Teraz jest N kwi 30 2017, 13:03

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

REGULAMIN FORUM

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: [HUMVEE] M998 I.E.D. GUN TRUCK 1:35
PostNapisane: Cz mar 04 2010, 12:49 

Witam wszystkich Kolegów Modelarzy :)

To mój pierwszy wątek warsztatowy.
Postanowiłem zabrać się za model Academy M998 I.E.D. Gun Truck w skali 1:35. Nie mam zbyt dużego doświadczenia w sklejaniu modeli a zwłaszcza w malowaniu. Przygodę z modelarstwem zacząłem jako mały brzdąc, później sporadycznie, a teraz też z doskoku (praca, itp.) Chciałbym prosić o pomoc merytoryczną w sklejeniu tego pojazdu.
Model będę budował prosto z pudła, żadnych elementów fototrawionych nie będzie do niego… nie czuję się zbyt pewnie jeszcze by „bawić” się z tym, a nie chcę zepsuć modelu na dzień dobry :)

Na razie jedno zdjecie. Ramę poszpachlowałem i teraz zastanawiam się na jaki kolor pomalować. Widziałem różne kolory ram (całego podwozia?) na zdjęciach HMMWV. Proszę o jakieś wskazówki.
Obrazek

Tytuł:
PostNapisane: Cz mar 04 2010, 13:40 

Witaj :)
Wybrałeś bardzo ciekawy model humvee (sam zamierzam go popełnić) Co do tematu HUMVEE zapraszam Cię do udziału w naszym projekcie grupowym (jest takie małe kółko różańcowe,które klei tylko humvee) Co do koloru ramy to myślę,że czarny matt (ja używam PactryA46 Black Matt)
Obrazek
Podwozie,akurat pochodzi z modelu Italeri,bak jest koloru białego(sam też jestem początkującym,skleiłem dopiero 4 humvee,ale na naszym forum jest kilka osób,które o hummerach wiedzą wszystko :D )
Kilka fotek humvee,może jakaś Ci zainspiruje
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
żródło zdjęć www.primeportal
Pozdrawiam Piotrek :)

Tytuł:
PostNapisane: Cz mar 04 2010, 13:48 

Dzięki za te fotki, napewno się przydadzą :) Myślę że pod wieczór dalszy ciąg budowy podwozia nastąpi. Będą próbował zrobić amortyzatory na wzór tego co pokazał kolega Qdłaty.

Pozdrawiam
Przemek

Tytuł: