Skocz do zawartości

Terminator T-600


wodzik730

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Niedawno stałem się posiadaczem takiego oto monstrum.

20160313_182525.jpg

Stoi sobie toto w przedpokoju i straszy gości, gdyż podłączyłem czujnik ruchu i kiedy ktoś próbuje przekroczyć próg Arnoldzik objawia się w taki oto sposób.

20160313_183023.jpg

Ktoś, kto jednak malował go nie popisał się zbyt mocno i stąd pomysł aby go podrasować....

Nie mam niestety doświadczenia w malowaniu tak dużych figur, gdyż Arnold mierzy sobie grubo ponad 2 metry, więc liczę na wasze podpowiedzi jak temat ugryźć....

20160313_180730.jpg

 

20160313_181907.jpg

Chciałbym uzyskać bardziej realistyczny efekt przez co stałby postrachem kurierów i listonoszy... W chwili obecnej rozmontowałem go na części aby rzucić podkład i niebawem wrzucę zdjęcia detali.

Pozdrawiam i liczę na waszą pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mega fajny, czujnik ruchu powoduję tą grę świateł?

Jakby jeszcze skręcał trochę tułowiem to byłby super efekt śledzenia celu.

Tragedii nie ma z farbą, jak chcesz go pomalować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik ruchu powoduję tą grę świateł?

Do plecaka z amunicją przykleiłem mu kilka taśm LED i podświetla go od tyłu. Zdjęcie trochę przyciemniłem dla efektu . W rzeczywistości Arnold dorabia jako stojąca lampa.

Co do malowania to w zasadzie tylko szkielet jest w miarę do przełknięcia. Cała reszta jest praktycznie jednokolorowa popaprana olejnym suchym pędzlem. Nie podoba mi się to. Zastanawiam się jednak jakich farb użyć. Ponieważ będzie on stał i się kurzył trzeba będzie raz na jakiś czas go przetrzeć. Musi to być coś wytrzymałego. Macie jakieś pomysły?

2016-03-19%2020.31.49.jpg

20160319_202356.jpg

2016-03-19%2020.34.25.jpg

2016-03-19%2020.35.06.jpg

2016-03-19%2020.32.57.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 months later...
  • 1 month later...