Skocz do zawartości

M1A2 Abrams SEP v 2 RFM+DEF MODEL 1/35


Gość Grzegorz Grabowski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Po długiej przerwie otwieram nowy warsztat. Najpierw miał być DUMVEE , potem Merkava 4, a będzie jak w tytule. Taksię naoglądałem tych Abramsów od Rye Field Model, że sam postanowiłem, mieć jednego na półce. Nie chciałem budować kolejnego Abramsa oblepionego tym TUSKIEM, i postanowiłem, że zbuduję takiego:

 

7LlldwN.jpg

 

Nie chciałem jednak bawić się z modelem Dragona 3556, bo powiedzmy sobie szczerze, przy RFM, wygląda on troszkę biednie, dlatego w stworzeniu Abramsa SEP v2 pomoże mi konwersja firmy DEF MODEL o numerze 35030, którą wyczaiłem w Niemczech, po długich poszukiwaniach. Oto ta konwersja:

 

 

hMqhkvW.jpg

 

A tak wygląda mój zestaw startowy. M1A1/A2 Abrams RYE FIELD MODEL 5007 ( pełne wnętrze ) oraz żywiczna konwersja DEF MODEL 35030:

 

VNRxxv0.jpg

 

Przyznaję, że ta konwersja, to było kupowanie kota w worku, bo nie miałem kompletnie pojęcia, czy będzie pasować do modelu RYE FIELD-a. Na szczęście, żywica Def Model-a pasuje idelanie, mimo, że przeznaczona jest, do dużo starszego modelu Dragona 3536. Nie mam dziś czasu na inboxy i te sprawy. Postaram się to zrobić w późniejszym terminie. Dziś mam tylko dwie fotki, tak na zachętę

 

dCtWQDS.jpg

 

zkRKQJ8.jpg

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serdecznie zapraszam do oglądania. Przyda się wsparcie

 

Moje masz na innym kanale to Ci tu nie będę bruździł

 

 

Ejjj, no nie zostawiaj mnie samego .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Niby zacząłem składać podwozie, według modelarskich prawideł, ale strasznie ciekawiło mnie, jak będzie wyglądał ten model, gdy dodam do niego wieżyczkę CROWS. No i dla zabawy zacząłem ją składać, a wygląda tak:

 

CE75JZS.jpg

 

zoeLFAO.jpg

 

eKIfmW1.jpg

 

iwRyuXR.jpg

 

B5dQqFt.jpg

 

No to tyle na teraz. Plan na dziś? Dokończyć CROWS. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i CROWS prawie skończony. trzeba dodać kilka łańcuszków blokujących mg, kilka kabelków i pas z amunicją. Oto efekt:

 

WB5S4lU.jpg

 

cgfiBxd.jpg

 

PeQcCgP.jpg

 

Fotki na szybko bo już późno, a zatem brak tła. Proszę nie krzyczeć . Dobranoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie wygląda zestaw pewnie fajnieszy/dokładniejszy (znając produkty DEF-a) porównując z zestawem Blast Model? Czekam na ciąg dalszy

 

Nie wiem jak wygląda Blast Models, więc nie mam porównania, a żywica Def-a, bardzo ładna .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Miałem dziś chwilkę czasu i postanowiłem podłubać. Wziąłem się za wnętrze. Prace rozpocząłem od armaty:

 

S1UuMx3.jpg

 

S80jz0n.jpg

 

IPPsnXa.jpg

 

A tu już na swoim miejscu, choć jeszcze nie na stałe. Trzeba będzie to pomalować. Lufę wkleję na samym końcu, po zamknięciu wieży:

 

pECKgkv.jpg

 

8SkwwVQ.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Walki z wnętrzem ciąg dalszy. Dziś pomalowałem armatę, a konkretniej, tą jej część, która znajduje się w wieży i zacząłem robić komorę amunicyjną. Szczerze się przyznam, że patrząc ile jest roboty przy tym wnętrzu, stwierdzam iż jest to mój pierwszy i ostatni model z wnętrzem. Ok, pomarudziłem sobie, a teraz czas pokazać, co zmalowałem:

 

wxluGwz.jpg

 

w3zmYHE.jpg

 

qZd4Q7o.jpg

 

4vL6JqR.jpg

 

HCzjaBk.jpg

 

h8mhj8B.jpg

 

a tu już uzbrojony po zęby

 

hMPbI68.jpg

 

TANyIKr.jpg

 

Jutro ciąg dalszy zmagań z wieżą .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, wnętrza za bardzo widać nie będzie, ale traktuję to jako trening i będę walczył dalej. Dziś złożyłem silnik, i przedział kierowcy. Teraz trzeba to już tylko pomalować:

 

46oWFlf.jpg

 

wbxVr2R.jpg

 

glUvIcv.jpg

 

l55NQoH.jpg

 

8IX9ejP.jpg

 

I na koniec, wszystko spasowane na sucho:

 

y2rIRZR.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

 

Grzegorz, jeżeli będziesz robił tył całkowicie zamknięty to koniecznie sprawdź pasowanie osłon wydechów...

 

 

Wiem Jacku! Ogólnie, to bardzo ciężko wsadzić tam, ten silnik. Aby go dobrze umiejscowić, będę się musiał troszkę nagimnastykować.

 

Grzegorz Grabowski -

I na koniec, wszystko spasowane na sucho:.... to i dobrze ze na sucho bo przedzial kierowcy jest w odwrotnym kierunku

 

Nie chciało mi się tego komentować, ale skoro jest Ci tak wesoło bulik58, to masz. Po pierwsze muszę stwierdzić, że mnie rozczarowujesz troszkę. Zawsze tyle wiesz na temat czołgów, czy innych wozów bojowych, już nie pamiętam ileż to razy raczyłeś nas swoimi przydługimi, nudnymi, pisanymi metodą kopiuj-wklej informacjami i rysami historycznymi na temat pojazdów wojskowych, które i tak niczego nie wnosiły do warsztatów, a tu nic? Zauważyłeś tylko że siedzenie kierowcy jest wklejone odwrotnie? No to tym razem ja się pośmieję i udowodnię Tobie, że tak naprawdę guzik wiesz, i to producent modelu ma rację, a nie Ty.

 

model:

 

Pgnfaq2.jpg

 

prawdziwy czołg

 

IMw1y4E.jpg

 

Zdjęcia są pod innym kątem, ale wyraźnie widać, że podparcie pleców kierowcy w prawdziwym czołgu, jest w pozycji do dołu. I to samo zrobił RFM, odlał fotel z podparciem pleców opuszczonym.

Następnym razem, zanim zaczniesz się śmiać bulik58, zerknij do google, wpisz : Abrams driver seat i się przekonasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.