problem zniknęła nawet niewiem kiedy uszczelka pod dyszą. Aero przerywa maluje nie regularnie a w zbiorniczku z farbą pojawiją sie bąbelki. Załozyłem drugą dysze 0,3 bo ta jest 0,2 i problemu nie ma Mam pytanie czy można zamiast uszczelki zastosować taśme teflon? Czy to jedyny powód który to powoduje? Czy któraś inna uszczelka może powodować takie objawy? Maluje Humbrolami ojejnymi, więc czyściłem aero acetonem i benzyną ekstrakcyjną Założyłem teraz teflon i po wyczyszczeniu puściłem wodę a nie farbę i mam wrażenie że pluje co jakiś moment psika nie równomiernie ale może to wraże bo woda to nie to farba jutro spróbuje z farbą ale jak coś to pomocy jak to usunąć i jak czyśćić bezpiecznie emalie
  14. To co kupić za 300 zł na początek? Hellp
  15. http://allegro.pl/aerograf-tg203-z-dysza-0-3-0-2-mini-kompresor-4bar-i3823012092.html Witam! Mam zamiar kupić aerograf i kompresor. czy taki zestaw na początek będzie ok? mam farby emalie Humbrol, czy będą sie nadawały po rozcieńczeniu ? czy tylko są do pędzelka raczej. Prosze o odpowiedź.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.