Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/11/2019 in all areas

  1. 4 points
    Cieszę się, że dłubanina Wam się podoba. Póki co buduję piwnicę 😉 Łysy się trochę narobił
  2. 2 points
    No i koniec. Efekt to jak zwykle trudny kompromis między chęciami i możliwościami. Dziękuję wszystkim, którzy zaglądali do warsztatu, to wiele dla mnie znaczyło w chwilach zwątpienia. Miłego oglądania.
  3. 2 points
    Witam Działam dalej. Łączenie elementów na przetłoczeniach nie jest dobrym pomysłem, ale w tym śmigłowcu chyba się nie da inaczej. Tak z tego wybrnąłem: Nos i oszklenie pomalowane od środka kolorem wnętrza. Zostało do dorobienia zegar na listwie środkowej i światełka oświetleniowe pod sufitem - po tym nos będzie przyklejony. W kilku miejscach czarny podkład dla sprawdzenia łączeń. Pomalowałem drzwi od środka. Mankamentem ich jest brak jakikolwiek przetłoczeń.
  4. 2 points
  5. 1 point
    Tematem tego warsztatu będzie nasz najnowszy samolot treningowy M-346 Bielik , o taki : Bardzo nowoczesny i wykonany będzie także z nowego wydania Kinetica Gold nr K48063 . Inbox jest na forum więc nie wstawiam zdjęć . Nazwa tego samolotu jest od tego ptaka : Piękny , prawda ? A więc do dzieła , poniżej skleiłem jedynie fotele , reszta jest na sucho . Nietypowa konstrukcja modelu wymaga dokładnego sprawdzenia i spasowania części . Czas na sprawdzenie kadłuba i kokpitu razem : Stwierdzam , że będzie dobrze i by nie tracić czasu poszpachlowałem tam gdzie jest trochę gorzej . To na tyle , teraz czas na dopasowanie farby do kokpitu . Propozycje mile widziane . Pozdrawiam Hello
  6. 1 point
  7. 1 point
    Witam , dziś do obiadu: "Śledź śródziemnomorski" z 12 grupy 36 Eskadry Myśliwskiej, lotnisko im. Antonio Ramireza w Gioia del Colle, 1978r, Włochy I w związku z tym, że na forum zawitała nowa tradycja robienia fotek od "tej" strony to se cykłem jedną, pamiątkową Smacznego!
  8. 1 point
  9. 1 point
    Dziękuję za wszystkie opinie. Cieszę się, że Kraz się podoba. A diabeł jak zawsze w szczegółach... Jak pisałem powstał trudny kompromis między chęciami a możliwościami i cierpliwością. W pracy jest sporo punktów dyskusyjnych, niektóre zauważyłem sam, na inne dopiero zwróciliście mi uwagę. Czy za płytko? Nie wszystko pod ziemią musi być głęboko. O śladach po łyżce na wieży teciaka myślałem, ale zabrakło wyobraźni jak je zrobić. Działo L-11 jest wklejone dobrze. Górki wybranej ziemi są zaznaczone, ale na zdjęciach rzeczywiście nie rzucają się w oczy. Może wywieźli wcześniej gruzowikiem 🙂 . Łyżka jest nieco wypolerowana, pewnie za słabo, o podeście nie pomyślałem, nie mam doświadczenia z koparkami....No i tytuł - w zamierzeniu model ma zaliczyć parę wystaw międzynarodowych. Digging in the past to nawiązanie do piosenki Petera Gabriela Digging in the dirt, ale pewnie słabo wyszło. Gdybym miał zaczynać raz jeszcze to pewnie pomysł "przegląd po zimie" byłby najlepszy. Praca nad Krazem to nowe doświadczenia, sporo się nauczyłem. Nie mam nic więcej na swoją obronę 🙂
  10. 1 point
    Już się nie mogę doczekać białego kolorku 😆😆. Hello
  11. 1 point
    I gotowe !! Brakuje tylko Was !! Zapraszamy jutro od 8.00 !! Serdecznie Zapraszamy !!!
  12. 1 point
  13. 1 point
    W 1:35 się robi - niedługo pokażę ciągnik + naczepę i most czyli "Daglezje" w 1:35 - relacja niedługo -blachy w trakcie przygotowywania + odlewy żywiczne + druk 3d - zobaczymy - jak będzie zgoda to takie zestawy może powstaną do sprzedaży . gotowy jest prototyp do odlewu żywicznego kabiny do Jelcza SO2 w 1:35 - reszta w trakcie projektowania blach i wydruku 3D. Zobaczymy jak wyjdzie - relacja też będzie z testu. A ponieważ rama SO2, SO4 i PO6 czyli 2 ,4 i 6 osobowej wersji Jelcza 442 jest ta sama więc może powstanie ładna kolekcja . Oczywiście jak będzie zainteresowanie - na razie robię dla siebie.
  14. 1 point
    Kolejny pojazd z seri sprzętu używanego w LWP czyli Rosyjski ciągnik Woroszyłowiec 1:35 Trumpeter
  15. 1 point
    Dzięki! Jeszcze parę etapów i będzie galeria Jake'ów. Śmigła.. Obiecywałem sobie, że odpuszczę i zrobię tak jak na skalę przystało. Jako jedną blaszke za kołpakiem. Jak tutaj: Ale jakoś głupio by to wyglądało.. Więc nadałem im profil szpachlą i szlifem plus łopaty jednak osobno. No i doszły pływaki. Jeszcze anteny, km-y na chociaż dwóch, lakier, zgasze osłonę silnika i kołpaki olejami no i na koniec rozcienczone glazing medium gloss w oszklenie. EDIT. Próby z glazing medium początkowo były obiecujące. Ale ostatecznie "szkło" dawało efekt jakby krystalizacji i zmniejszonej przez to przejrzystości oraz nierównomiernie odbijalo światło. Wikol się sprawdza, ale ma tendencję do zagłębiania płaszczyzny i przeziernosc też jest umowna. Najlepszy efekt uzyskałem bcg rozcienczonym acrylic thinnerem od AK. I takie szkło jest ostatecznie.
  16. 1 point
    Tymczasem Clear Prop pracuje nad Su-25 w 1/72: http://www.greenmats.club/forums/topic/6389-clear-prop-172-su-25-–-анонс/
  17. 1 point
  18. 1 point
    Siedzi na torach króliczek i je marchewkę. W pewnym momencie przejechał pospieszny i obciął królikowi tyłek. Biedak zaczął szukać swojej tylnej części ciała, zaglądał pod podkłady i inne dziury, oglądał szyny. I znowu "przeleciał" pospieszny i obciął królikowi głowę. Morał: Nie oglądaj się za dupami bo stracisz głowę ! Pozostaje mieć nadzieję że tym razem ucierpiał tylko warsztat Tupolewa oczywiście a nie ten z ..................
  19. 1 point
    No to już wiadomo czemu warsztat stoi
  20. 1 point
    Fajnie, tylko ja bym wolał zobaczyć co tam dalej z Tupolewem...
  21. 1 point
    Będąc w delegacji w Białoruskim mieście Homel, trafiłem na regionalne muzeum o tematyce wojskowej. Poniżej walkaround egzemplarza Su-7b.
  22. 1 point
  23. 1 point
    Huh. lata mijaja samara rosnie modeli cos nie ubywa Done is better than perfect pozdrawiam pykkk
  24. 1 point
    Ja to głównie do tego, że to jest science fiction. Nikt chyba dokładnie nie wie jak ten Kobuz miał wyglądać. Szczerze mówiąc wolałbym P.24. Pozdrawiam Krzysiek
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.