Skocz do zawartości

śmigłowiec Mi-24 D/E 1:72 Italieri


Paweł S

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, ja również wezmę udział w konkursie mimo iż jestem początkującym modelarzem .Zamierzam złożyć model Mi-24 D/E w skali 1:72 z Italeri w polskim malowaniu. Moją dokumentacje zdjęciową stanowić będą wszystkie zdjęcia jakie uda mi się znależć w internecie. W zestawie nie ma polskich oznaczeń ale skąś sie je skombinuje .

To tyle gadania, teraz czas na in-box :

 

0a2fc1b5dfa3ff46m.jpg812ee3918e6853b9m.jpg

e823ab6d1986bf24m.jpg

08c8c81a661a9011m.jpg

eb084f62d636e241m.jpg

b0282a6526707da7m.jpg

A oto te nieszczęsne kaleczki

 

MI-24---Russian-Fight-Helic.jpg

Postaram się aby to co skleję chociaż trochę przypominało to co na zdjęciu

 

Na koniec życzę jeszcze wszystkim udanych modeli i udanej zabawy .

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym tylko na wstępie prosił o zmianę tematu na poprawną, bo czegoś takiego jak "Mi-24E" nie ma i nie było (poza tym, jako cel dałeś foto Mi-24D, więc wnioskuję, ze model tej wersji będziesz wykonywał). Całość zapewne wywodzi się z kodowego natowskiego oznaczenia wersji W, ale to, że Italeri nie zna poprawnych oznaczeń konstrukcji nie znaczy, żeby brać ich za źródło informacji ;)

 

A co do samego modelu - wyzwanie Będę tu zaglądał, bo walka z tym wynalazkiem to przygoda sama w sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to by się zgadzało, bo Italeri zrobiło model swoistej hybrydy z systemem kierowania ogniem z wersji D i uzbrojeniem z W ;) (poza tym, chodziło mi o nazwę tematu na forum, nie radosną twórczość pisarską na pudełku od modelu ;) ). Swoją drogą, nie jestem fanem używania kodowych oznaczeń NATO dla uzbrojenia spoza układu - mają swoje własne nazwy. ;)

 

W kwestii pomocy merytorycznej przy budowie modelu - do usług.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bawiłęm się nim i niestety ale jest FATALNY... Ale będę trzymał kciuki Smile