Skocz do zawartości

Pierwszy model Porsche 918 Spyder


Przemko89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich:) Jestem nowy na tym forum, a więc z góry przepraszam za głupie pytania;) Od dłuższego czasu nachodzi mnie chęć, aby coś posklejać i ..., dzisiaj zakupiłem model w zestawie z 4 farbkami i pędzelkiem firmy Revell. Otóż pierwsze pytanie brzmi jaki rodzaj farbek był dołączony do zestawu ( wydaje mi się,że emaliowe, ale nie jestem pewny), może ktoś z Was miał styczność owym zestawem. Tak jak wspominałem jest to mój pierwszy model, więc może być tak, że będzie on ostatnim;) Czego bym nie chciał. Jestem zielony w temacie sklejania modeli i prosiłbym o kilka porad. Mógłby mi ktoś wysłać jakiejś linki, lub wytłumaczyć sprawę z malowaniem modelu. Do jakich farb potrzebny jest podkład, jak rozcieńczać farbki (w jakich proporcjach), i czy farbki dołączone do zestawu są czegoś warte. Tak jak mówiłem wcześniej, zdaję sobie sprawę z tego, że może to być ostatni mój model, ale chciałbym go zrobić najlepiej jak potrafię:) Jeśli w ogóle go złoże;)

Przepraszam za górę pytań, ale tyle się ich w mojej głowie urodziło;) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

… dzisiaj zakupiłem model w zestawie z 4 farbkami i pędzelkiem firmy Revell. … jaki rodzaj farbek był dołączony do zestawu …
Jeśli Revell 67027 to są to farby akrylowe.
… Do jakich farb potrzebny jest podkład' date=' jak rozcieńczać farbki (w jakich proporcjach), i czy farbki dołączone do zestawu są czegoś warte.[/quote']
  • Pod farby akrylowe zaleca się podkład.
    • Znam jeden przypdek kiedy sześcioletni bratanek pomalował pędzlem bez podkładu i farba się trzyma.

    [*]Rozcieńczanie farb akrylowych to temat ocean.

    • Do pędzla raczej, żeby miały konsystencję bardzo tłustego mleka, lub bardzo rzadkiej śmietany.
    • Wodą z kranu, wodą destylowaną, wódką, spirytusem, izopropanolem(IPA), rozpuszczalnikami od producenta farby.

    [*]Farby akrylowe Revella mają swoje dobre i złe strony.