Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/09/2020 in all areas

  1. Tak wygląda gotowy model od Pavli. Warsztat jest tutaj . Ciekawy zestaw, można z niego otrzymać niezłą miniaturę (problem jest taki, że z instrukcji wynika, iż wirnik kręci się w odwrotną stronę niż w zachowanych egzemplarzach. Więc wygląda na to, że trzeba by to przerobić... 😕 ) Ale ogółem, mimo swojego wieku i trudności, model jest jak najbardziej sklejalny. 😉 Tak czy owak, zapraszam na galerię końcową. 😉
    5 points
  2. I poniżej sposób na szybką chłodnicę. IBG daje tak: W moim modelu i tak poszło precz przez zmiany w kadłubie. W każdym razie rozpocząłem od przekładańca z wąskich pasków płytek: Który został wklejony w obudowę dociętą do potrzebnych wymiarów (trzeba pamiętać o zachowaniu lekkiego łuku): Po zaokrągleniu boków i obróbce tak wygląda na modelu (wiadomo, że liczba płytek się nie zgadza, ale uważam, że do siedem dwójki ujdzie, jeśli nie umiemy fototrawić - około godzinki roboty):
    5 points
  3. Witam, Po raz pierwszy zdecydowałem się na pokazanie mojego modelu na forum. Prezentowany model to śmigłowiec Lotniczego Pogotowia Ratunkowego Eurocopter EC135 P2+, przedstawiony na dioramie jako Ratownik 10 z bazy w Sanoku. Model złożony z zestawu śmigłowca ADAC Revella, przerobiony na naszą rodzimą wersję. Od siebie dodałem noże do kabli, nartę do ratownictwa górskiego dla GOPR, nadajnik pod ogonem oraz przerobiłem wnętrze. Zrobiłem szafkę, półki w bagażniku wraz ze sprzętem, deskę ortopedyczną, plecak, ssak, respirator, kołnierze ortopedyczne oraz defibrylator Lifepak 15. Wszystkie ele
    3 points
  4. Dobra, zamalowane, wymalowanie i teraz powinno być zgodnie z historią Pierwsza torpeda przeszła przed dziobem, a druga w dziób. Teraz lakier i pianka. Mam nadzieję, że teraz będzie trochę mniejsze SF
    3 points
  5. No właśnie to jest tylko Twoja opinia, czyli to tylko, wg. Twojego portfela jest wygórowana, i np. dla kogoś innego już nie jest wygórowana. Wiesz, nie mamy cen ustalanych odgórnie, to "rynek" dyktuje ceny, i jeśli dla Ciebie jest wygórowana to trudno, rynek to przeżyje, producent też. Jeśli producent zauważy, że jest wygórowana to ją obniży(jeśli mu się to będzie kalkulować ..) - tak działa "rynek". W drugą stronę, powinno to działać na nas motywująco, jeśli mamy za chudy portfel - zmieniamy pracy, szukamy nowej lepiej płatnej pracy aby cena przestała być wygórowana. Pzdr. Ja
    3 points
  6. Cześć. Wkleję trochę zdjęć, bo z racji tego, że modele maluję głównie do gier mam ich sporo, bo też sporo ich potrzeba. Po malutku wracam do 1/48, dwa modele się kończą (Fw190 F-8 i P-47M), pochwalę się jak skończę (to mój jakby debiut w tej skali, nigdy nie bawiłem się dotąd w tej skali w weatheringi, różne odcienie na panelach, washe i inne cuda - był Humbrol, pędzel i krzywo pomalowane szybki). Na początke cele do gry - to takie mini dioramki, które muszą się zmieścić na podstawce o wymiarach 5cm x 6.5cm. Modele w skali 1/100 (czyli po bitewniakowemu 15mm), produkcji Battlefrontu lub P
    2 points
  7. Witam Kolejny 1:48. Tym razem F-15C Eagle. Mimo, że to Tamiya, to jednak jest to wypust z "dolnej półki" tego producenta, o czym świadczy niska cena. Spasowanie poszczególnych elementów pozostawia nieco do życzenia jeśli pamięta się czyj to produkt ale ogólnie można powiedzieć, że jest na średnio-dobrym poziomie. Linie podziału blach dość delikatne, miejscami zanikające - wymagały pogłębienia. Kalki dość ubogie - podstawowe napisy eksploatacyjne na kadłubie, brak kalek do rakiet... szkoda. Producent zaproponował model w 3 wersjach oznaczeń, ja wybrałem samolot dowódcy 33-go Taktycznego S
    2 points
  8. Morane Saulnier MS 406 C1 nr fabr. 622 "C" (L-651), Szkolna Eskadra Myśliwska CWL Lyon, lotnisko Clermont-Ferrand, Francja, czerwiec 1940 r. Piloci: ppor. Wacław Król (9 zwycięstw powietrznych, w tym 2 we Francji), ppor. Władysław Chciuk (2 zwycięstwa powietrzne, w tym 1 we Francji), ppor. Stanisław Chałupa (3,67 zwycięstw powietrznych, w tym 2,67 we Francji). Zestaw: HobbyBoss (1/72). Kalkomanie: Techmod.
    2 points
  9. F-4J Phantom II VF-151 Tamiya 1:32 Tym razem jeden z najlepszych moim skromnym zdaniem modeli w skali 1:32. Jeżeli poszukujecie wyjątkowej urody jeta w skali 1:32 który nie wymaga mnóstwa pracy przy składaniu i poprawianiu tego co popsuł producent będzie to idealny wybór. Model wykonany jak zwykle w wersji pudełkowej
    2 points
  10. No i panele boczne wklejone.
    2 points
  11. Dwóch pierwszych co napisało że ładne zdjęcia. Normalnie muszę się napić z radości.
    2 points
  12. Normalny jest po 58 a Weekend Edka ok. 40 - to jest jednak drobna różnica. Przesadzili z ceną, nie da się ukryć. Chociaż opcja 3 gołe overtreesy za 82 jest bardzo kusząca. Ja nie chcę nic za darmo (chociaż byloby fajnie...) Mam dwóch Harrych Army jednego super duper edition, jednego normalnego - cena w obu przypadkach jak najbardziej uzasadniona, łyknąłem bez popitki, mam i się cieszę, mam też Jaka 1, P7, oba normal kity, w kolejce P11c - dla mnie ceny za jednomiejscowy myśliwiec dobrej jakości do 5 dych jest ceną jak najbardziej akceptowalną. Powyżej zaczyna się robić drogo. Je
    2 points
  13. Jeśli ktoś jest zainteresowany alternatywną ZA DARMO to Arma ma na stronie do pobrania w pdfie kolorowanki dla maluchów, tam też jest Wildcat 😉
    2 points
  14. Czy to się komuś podoba czy nie, to cena jest wygórowana. Po 90 pln chodził F-16 Tamki (ten bez uzbrojenia), a tu właściwie nie ma co porównywać jeśli chodzi o jakość produktu.
    2 points
  15. Tak. za każdy pochlebny komentarz dostaje 10gr.... a od Sorosa po 30gr Sam pisałeś że normalny jest po ok 50 zł czyli w okolicach Weekendowego Edka. więc nie wiem o co chodzi
    2 points
  16. Ja czekam bo musiałem internetowo - wszystkie stacjonarne "zoo" w moim rejonie pozamykane przez epidemię Fajna struktura wyszła - tak trochę jak mózg
    2 points
  17. To dla rozluźnienia atmosfery (żródło).
    2 points
  18. Zamiar z jakim zacząłem budowę tego modelu to dość szybkie i sprawne połączenie zestawu i kilku dodatków. Bez otwierania, paneli (co bardzo lubię), czy maksymalnego trzymania się dostępnej dokumentacji. W trakcie wyszło miejscami lekko inaczej, ale do końca będzie to model, który traktuję jako budowany nieco na "pół gwizdka". Zestaw Hasegawy, który jest najlepszym z dostępnych w tej skali nie jest jednym z tych modeli, o których mówi się, że składają się jak klocki LEGO. Do dzisiejszych standardów zdecydowanie nie przystaje. Sporo trzeba poprawiać, albo przyjąć, że taki jego urok i z tym jakoś
    1 point
  19. Kontynuuje temat klasycznych maszyn w kamuflażu Gray over White. Tym razem kolejna moja ulubiona maszyna z przełomu lat 60tych i 70tych - A-6A Intruder. Tym razem w wydaniu Fujimi. Maszyna będzie w barwach dywizjonu VMA(AW)-533 Hawks, stacjonującego w 1969 w bazie Chu Lai.
