Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/31/2019 in all areas

  1. 1 point
    Witam. Model skończony latem zeszłego roku. Pozdrawiam.
  2. 1 point
    Sebastian, a może tam nic nie prześwituje, tylko po prostu jest kolor? Ponieważ:
  3. 1 point
    Nudy. Szukaj zjechane aggressory z pozamienianymi częściami.
  4. 1 point
    Masz tu trochę chaosu. 78th FG nie używała Spifire'ów. 309th należał do 31st FG. Oznaczenia malowano wg standardów amerykańskich. Gwiazdy na górze i spodzie skrzydła były tej samej wielkości. Na górze mniejsze niż brytyjska kokarda, na spodzie większe.
  5. 1 point
    Jeśli chodzi o słabą silną wolę to mam niestety tak samo... Mnóstwo rozgrzebanych warsztatów i projektów.
  6. 1 point
    Proponuję kalkomanie Twobobs, są dokładnie do tego malowania.
  7. 1 point
    Bardzo fajne to wszystko, chętnie się poprzyglądam.
  8. 1 point
    Elegancka, czysta robota. Brawo, oby tak dalej. Sreberko na spodzie jakie użyłeś, też AK? Pytam, bo odrobinę widać jakby gruboziarnistość pigmentu.
  9. 1 point
    Troszkę zabawy olejami.
  10. 1 point
  11. 1 point
    Dzięki. Dyszami będę zajmował się, jak cały model już będzie gotowy. Wkleiłem na miejsce pokrywy wnęk podwozia głównego oraz przedniego. W późniejszym czasie wymienię jeszcze elementy siłowników, na igły.
  12. 1 point
    Tak analizuje. A może te blaszki maja byc przegiete i tworzyc zamkniecie kratownicy od przodu (taka rama)na rysunku widac , że jeden koniec jest wolny , (te krotsze koncowki) a drugi jest jakby dospawany do plaskownika.
  13. 1 point
  14. 1 point
    No wiesz, tu niektóre zawiedzione panie mogłyby polemizować
  15. 1 point
    Po blisko 10 miesiącach nierównej walki skończyłem swojego kolejnego szmatopłata Mam nadzieję, że się podoba 😉
  16. 1 point
    Hi my name is Ian, I am 61 years old and English. I have been building plastic models since I was 5 years old and have come back to the hobby after a 5 year break from it. I find that many of my modelling skills have faded and I think it will take some time and several finished models before I am back up to speed again. My skill level is no where near the superb models shown in these galleries but it is my hobby and I enjoy it as a relaxing pastime and not a competitive arena. CI was in the RAF for 32 years and now work for the RAF as a Civil Servant in Air Traffic Control, my Father was also in the RAF during World War 2 as a Rigger in Bomber Command. When I was a small child my Dad's best friend was a Polish guy called Ted, he was a lovely guy but always appeared to be a bit sad and melancholy. In recent months I think I may have discovered why he appeared so quiet and serious. I have become very interest in the Polish Air Force after watching the film "Hurricane" and since watching it have bought several books on 303 Sqn and the Polish Air Force in WW2. The last book I have just finished is "The Forgotten Few" by Adam Zamoyski, it has made me feel ashamed of how the British and Winston Churchill treated the Polish Air Force at the end of the war and the fact that he did not allow the Poles to take part in the Victory Parade in London in 1946 due to Churchill's deferring to Stalin, truly a shameful episode. In early June 2019 my wife and I are travelling to Krakow and staying there for a week so that we can explore the beautiful city (its numerous model/hobby shops) and the Polish Air Force Museum, just outside the City. The first model that I built after coming back to the hobby is the old Monogram Hurricane as I had it in my stash and wanted a simple kit to re-start on, or so I thought. I wanted to complete it as a Polish Hurricane Mk. 2B of 302 Sqn all was going well with the build and my free handed airbrushed camouflage, I gloss varnished it for decalling which went okay then when I went to apply the matt varnish it went horribly wrong and "frosted" the paintwork. So I had to start over, rub it down, repaint it and buy new Techmod decals (some of which broke up in the water!). In the end I ended up completing the model as a Mk. 2C of 309 Sqn. It is far from perfect but in the end I am generally happty with the results, I have learned many lessons and I hope to improve a lot when I complete my next project a 303 sqn Mk.1.
  17. 1 point
    Dlatego nie prowadzę wątków warsztatowych.Już musi być że ktoś coś napisze.Jak mam marnować czas na prowadzenie relacji z warsztatu to wolę go spożytkować na klejenie.Klejenie modeli to jest dla mnie rozrywka a nie sens życia i doktoryzował też się nie będę z tego.
  18. 1 point
    Czasami nie wiem, czy Ty wkręcasz swoich rozmówców starając się być doskonale irytującym, czy rzeczywiście nie rozumiesz najprostszych rzeczy? Albo nie czytasz dokładnie, co inni piszą. Jednak spróbuję jeszcze raz... Sądzę, że podczas ciągłego, nieprzerywanego malowania, farba zbiera się po wewnętrznej stronie dyszy, zamykając powoli jej otwór. Gdy jednak co jakiś czas przerwiesz malowanie zamykając dopływ farby, ruch iglicą powoduje wypchnięcie części zebranych drobinek farby na zewnątrz, udrażniając tym samym dyszę. I tak w kółko. Gdy malujesz pracując iglicą, dysza jest cały czas drożna. Z pewnością wpływ na intensywność takiego zachowania ma ciśnienie - im mniejsze, tym farba będzie się częściej i bardziej osadzała na dyszy. Myślę, że użycie opóźniacza z pewnością pomoże, a być może wyeliminuje to zjawisko. To są jedynie moje teorie, niepotwierdzone żadnymi badaniami laboratoryjnymi, ani doświadczeniem. Ps: Nie wiem, może łatwiej będzie sobie to zobrazować, gdy będziemy pamiętali o tym, że dyszą nie leci powietrze, które mogłoby jakoś na bieżąca ją "oczyszczać", przedmuchiwać, a jedynie farba...
  19. 1 point
    Jeśli dobrze rozumiem, jest to fotka oryginału, w której wygumkowałeś tło i dodałeś kolory?
  20. 1 point
    No jak masz zapchaną jakimś syfkiem to odkręcić trza.Delikatnie bardzo.Potem czyścikiem.FINE ART.Ale najpierw zatkaj szmatką przód i spróbuj blow backiem.Jak to nie pomoże to odkręcić i czyścik. Ja już parę razy w modelu PS 266 czyściłem . Ale właśnie pytanie co ci zapchało najpierw należało by sprawdzić.Ale jak napisał mbrnnr dobre farby i rzadko coś zaczopuje dyszę.Z czasem drobinki kurzu spowodować mogą nagromadzenie coś w rodzaju filcu i to też zapycha dyszę.
  21. 1 point
    Konwersja Spitfire MK II na piątkę w wersji C. Jako dawca części (m.in. owiewki oraz filtra Vokes) posłużyła Hasegawa. Dużo własnej roboty i zmian na zewnątrz i w kokpicie. Dodałem lufy Mastera, blaszki Edka, metalowe golenie, żywiczne koła, prawie całkowicie zrąbane maski Montexu trzeba było poprawić. Dodałem kilka fot na czarnym tle i nowych ujęć.
  22. 1 point
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.