Teraz jest Cz paź 18 2018, 15:23

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


REGULAMIN FORUM




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: So sie 21 2010, 11:34 
Offline

Dołączył(a): Pt cze 18 2010, 16:57
Posty: 42
Lokalizacja: Dzierżoniów/Wrocław
No u mnie w wersji "Cargo" linie podziału na kadłubie znikną ;-) Ale patrząc na fotki oryginalnych maszyn to chyba nawet lepiej będzie wyglądać niż wypukłe linie zaproponowane przez Revella ;-)

Ale metoda ciekawa, choć pewnie i tak trzeba potem podkleić od spodu :-D

A tak w ogóle to chyba jeden z pierwszych 747 w tej skali na forum?

_________________
Modele, którymi aktualnie się zajmuję:

- 2 x Revell 1/144 - Boeing 747-200;
- Revell - Airbus A340-300;
- Airfix - Boeing 737-200;


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So sie 21 2010, 12:39 
ddzkm napisał(a):
A tak w ogóle to chyba jeden z pierwszych 747 w tej skali na forum?

Tak. To chyba dwa pierwsze egzemplarze B747 w 1/144 na modelwork :)
ddzkm napisał(a):
wypukłe linie

O kurde, myślałem że wszystkie 747 od Revell'a mają wklęsłe linie podziału.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So sie 21 2010, 16:39 
Offline

Dołączył(a): Pt cze 18 2010, 16:57
Posty: 42
Lokalizacja: Dzierżoniów/Wrocław
Chyba dopiero od wersji 747-400 mają wklęsłe linie ;-) Te starsze jak widać mają wypukłe ale tylko na kadłubie, skrzydła mają wklęsłe ;-)

_________________
Modele, którymi aktualnie się zajmuję:

- 2 x Revell 1/144 - Boeing 747-200;
- Revell - Airbus A340-300;
- Airfix - Boeing 737-200;


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn sie 23 2010, 23:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N maja 20 2007, 15:20
Posty: 1012
Lokalizacja: Pyrzyce
O dobrze wiedzieć, że są wklęsłe. Kibicuję bo będę takiego też budował. Jak masz jakieś pytania odnośnie paxów wal śmiało troszkę w tym siedzę i co nieco można doradzić.

Pozdrawiam!!!

_________________
Obrazek
http://stowarzyszenie-swidwin.ayz.pl
http://www.airplane-pictures.net/photographer.php?p=16798


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr wrz 08 2010, 22:59 
Offline

Dołączył(a): Pt cze 18 2010, 16:57
Posty: 42
Lokalizacja: Dzierżoniów/Wrocław
Donoszę, że prace na razie utknęły, spowodowane jest to chwilowym brakiem możliwości pomalowania obu maszyn (chciałbym, aby były ładnie pomalowane aerografem, a niestety takowego nie posiadam)...

_________________
Modele, którymi aktualnie się zajmuję:

- 2 x Revell 1/144 - Boeing 747-200;
- Revell - Airbus A340-300;
- Airfix - Boeing 737-200;


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So wrz 25 2010, 16:47 
Offline

Dołączył(a): Pt cze 18 2010, 16:57
Posty: 42
Lokalizacja: Dzierżoniów/Wrocław
Jumbo nr #1 ma już niemal ukończony kadłub - przez okres od ostatniego wpisu został on dokładnie wyszpachlowany, tak aby obie połówki kadłuba (niestety fabrycznie źle spasowane) stanowiły jedną całość. Podobnie rzecz się ma z czterema miniaturowymi silnikami Pratt & Whitney JT9D. W modelu dokonałem także modyfikacji, polegającej na usunięciu drugiego, małego "garbu" za górnym pokładem - większość 747-200 z późniejszych lat produkcji już go nie miała. Jest szansa, ze w przyszłym miesiącu będę już miał swój aerograf, więc myślę, że prace nad pierwszym modelem już pomału zbliżają się do końca.

Zacząłem także szukać fajnego i w miarę prostego malowania, bo na coś trzeba się w końcu zdecydować :D Co powiecie na to?

Obrazek

Obrazek

Źródło: http://airliners.net

Drugi samolot będzie na razie czekał na ukończenie pierwszego, gdyż chcę sprawdzić jak po malowaniu będzie się zachowywała moja szpachlówka.

