Skocz do zawartości

Su 22um3k n/b 310 40 ELT Świdwin


Robert Ostrowski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Dwudziesty pierwszy UM na ukończeniu,myslę że galeria w przyszłym tygodniu,więc zaczynam coś bardziej rozbudowanego,Su 22 um3k n/b 310.

Do budowy posłuży mi zestaw Bilka

pudlo.jpg

 

plus 3 blaszki z Parta

blacha1.jpg

blacha2.jpg

blacha3.jpg

 

żywica Pavli

zywica.jpg

 

w takim oto malowaniu

malowanie310.jpg

 

 

po przeanalizowaniu dostępnych kilkunastu fotografi 310ki i aeroplana z su22 ustaliłem takie oto kolory

 

sukolor.jpg

 

Proszę o radę czy trafiłem z barwami?

 

Suka będzie tylko z czterema baniakami PTB-800,mam zamiar otworzyć tylne luki i tu pytanie,mogą być po jednej stronie czy muszą być po obu?

lukip.jpg

 

Z góru dziękuje za sugestie i uwagi.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wykazał Leszek Sz., ta żywica pavlowska raczej średnio pasuje do tego modelu.

Mam nadzieję, że dasz radę i pokażesz sposób w jaki to zrobiłeś - mam dwie takie żywice i nie chciałbym ich wyrzucac do kosza ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert, na moje oko Pactre 109 rozjaśniłbym jeszcze jasnoszarym. Co do reszty kolorów to raczej ok. Luki są identyczne z dwóch stron, pewno otwierają je wszystkie do inspekcji silnika. Widzę że zestaw startowy ten sam co mój. Ja jeszcze domówiłem wózek z osłonami do prób silnika z blaszki Part.

Pozdr

Fotki kabin do um3k poszły na maila.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mogę wrzucić swoją uwagę .Tak na szybkiego znalazłem pare zdjęc i coś mi się wydaje ze suczki do samego końca mają pootwierane luki i to z obu stron k-ba .To jest chyba związane z przeglądem instalacji po uruchomieniu silnika.Ale tu zapewne wypowiedzą się fachowcy po Suczkach .

425571223657023.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

60264.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

dsc00353zb.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

dsc3634d.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

dzik22.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

uzbrojenie5002.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert Ostrowski jeśli chcesz więcej materiału o SU-22 wejdż na stronę www.forum31blot. .Tam otwórz Kącik MIłosników[ poszczególnych typów s-tów ] i znajdziesz ponad 130 stron dyskusji o SU-22. Ale myślę że i Tutaj też bedą chętni do pomocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Robercie to i ja będę podglądał Twoje poczynania. Skoro jesteś w trakcie dobierania kolorków, to mam pytanie, jaki kolor powinny mieć wewnętrzne powierzchnie pokryw luków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jaki kolor powinny mieć wewnętrzne powierzchnie pokryw luków?

 

http://www.hobbylinc.com/htm/tes/tes4851.htm

 

w Martoli nie widzę a tam robie większy zakup/może jakiś odpowiednik?/

 

Więc jednak nie 305 ani 306? Zasiadam do uglądania rozwoju modelu i trzymam kciuki.

 

Odpisał mi "producent kalek do"czarnej" że nie ma i nie wiadomo kiedy będą

Do 310 mam kalkę/ nie jest to kalka z INTECHU /

 

babcia131 stronę znam ,myslę że tutaj też znajde miłośników tej pięknej "rury"

coś w linku jest nie tak bo nie działa

 

tutaj poprawny: http://forum.31blot.sp.mil.pl/viewtopic.php?f=21&t=79

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months later...

Czołem !

 

Luki przeglądu silnika zawsze otwarte wszystkie. Sytuacja z pierwszego zdjęcia - faktycznie otwarte tylko z jednej strony, ale technik na pewno zmierza ku nim żeby je zamknąć, bo z drugiej strony już to uczynił - samolot przed uruchomieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed lotem te dwa luki pozostają otwarte do czasu zrobienia przez pilota tzw. walk around, podczas którego w pierwszym z nich na krawędzi od dzioba samolotu sprawdza stan instalacji hydraulicznej (nie pytajcie o szczegóły, bardzo dawno to robiłem, wiem, że po naciśnięciu przycisku zapalają się dwie zielone lampki).

Przez drugi ma wgląd na skrzynkę agregatów, czyli element przekazujący napęd z wału silnika na np. prądnicę czy też pompy.

Po sprawdzeniu przez pilota wspomnianych elementów technik samolotu zamyka obydwa luki.

Dodatkowo przed lotem na z uzbrojeniem możne pozostać otwarty luk umieszczony na garbie samolotu, gdzie pilot ma możliwość ustawienia odpowiedniego uzbrojenia, ale to chyba nie dotyczy "szparki".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O widzę, że moja ulubiona Suczka. A tak po za tematem, zdjęcie które prezentujesz jest mojego dobrego kolegi, zapytam czy nie ma gdzieś więcej zdjęć owej szparki. Trzymam kciuki i doglądam tematu bo Su-22 moim najulubieńszym letadłem jest

Odnośnie zdjęć możesz jeszcze podglądnąć link w mojej stopce.

 

Pozdrawiam!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.