Modelarstwo Plastikowe
http://modelwork.pl/

[In-Box] Su-22 Fitter KittyHawk KH80144
http://modelwork.pl/viewtopic.php?f=66&t=57786
Strona 1 z 5

Autor:  karambolis8 [ Śr mar 29 2017, 16:39 ]
Tytuł:  [In-Box] Su-22 Fitter KittyHawk KH80144

Hej.

Nie jest to kompletny inbox, bo takie można już znaleźć w sieci.

Model bardzo ładny. Ma kilka mankamentów technicznych, wielokrotnie już omawianaych, nie są to jednak jakieś krytyczne sprawy. Od strony wizualnej nie bardzo jest się czego czepić. Planuję przymierzyć kadłub do planów 4+, jednak z tego co czytałem to jest pewien problem z bananowatą krzywizną kadłuba.

Na osobną uwagę zasługują ramki z uzbrojeniem. Jest tego ogrom. Są także podwieszenia, których Su-22 nigdy nie przenosił, bo te same ramki będą wykorzystane w kolejnych modelach. Kto by się jednak obrażał za kilka gratisów ;)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Autor:  Mikele [ Śr mar 29 2017, 16:53 ]
Tytuł:  Re: [In-Box] Su-22 Fitter KittyHawk KH80144

Na zbliżeniach detal wygląda nieźle. Jak silnik? Kompletny, czy tylko korpus?

Autor:  karambolis8 [ Śr mar 29 2017, 17:31 ]
Tytuł:  Re: [In-Box] Su-22 Fitter KittyHawk KH80144

Silnik jakiś jest, ale trochę mało szczegółowy. Rura z wzmocnieniami i paroma kabelkami na rympał, pokrojony na kilka części. Zamkniętego nie widać, do wyeksponowania trzeba będzie trochę dodać od siebie.

Autor:  Tazman79 [ Śr mar 29 2017, 18:00 ]
Tytuł:  Re: [In-Box] Su-22 Fitter KittyHawk KH80144

Silnik trzeba bedzie skrocic jesli nie bedzie sie go eksponowac poniewaz dysza jest za blisko konca kadluba, stozek wlotu powietrza trzeba by bylo przerobic, a wlasciwie dorobic, nie wiem jak to fachowo sie nazywa, rozdzielenie kanalu wlotu powietrza...

Autor:  Qz9 [ Śr mar 29 2017, 20:57 ]
Tytuł:  Re: [In-Box] Su-22 Fitter KittyHawk KH80144

Dziwny ten model zrobili. Na pierwszy rzut oka na bogato jak sie wchodzi w szczegóły to problemy jak w starych hobbybossach. Czy na twoim też widać szwy na cześciach kadłuba od spodu od składanej formy? Bo w moim to lecą dwie kreski po kadłubie. Górna mniej więcej tak jak garb ale dolna to problem będzie...

Autor:  Tazman79 [ Śr mar 29 2017, 21:04 ]
Tytuł:  Re: [In-Box] Su-22 Fitter KittyHawk KH80144

Albo nic takiego nie zauważyłem albo jest to mało widoczne... Jak byś podrzucil jakąś fotę to bym wiedział na co zwrócić uwagę...

Autor:  Solo [ Śr mar 29 2017, 21:06 ]
Tytuł:  Re: [In-Box] Su-22 Fitter KittyHawk KH80144

Warto dodać że korpus samolotu pocięli na 6 kawałków, nie licząc jeszcze garbu. :)

Autor:  Tazman79 [ Śr mar 29 2017, 21:20 ]
Tytuł:  Re: [In-Box] Su-22 Fitter KittyHawk KH80144

Zastanawiam się czy ten podział kadłuba nie jest robiony pod ew wersję UM3K, a co do garba to przy nasadzie statecznika pionowego jest różnica pomiędzy wersją M3 a M4. Ale to mogli podzielić na dwie części... Chyba ze to tez pod ew wersję dwuosobową

Autor:  portalus [ Śr mar 29 2017, 21:54 ]
Tytuł:  Re: [In-Box] Su-22 Fitter KittyHawk KH80144

Mój już wylądował w szafie magazynowej. Pobieżnie go oblukałem na warsztatach SF i najbardziej mi się spodobała mechanizacja skrzydła. Ciekawe kto go pierwszy rozgrzebie?

Autor:  KRL [ Śr mar 29 2017, 21:56 ]
Tytuł:  Re: [In-Box] Su-22 Fitter KittyHawk KH80144

Myślałem żeby wziąć go na warsztat jednak poczekam na HB jak nie będzie wyglądał dużo gorzej to KH pewnie sprzedam bo ilość tech cięć jednak mnie przeraża.

Autor:  Tazman79 [ Śr mar 29 2017, 22:00 ]
Tytuł:  Re: [In-Box] Su-22 Fitter KittyHawk KH80144

Zastanawiaja mnie jeszcze te otwory z lewej strony przedniej czesci kadluba...

Autor:  Qz9 [ Śr mar 29 2017, 22:01 ]
Tytuł:  Re: [In-Box] Su-22 Fitter KittyHawk KH80144

Tazman79 napisał(a):
Albo nic takiego nie zauważyłem albo jest to mało widoczne...

Cos chyba za słabo patrzysz :cool:
u karambolisa na fotce linię widac górną wyraźnie:
Obrazek
leci tam gdzie się linie psują na kadłubie, wzdłuż otworów do mocowania garbu i dookoła otworu kabiny.
Taka sama tylko dużo bardziej wkurzająca leci na dole - popatrz sobie na okolice reflektora lądowania w przedniej części kadłuba, tam widać wręcz przesunięcia form. To samo jest od dołu w części ogonowej, linia leci po osłonie dyszy z uskokiem. Wszystko trzeba dookoła szlifować.
Ja się swojej pozbyłem szybciutko na szczęście jeszcze jest czas kolekcjonerów, więc chętny się znalazł w dobrej cenie :lol:
Odpuszczam i czekam rok, dwa co się do tych modeli pokaże. Bez sporego dłubania nie da się z tego zrobić wiernego modelu a innych do dłubania mam tyle, że nie boli i nie mam ciśnienia. W każdym bądź razie bez jakiegoś dużego zestawy korygującego się nie obędzie. Nie chce mi się dłubać przegrody we wlocie, kabinki - akurat to co jest w środku to jakaś wczesna wersja itp, itd.
Zobaczymy co pokaże HB.

Autor:  Tazman79 [ Śr mar 29 2017, 22:35 ]
Tytuł:  Re: [In-Box] Su-22 Fitter KittyHawk KH80144

Faktycznie, jest cos takiego i na moim egzemplarzu...

Autor:  Qz9 [ Cz mar 30 2017, 0:48 ]
Tytuł:  Re: [In-Box] Su-22 Fitter KittyHawk KH80144

tu jest ładne zdjęcie z modelforum.cz pokazujące o co chodzi od dołu:
Obrazek
Lewa część z tyłu jest z taką samą krechą, prawa z dużo mniejszą.Jednak takie formy suwakowe wymagają bardzo dobrego zamykania form a z tym jest różnie. W F-100D z trumpetera trzeba przez to cały kadłub szlifować - jeśli chce się pod metal. W kamuflażu łatwiej to schować.

Autor:  Tazman79 [ Cz mar 30 2017, 7:24 ]
Tytuł:  Re: [In-Box] Su-22 Fitter KittyHawk KH80144

A moze mi ew ktos wyjasnic czemu maja sluzyc te otwory z lewej strony przedniej czesci kadluba pod plyta zaroodporna?

Strona 1 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/