_________________
Modele, którymi aktualnie się zajmuję:

- 2 x Revell 1/144 - Boeing 747-200;
- Revell - Airbus A340-300;
- Airfix - Boeing 737-200;


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N lis 07 2010, 23:44 
Offline

Dołączył(a): Pt cze 18 2010, 16:57
Posty: 42
Lokalizacja: Dzierżoniów/Wrocław
Wszystkich zniecierpliwionych obserwatorów prac nad moimi modelami informuję, że wreszcie zamówiłem aerograf :D Myślę, że w ciągu 2-3 tygodni powinienem go dostać i ruszyć dalej z robotą :)

W międzyczasie kadłub mojego pierwszego 747 został dokładnie przeszlifowany i przygotowany do malowania. Dokładnej zająłem się także silnikami numer #2 i #3, bowiem zauważyłem, że były przyklejone nie na swoim skrzydle każdy. Przy tej okazji zeszlifowałem ich pylony, aby po ponownym zamocowaniu lepiej przylegały do skrzydeł. Ponadto w środku każdego wkleiłem dodatkowe ciężarki, gdyż model mimo wcześniejszego dociążenia nadal dość niepewnie trzymał się w poziomie (obecnie jest już OK).

W czasie przerwy od ostatniego wpisu stałem się także szczęśliwym posiadaczem dwóch kolejnych modeli, z których jeden nadaje do tego projektu grupowego - tak więc jeżeli chcecie, mogę założyć drugi temat, poświęcony 737-200 Airfix-a, którego jeszcze w tym projekcie nie było :D Prace nad nim są aktualnie w podobnym stadium jak przy B747 - model oczekuje na malowanie :)

Mam jeszcze pytanie - nie ma ktoś do odstąpienia kalek do 747 (mogą być np. od Lufthansy Revella, potrzebuję przede wszystkim przednią szybę i drzwi)?

_________________
Modele, którymi aktualnie się zajmuję:

- 2 x Revell 1/144 - Boeing 747-200;
- Revell - Airbus A340-300;
- Airfix - Boeing 737-200;


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lis 08 2010, 8:08 
Co do malowania Northwest 'Cargo' to jest ono stosunkowo proste. Jedynie co bym preferował wydrukować to logo ze statecznika i napisy z kadłuba.

Co do 732 no to jest taka możliwość :) Czekamy na kolejny wątek konkursowy :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lis 08 2010, 12:03 
Offline

Dołączył(a): Pt cze 18 2010, 16:57
Posty: 42
Lokalizacja: Dzierżoniów/Wrocław
Cytuj:
Co do malowania Northwest 'Cargo' to jest ono stosunkowo proste. Jedynie co bym preferował wydrukować to logo ze statecznika i napisy z kadłuba.


Jeszcze nie wiem jak je wykonam, ale na pewno będą :D Tak jak pisałem - nie mam tylko przedniej szyby i drzwi, jeżeli ktoś ma to będę wdzięczny :)

Cytuj:
Co do 732 no to jest taka możliwość :) Czekamy na kolejny wątek konkursowy :)


O, a jest jakiś konkurs? Bo ja trochę nie w temacie :D To temat z B737 zakładam.

_________________
Modele, którymi aktualnie się zajmuję:

- 2 x Revell 1/144 - Boeing 747-200;
- Revell - Airbus A340-300;
- Airfix - Boeing 737-200;


Ostatnio edytowano Pn lis 08 2010, 15:06 przez ddzkm, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lis 08 2010, 14:59 
Chodziło o wątek projektowy, pisałem to rano i byłem zaspany trochę :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lis 24 2010, 22:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N maja 20 2007, 15:20
Posty: 1012
Lokalizacja: Pyrzyce
ddzkm napisał(a):
Mam jeszcze pytanie - nie ma ktoś do odstąpienia kalek do 747 (mogą być np. od Lufthansy Revella, potrzebuję przede wszystkim przednią szybę i drzwi)?



Witam!!

Jeśli mi coś zostanie to mogę Ci odstąpić (Lufa). A drzwi na pewno będą bo robię BA Cargo. Lecz z oszkleniem będzie problem bo w zestawie z LH nie ma kalki.

_________________
Obrazek
http://stowarzyszenie-swidwin.ayz.pl
http://www.airplane-pictures.net/photographer.php?p=16798


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lis 24 2010, 23:35 
Offline

Dołączył(a): Pt cze 18 2010, 16:57
Posty: 42
Lokalizacja: Dzierżoniów/Wrocław
Oszklenie to chodzi mi tylko o przednią szybę w formie kalki właśnie :-D

_________________
Modele, którymi aktualnie się zajmuję:

- 2 x Revell 1/144 - Boeing 747-200;
- Revell - Airbus A340-300;
- Airfix - Boeing 737-200;


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3

REGULAMIN FORUM


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL