Skocz do zawartości

Iveco Stralis 1:24 Italeri


Jakub95

Rekomendowane odpowiedzi

Jako że pojawiam się na forum po raz pierwszy, wypadało by się przywitać i przedstawić. Nazywam się Jakub, pochodzę z Zielonej Góry i obecnie jestem studentem III roku Zarządzania i Inżynierii Produkcji na UZ. Modelarstwem zajmuje się w zasadzie od lat wczesno-szkolnych, choć dawniej sklejałem raczej modele papierowe. Jeśli chodzi o modelarstwo plastikowe to moimi głównymi obszarami zainteresowania są powojenna broń pancerna oraz pojazdy cywilne.Tyle słowem wstępu.

 

Przechodząc do modelu, jest to wyrób Italeri w skali 1:24, który zalega w mojej szafie już od dłuższego czasu, jednak teraz w ramach odstresowania po zaliczonej całkiem nieźle sesji trafi w końcu pod nóż. Starał się będę zbudować replikę Iveco którego właścicielem jest mój tata, tak więc nie powinno być żadnego problemu z dokumentacją , ot po prostu jeśli nie będę pewien wyglądu albo wymiaru elementu to pojadę obfotografować lub zmierzyć ten element kiedy samochód będzie akurat na bazie. Ale przechodząc do rzeczy.

Nie zamieszczam zdjęć wyprasek ponieważ są one ogólno dostępne w internecie,Ograniczę się jedynie do zdjęcia pudła, pudłą bo pudelkiem tego w żadnym wypadku nazwać nie można.

 

img_20170211172954_zpsmwis8gqq.jpg

 

Zacząłem sklejać ramę , nawierciłem wszystkie otwory ulgowe oraz te służące do montażu podzespołów.

 

img_20170211172836_zpsympuzciw.jpg

 

img_20170211172849_zpswg3iyr6c.jpg

 

Jednak już teraz widać że producent potraktował detale po macoszemu

Tak wygląda zespól zaworów oraz osuszacz powietrza w prawdziwym Iveco

20170211_123904_zps8dlasdck.jpg

 

Natomiast takie coś zaproponowało Italeri

278c4fb8-71fd-45b9-a852-48476bd313f4_zpsb9hvij9f.jpg

 

Będę musiał zbudować ten zespół od podstaw jeśli chcę aby jakoś to wyglądało.

 

Jestem otwarty na wszelkie uwagi i rady , zwłaszcza te bardziej doświadczonych modelarzy.