Teraz jest Cz kwi 19 2018, 11:53

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


REGULAMIN FORUM




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: JAGDPANZER IV/70 Lang
PostNapisane: N gru 17 2017, 20:26 
Offline

Dołączył(a): Cz paź 14 2010, 23:35
Posty: 916
Lokalizacja: N.I.
Witam!

Zaczynam sezon zimowy, na warsztat trafia model tamiya 1/35 jagdpanzer, praca przy nim bedzie latwa i przyjemna (mam nadzieje)

Obrazek

Czesci nie za wiele, ekspresowi sklejacze pewnie w 2 dni wszystko by posklejali

Obrazek

Mam troche dodatkow
-metalowa lufka od tamki
-friule
- 2zestawy blaszek passion models
Calosc przed przystapieniem do prac:

Obrazek

Brak mi pomyslow jak go wymalowac, wiec jak ktos ma jakies fajne zdjecia czy plany to prosze smialo, wszystkie propozycje mile widziane :super:

pzdr. Michal
.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JAGDPANZER IV/70 Lang
PostNapisane: N gru 17 2017, 22:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt maja 26 2017, 20:37
Posty: 58
Lokalizacja: Kraków
Podglądam z ciekawością :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JAGDPANZER IV/70 Lang
PostNapisane: Pn gru 18 2017, 2:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lut 28 2008, 0:23
Posty: 4001
Lokalizacja: WARSZAWA GOCŁAW
Coraz bardziej mi się ten twór podoba. Powodzenia w warstacie :)
Co do malowania- może ten w paski ?
Obrazek

_________________
"Born to lose- out to lunch"
-Ian Kilmister


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JAGDPANZER IV/70 Lang
PostNapisane: Pn gru 18 2017, 8:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 19 2014, 9:54
Posty: 1513
Lokalizacja: Zabrze
Kiedyś się zastanawiałem nad tym modelem. Jestem ciekaw jak będzie się go kleiło, czytaj chętnie tutaj będę zaglądał i obserwował warsztat.

_________________
Facebook


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JAGDPANZER IV/70 Lang
PostNapisane: Pn gru 18 2017, 10:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt wrz 22 2015, 12:27
Posty: 293
Lokalizacja: Lubliniec
A może w barwach KG Peiper ?
konkretnie kamuflaż dyskowy :)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JAGDPANZER IV/70 Lang
PostNapisane: Pn gru 18 2017, 21:05 
Offline

Dołączył(a): Cz paź 14 2010, 23:35
Posty: 916
Lokalizacja: N.I.
Dzieki Panowie za odzew.
Co do malowania "z paskami" to faktycznie jest fajne, ale nie wiem czy sa na to jakies kwity (zdjecia) czy tez to nie byla radosna tworczosc kolesia od tych kolorowych plansz

gustlik napisał(a):
A może w barwach KG Peiper ?
konkretnie kamuflaż dyskowy :)


nie bedzie latwo, ale chyba sie wlasnie na to zdecyduje, sa jakies "domowe" metody na to kamo, czy trzeba bedzie kupowac zestaw naklejek ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JAGDPANZER IV/70 Lang
PostNapisane: Pn gru 18 2017, 21:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz wrz 18 2014, 11:36
Posty: 1742
Lokalizacja: Gdańsk
A kwity spowodują, że model będzie lepszy? Chyba nie. Bo to raczej zależy od tego jak go złożysz i jakości malowania.

_________________
Mój warsztat: czeka aż posprzątam po poprzednim
Moje Portfolio

Przyszła pora na zmiany...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JAGDPANZER IV/70 Lang
PostNapisane: Pn gru 18 2017, 21:41 
Offline
Administrator

Dołączył(a): Pt lis 28 2008, 20:55
Posty: 1588
Lokalizacja: Motherwell/Scotland
@Spotter czasem ktoś skleja w oparciu o materiały archiwalne, to się nazywało modelarstwo redukcyjne, a w wielu publikacjach są "twory" nie z tej ziemi... jednym to przeszkadza innym nie.
Jak widać Kolega michał0281 ma zamiar się opierać na faktycznych materiałach a nie na "radosnej twórczości"...
Oglądam bo kaczka Guderiana fajna jest :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JAGDPANZER IV/70 Lang
PostNapisane: Pn gru 18 2017, 22:13 
Offline

Dołączył(a): Cz paź 14 2010, 23:35
Posty: 916
Lokalizacja: N.I.
Spotter napisał(a):
A kwity spowodują, że model będzie lepszy? Chyba nie. Bo to raczej zależy od tego jak go złożysz i jakości malowania.


