Teraz jest Pt wrz 21 2018, 1:01

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


REGULAMIN FORUM




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zabezpieczenie dużych otworów przed malowaniem aerografem
PostNapisane: Pn sie 20 2018, 8:18 
Offline

Dołączył(a): Pn sie 23 2010, 15:43
Posty: 366
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Hej, jeśli ktoś ma jakieś sprawdzone patenty na zabezpieczanie drzwi pilotów oraz przede wszystkim desantu w modelach śmigłowców transportowych jak np. UH-1, przed malowaniem aerografem to chętnie uslyszę. Z góry dzieki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zabezpieczenie dużych otworów przed malowaniem aerografe
PostNapisane: Pn sie 20 2018, 8:23 
Offline

Dołączył(a): N cze 03 2018, 15:45
Posty: 256
Lokalizacja: Kalisz
Gąbka?

_________________
pozdrówka
Thalgonis

Ulepce gotowe: Messerschmitt Bf 110E
Ulepce klejone: Junkers Ju87 G-2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zabezpieczenie dużych otworów przed malowaniem aerografe
PostNapisane: Pn sie 20 2018, 11:31 
Offline

Dołączył(a): N mar 04 2012, 23:04
Posty: 177
BluE tack odpowiednio uformowany na kształt miejsca ,które ma być zakryte.Odpowiednio jeszcze dociśnięte jakąś wykałaczką aby dobrze przylegało.Można też spróbować taśmy maskującej albo miękkich jakiś folii plastikowych zwiniętych w kłębek ,które łatwo można wypełnić miejsce maskowania.Ale z tą gąbka też także dobra rada.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zabezpieczenie dużych otworów przed malowaniem aerografe
PostNapisane: Pn sie 20 2018, 11:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lis 03 2017, 11:36
Posty: 599
Na czas malowania zasunąć drzwi :)
A jak nie, to oczywiście gąbka najlepsza.

_________________
Obrazek Moje drugie imię, a właściwie pierwsze - Prokrastynacja. Wyjaśnię później.
Na warsztacie: B-25J Mitchell 1:72F4U-1A Corsair 1:48


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zabezpieczenie dużych otworów przed malowaniem aerografe
PostNapisane: Pn sie 20 2018, 12:31 
Offline

Dołączył(a): Pt wrz 22 2017, 21:08
Posty: 67
Ja bym powiedział - okleić krawędzie otworów taśmą (tak aby wystawały 1-2 mm) i w środek gąbka.
Sama gąbka może:
- za mała - wpuścić coś do środka
- za duża - spowodować niedomalowania na krawędziach otworów

_________________
Warsztat: 9,5m klasse Seenot-Retter-Boot, Mi-2 Lotniczego Pogotowia Ratunkowego
Galerie: portfolio


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Zabezpieczenie dużych otworów przed malowaniem aerografe
PostNapisane: Pn sie 20 2018, 14:00 
Offline

Dołączył(a): Pn sie 23 2010, 15:43
Posty: 366
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kon_Bar napisał(a):
Ja bym powiedział - okleić krawędzie otworów taśmą (tak aby wystawały 1-2 mm) i w środek gąbka.
Sama gąbka może:
- za mała - wpuścić coś do środka
- za duża - spowodować niedomalowania na krawędziach otworów


Hehe, dzieki za wszystkie podpowiedzi.
Kon_Bar mam takie same doswiadczenia z gabka wiec myślalem ze ktoś zaproponuje cos bardziej niezawodnego.
Coz pozostaje uwazac I trenowac dalej :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

REGULAMIN FORUM


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL