Skocz do zawartości

Regalskeppet Vasa


JarekLazio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie!

Jestem Jarek, mam 18 lat a modelarstwem (plastikowym, jak i kartonowym) zajmuję się od 2004 roku z przerwą w latach 2009-2011.

W głównej mierze sklejam okręty i statki wszelkiej maści, jednakże kilka samolotów też się przez ten czas przewinęło.

Jak dotąd nie dodawałem żadnej galerii, ani nie prowadziłem relacji, ale wszak w końcu czas zacząć

 

Tym razem do "stoczni" trafił galeon królewski Vasa.

Postaram się go wykonać w malowaniu względnie odpowiadającym rzeczywistości, ale poszycie umaszczę na kolor białi i czarny, ze względu na osobiste zamiłowanie do tego typu malowania

 

Budowę zacząłem wczoraj od sklejenia i malowania armat oraz malowania burt.

Tak to się przedstawia na chwilę obecną (przepraszam za jakość zdjęć, ale do jutra pozostaję bez aparatu i muszę robić telefonem):

 

CAM00017.jpg

 

CAM00027.jpg

 

CAM00023.jpg

 

CAM00024.jpg

 

CAM00025.jpg

 

CAM00026.jpg

 

Relację postaram się prowadzić względnie regularnie.

 

Bardzo proszę o porady oraz krytykę.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Super Moderator

Gdzieś tu jest cały temat o wstawianiu fotek. Generalnie hosting zdjęć z którego korzystasz powinien mieć funkcje generowania odpowiednich rodzajów linków - potem tylko kopiuj/wklej. Jak korzystasz z fotosika to czym prędzej z niego zrezygnuj - oszczędzisz sobie i nam niepotrzebnych nerwów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Prace powoli, acz sukcesywnie posuwają się do przodu.

Po 3. dniu pracy kadłub został sklejony, pozostają prace malarskie.

Jak na razie w większości jest to pierwsza warstwa, widać niedociągnięcia itp., ale wszystko oczywiście do poprawek.