Skocz do zawartości

[Pacyfik] P-38J Academy 1:48 "Putt Putt Maru"


igi

Rekomendowane odpowiedzi

No to przystępuje do projektu z P-38J. Modelik z 1994, więc pewnie kalki są badziewne... Nabyłem go za całe 56 zeta Już kiedyś sklejałem ten modelik, a że dobrze go wspominam i ten poprzedni to kompletna amatorszczyzna, to jak go zobaczyłem na Allegro to stwierdziłem czemu nie

Chciałem się zabrać dziś za kabinę, ale nie mogę zrozumieć instrukcji jak ją pomalować I tu zwracam się do was o pomoc... Prosiłbym o jakieś zdjęcia kabiny oryginału lub innych modeli albo jak komuś by się chciało, to korektę mojego dzieła z Painta

 

Zdjęcia:

P1030297.jpg

P1030299.jpg

Poprzednik:

P1030311.jpg

 

I tu jak komuś ewentualnie się chce prosiłbym o korektę... Przepraszam za to coś, ale jestem zielony w informatyce

P1030313.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie jakie to-to jest duże w skali 1/48, rozpiętość i długość?

około 32,5x23,5cm. Czyli całkiem sporo. Wyobraź sobie, że kadłuby z silnikami to mniej wiecej messerki 109 w 48.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PANOWIE DZIĘKUJĘ!!! JESTEŚCIE WIELCY!!!

 

Model o wymiarach takich jak podał Ostach, zrobiłem zdjęcie dla porównania wielkości z Bf110, I-16 i B17:

P1030319.jpg

 

Dobra, przełamałem lenistwo i zrobiłem kabinę. Byłem zadowolony, dopóki nie skleiłem fotela(a dokładnie to na czym siedzi pilot), psuje cały efekt! Klej mi się rozlał i nie potrafiłem już tego wyszlifować Zrobiłem moje pierwsze pasy, ubogie, ale z efektu przynajmniej ja jestem zadowolony , wam pewnie się nie spodoba, ale cóż, amatorem jestem Musze przyznać, że jest mało śladów po wypychaczach w całym modelu(nie to co Revell) i na razie dobrze się klei

P1030362.jpg

P1030364.jpg

P1030365.jpg

P1030368.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zagłówek pomaluj koniecznie