Skocz do zawartości

[In-Box] Su-22 Fitter KittyHawk KH80144


karambolis8

Rekomendowane odpowiedzi

Hej.

 

Nie jest to kompletny inbox, bo takie można już znaleźć w sieci.

 

Model bardzo ładny. Ma kilka mankamentów technicznych, wielokrotnie już omawianaych, nie są to jednak jakieś krytyczne sprawy. Od strony wizualnej nie bardzo jest się czego czepić. Planuję przymierzyć kadłub do planów 4+, jednak z tego co czytałem to jest pewien problem z bananowatą krzywizną kadłuba.

 

Na osobną uwagę zasługują ramki z uzbrojeniem. Jest tego ogrom. Są także podwieszenia, których Su-22 nigdy nie przenosił, bo te same ramki będą wykorzystane w kolejnych modelach. Kto by się jednak obrażał za kilka gratisów ;)

 

kIFjRw2.jpg

2ShYtAt.jpg

rGJWHMx.jpg

7AdCkLJ.jpg

cg7TWGj.jpg

iPSeu3u.jpg

SooaVjw.jpg

4UQvhZW.jpg

KPi0yLG.jpg

v5WvAzu.jpg

eSjMrXH.jpg

wvdQZnv.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 62
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Silnik trzeba bedzie skrocic jesli nie bedzie sie go eksponowac poniewaz dysza jest za blisko konca kadluba, stozek wlotu powietrza trzeba by bylo przerobic, a wlasciwie dorobic, nie wiem jak to fachowo sie nazywa, rozdzielenie kanalu wlotu powietrza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwny ten model zrobili. Na pierwszy rzut oka na bogato jak sie wchodzi w szczegóły to problemy jak w starych hobbybossach. Czy na twoim też widać szwy na cześciach kadłuba od spodu od składanej formy? Bo w moim to lecą dwie kreski po kadłubie. Górna mniej więcej tak jak garb ale dolna to problem będzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się czy ten podział kadłuba nie jest robiony pod ew wersję UM3K, a co do garba to przy nasadzie statecznika pionowego jest różnica pomiędzy wersją M3 a M4. Ale to mogli podzielić na dwie części... Chyba ze to tez pod ew wersję dwuosobową

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój już wylądował w szafie magazynowej. Pobieżnie go oblukałem na warsztatach SF i najbardziej mi się spodobała mechanizacja skrzydła. Ciekawe kto go pierwszy rozgrzebie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem żeby wziąć go na warsztat jednak poczekam na HB jak nie będzie wyglądał dużo gorzej to KH pewnie sprzedam bo ilość tech cięć jednak mnie przeraża.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo nic takiego nie zauważyłem albo jest to mało widoczne...

Cos chyba za słabo patrzysz

u karambolisa na fotce linię widac górną wyraźnie:

kIFjRw2.jpg

leci tam gdzie się linie psują na kadłubie, wzdłuż otworów do mocowania garbu i dookoła otworu kabiny.

Taka sama tylko dużo bardziej wkurzająca leci na dole - popatrz sobie na okolice reflektora lądowania w przedniej części kadłuba, tam widać wręcz przesunięcia form. To samo jest od dołu w części ogonowej, linia leci po osłonie dyszy z uskokiem. Wszystko trzeba dookoła szlifować.

Ja się swojej pozbyłem szybciutko na szczęście jeszcze jest czas kolekcjonerów, więc chętny się znalazł w dobrej cenie

Odpuszczam i czekam rok, dwa co się do tych modeli pokaże. Bez sporego dłubania nie da się z tego zrobić wiernego modelu a innych do dłubania mam tyle, że nie boli i nie mam ciśnienia. W każdym bądź razie bez jakiegoś dużego zestawy korygującego się nie obędzie. Nie chce mi się dłubać przegrody we wlocie, kabinki - akurat to co jest w środku to jakaś wczesna wersja itp, itd.

Zobaczymy co pokaże HB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu jest ładne zdjęcie z modelforum.cz pokazujące o co chodzi od dołu:

file.php?id=1293244

Lewa część z tyłu jest z taką samą krechą, prawa z dużo mniejszą.Jednak takie formy suwakowe wymagają bardzo dobrego zamykania form a z tym jest różnie. W F-100D z trumpetera trzeba przez to cały kadłub szlifować - jeśli chce się pod metal. W kamuflażu łatwiej to schować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W oryginale są tam manometry inst. tlenowej (z tyłu pod nasadą skrzydła) i gniazda podłączenia zasilania lotniskowego. Są w częściach przezroczystych szkiełka w to miejsce czy klapki i same gniazda prądowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu jest ładne zdjęcie z modelforum.cz pokazujące o co chodzi od dołu:

file.php?id=1293244

Na moje oko to coś tam jest grubo pochrzanione. Tam, gdzie są te małe okrągłe otworki obok siebie powinno być gniazdo zasilania pod prostokątną klapką. Otworki na okrągłe manometry ciśnienia instalacji tlenowej powinny znajdować się bardziej z tyłu pod skrzydłem, tj za liną podziału a nie przed.

 

Zestaw dwóch owalno-podłużnych otworów jest co najmniej kontrowersyjny: kształt, rozmiar i w ogóle po co komu, skoro te gniazda też mają swoje klapki?

 

su-22m4_fitter_082_of_145.jpg

4750.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.