To jest zwiazane z tym jak podchodzisz do modelarstwa, dla mnie to cos wiecej niz samo klejenie i malowanie, przy czym zaznaczam, ze nie jestem takim maniakiem jak wielu modelarzy ktorzy sprawdzaja ksztalty nakretek czy wielkosc wgniecen blotnika konkretnego egzemplarza (co nie znaczy, ze nie pochwalam takiej postawy, poprostu jestem na to za leniwy :cry: ). Lubie podchodzic do modelarstwa "w miare historycznie", ale bez przesady, powiedzmy, ze tak na 90% :hmmm:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JAGDPANZER IV/70 Lang
PostNapisane: Pn gru 18 2017, 22:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N maja 24 2015, 17:25
Posty: 104
Zasiadam i podziwiam warsztat w takim razie :piwo: :piwo: :piwo:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JAGDPANZER IV/70 Lang
PostNapisane: Pn gru 18 2017, 22:28 
Offline

Dołączył(a): Wt lip 05 2016, 13:23
Posty: 428
Zdjęcie z KG P. bardzo fajne.
Ja także wcisne tutaj jedno zdjęcie langa z kwietnia 1945, pojazd dobry dla modelarza, ma ciekawy wygląd, widać beczkę drewnianą i bardzo ciekawe maskowanie w postaci chrustu zamocowanego do liny holowniczej...

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JAGDPANZER IV/70 Lang
PostNapisane: Wt gru 19 2017, 20:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt wrz 22 2015, 12:27
Posty: 293
Lokalizacja: Lubliniec
Uschi produkuje fajny zestaw masek do malowania tego kamuflażu, ewentualnie mxPression


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JAGDPANZER IV/70 Lang
PostNapisane: Wt gru 19 2017, 21:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt kwi 21 2017, 21:59
Posty: 60
gustlik napisał(a):
Uschi produkuje fajny zestaw masek do malowania tego kamuflażu, ewentualnie mxPression


To te? :D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JAGDPANZER IV/70 Lang
PostNapisane: Śr gru 20 2017, 21:30 
Offline

Dołączył(a): So kwi 26 2014, 13:59
Posty: 1472
Lokalizacja: Nottingham
michal0281 napisał(a):
Co do malowania "z paskami"... nie wiem czy sa na to jakies kwity (zdjecia)... .

Pojazd pochodził z 13. Panzer-Division - produkcja listopad/grudzień 1944 roku.Pojazd sfotografowany na terenie węgier - styczeń 1945.
Obrazek
Obrazek

gustlik napisał(a):
A może w barwach KG Peiper ? konkretnie kamuflaż dyskowy :)

michal0281 napisał(a):
nie bedzie latwo, ale chyba sie wlasnie na to zdecyduje, ... .

Wersja modelu ma już tłumiki płomieni - produkcja co najmniej listopad 1944 roku.
Kamuflaż "dyskowy" - odpowiedni jego rodzaj dla Panzer IV/70(V) - nakładano go jeszcze w październiku 1944 roku.
Obrazek
Obrazek
W listopadzie 1944 roku już N I E stosowano kamuflażu dyskowego.

Pozdrawiam
Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: JAGDPANZER IV/70 Lang
PostNapisane: Śr gru 20 2017, 22:34 
Offline

Dołączył(a): Cz paź 14 2010, 23:35
Posty: 916
Lokalizacja: N.I.
Panie Krzysztofie, dziekuje bardzo i zazdroszcze wiedzy.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna

REGULAMIN FORUM


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Berni


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL