Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Nie "prawda" - tylko opinia. Jak kto woli. Ja mieszam w aero i nie mam problemów ze źle dobranym rozcieńczeniem. W każdej chwili mogę poprawić. W przeciwnym wypadku co? Wylejesz z aero z powrotem do naczynka, poprawisz rozcieńczenie i wlejesz znów do aero? A jak nadal nie trafisz to powtarzasz manewr? Można, ale po co. Dlatego też nie zastanawiam się nad recepturami typu 1:2.674. Nie ma sensu, bo zależy od zbyt wielu czynników. Po prostu dobieram na bieżąco wedle potrzeb. Nie ważne jaka jest proporcja, ale czy dobrze się farba nakłada.
  3. Przednia szyba wygląda jakby ktoś źle maski nakleił przy malowaniu Nawet wycieraczki wyżej zachodzą.
  4. I to jest prawda którą trzeba pamiętać . Plusik . Pozdrawiam Hello
  5. Today
  6. Chciałem się mniej więcej dowiedzieć od jakich proporcji wyjść do rozcieńczenia. Już wiem żeby sprawdzić 1:3. Zawsze mieszam farby, podkłady poza aerografem. Jak próbowałem mieszać w aero to miałem problemy
  7. Sztywne proporcje nie mają sensu w przypadku farb i surfacerów Gunze, bo one lubią gęstnieć z czasem. Świeży Surfacer najczęściej rozcieńczam w stosunku 1:3 i z reguły jest ok. Jeśli masz mocno zgęstniały, to musisz dodać więcej rozcieńczalnika.
  8. Siatki przemalowane. Jeśli nie ma więcej uwag to na dniach zamieszczę galerię.
  9. Nagraj na youtube jak się kręcą😁
  10. Ja niedawno malowałem 1500 czarnym na ciśnieniu 0,5 , poniżej na zegarze sprezarki już nie było cyferek . A mieszałem w proporcji 1 część surfacera i 1 część MLT . Aero 0,35 i spustu nie musiałem otwierać nawet do połowy . Tak sobie spokojnie dmuchało . Hello PS Aha , mieszałem w osobnym pojemniczku , nie w aero .
  11. Kamien z serca🤣🤣🤣🤣.
  12. W takim razie najpierw zalakieruj szpachle a później podkład 🤭
  13. Śruby są w dobrą stronę, jest postęp
  14. Ja bym dał jakąś rozcieńczoną ochrę od MIG-a , albo coś z zieloności od Wildera... Ale możliwości jest wiele, sam musisz zdecydować
  15. Jak jest za gęsto. to dolej więcej rozcieńczalnika do zbiorniczka aero. Dolewaj póki nie będzie dobrze. Jak przesadzisz też nie ma problemu. Rzadki surfacer będziesz musiał położyć w większej liczbie warstw. Surfacer kładziesz powierzchniowo, więc proporcje do rozcieńczalnika moga się mieścić w szerokich granicach.
  16. W weekend trochę malowałem, rozjaśniałem... I jeszcze taką fotę znalazłem, jak by ktoś szukał inspiracji na dioramę z Pancyrem
  17. A co z rozcieńczeniem Mr Surfacer 1500? Jaka proporcje byście polecili. Próbowałem 1:2 (podkład:MLT), lecz dalej miałem kropeczki. Ciśnienie 1.4 bara przy dyszy 0.5
  18. A kto powiedział, że Polacy na nim latają? To próby fabryczne w Czechach przed dostawą. To chyba normalne, że w międzyczasie jakieś znaki samolot nosić musi.
  19. Trochę obciachowo, ze polska Straż Graniczna lata na czeskich znakach.
  20. Poprawka. Łopaty góra biała RAL 9016, dół zielony RAL 6003. Owiewka piasty góra kolor kadłuba, dół biały.
  21. Pierwszy rzut oka na Turboleta dla Straży Granicznej.
  22. Witam, posiadam model volantex Speed pioneer. Problem po ostatniej jeździe po wodzie. Model przestał jeździć. Sterowanie przednimi kołami działa, pilot działa, silnik nie reaguje. Rozebralem cały model, wyczyscilem. Wyszuszylem. Sprawdziłem silnik z innego źródła zasilania i działa. Po spieciu całego modelu odbiornik nadajnik się łączy. Sterowanie jest, natomiast nie jeździ przód tył. Ma ktoś pomysł co zrobić?
  23. Dawno nie używałem Wikolu. Ale PVA jest chemicznie tym samym. Mój daje przeźroczystą spoinę, bo pewnie jest czystszy. Gładkiej powierzchni też się dobrze nie trzyma ale do celów modelarskich wystarcza. Kleju CA nie zastąpi, bo na niewielkich powierzchniach styku (np krawędziowe klejenie blaszek) nie będzie trzymał. Chyba, że się nim zaleje spoinę. Generalnie, to do klejenia blaszek bym go nie używał jeśli nie łączymy "na płask". Na dodatek, długo schnie. Wydaje mi się, że Microscale Crystal Klear to też zwykły PVA, choć nie używałem. Mam jeszcze "specjalny" klej do oklejania folią aluminiową, który również jest rozcieńczonym PVA. Reasumując. MiG ultra wygląda na typowy "stolarski" PVA.
  24. PKL: A10, F-117, MiG-29, MiG-31, Mi-24, A-10 ta japońska, F-18 signal publication rezerwacja
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.