    1 point
  20. Przedstawiam wam Sea Hurricane Mk.Ib w malowaniu 880 Naval Air Squadron z lotniskowca HMS Indomitable podczas operacji Ironclad czyli kampanii o przejęcie Madagaskaru z rąk francuskiej Vichy. Na samolocie tym latał Richard John Cork. Model składał się dobrze choć było kilka cięższych momentów. Całość przenitowana. Do malowania użułem farb Gunze C i H, specyfików AK, kredek i pigmentów. Jak to wyszło widać na zdjęciach, na pewno następne Hurricany nie będą już miały tych baboli które tutaj dają po oczach:
    1 point
  21. Zaczęty w pażdzierniku 2019 w końcu skończony.Zapraszam.
    1 point
  22. Już tak nie wyolbrzymiaj tematu Miki 😉 Kiedy ostatni raz rozmawialiśmy to albo miałem ten projekt zamknięty, albo już zrealizowany. Przy następnym będę o Tobie pamiętał 😉 Jest coś na rzeczy w tym co piszesz. Takie "celebryty" trochę 😉 Nie, nie zmieniłem. To nadal mój temat numer jeden. Na Super Horneta to mnie mocno namówili w ramach wąskiego projektu grupowego. I tak w temat wdepnąłem zabierając ze sobą nawet żywiczne dodatki, których zasadniczo nie lubię. Tymczasem w modelu poprawiłem wyloty powietrza na napływach. W zestawie były to dość grube powierzc
    1 point
  23. Raczej moje jedne z ostatnich zdjęć z warsztatu Marek czeka na kalki, więc koniec i galeria coraz bliżej położę mat, zdejmę maski i zostały mi kochane linki oraz lustereczko
    1 point
  24. Nowy aerograf harder & steenbeck infinity cr plus 0,15. Dostałem w prezencie, ale używam Japończyka i ten nie jest mi potrzebny. Stan sklepowy, nie używany. Lekko uszkodzone opakowanie w środku. Sprzedam za 750 złotych + paczkomat.
    1 point
  25. MiG-29 GWH, skala 1:48 Generalnie model skończyłem ze dwa miesiące temu, ale też czekałem na dodatki, jak pilota i osłony na dysze, wloty i drabinę. W międzyczasie zacząłem też MiG 29 UB,on też już praktycznie skończony. Nie wiem czy pamiętacie ile było pytań na początku, bo zaczynałem od zera, z zerowym warsztatem, i wiedzą. No coś tam kojarzyłem bo modele kleiłem ostatni raz kilkanaście lat temu jak nie więcej. W międzyczasie przesiadłem się na modelarstwo RC. W lato odwiedziłem muzeum sił powietrznych w Dęblinie, zobaczyłem tam modele, między innymi MiGa-29, i tak mi się spodobał,że od
    1 point
  26. Śliczniutki Ale faktycznie stoi jakby mu ktoś nogi w gips na baczność wsadził 😉 tylna dolna krawędź osłon powinna być równoległa do gruntu i będzie OK 😉
    1 point
  27. To nie jest takie proste wbić się na pólki marketu - tu nie wystarczy chcieć...Dodam jeszcze ile airfix robi tych zestawów typu easy, kitów z farbkami, zresztą heller podobnie, to jest towar dla marketu w kategorii ,,zabawki" ...
    1 point
  28. Fajnie, dorzuć jeszcze fotkę z poprawionym podwoziem i wtedy się napij.
    1 point
  29. Czołem! A dla mnie kamuflaż wyszedł super! Ten twój wygląda jak pomalowany miotłą, szmatą lub szczotką do zamiatania. Nie zawsze malowano pistoletem natryskowym. Do malowania używano każdego sprzętu którym można było rozprowadzić farbę. Poza tym jakość malowania zależała też od rodzaju medium z którym zamieszano pigment. A jak wiemy używano nafty, benzyny, wody, pokostu itp. To jak pomalowałeś ciągnik nadaje mu według mnie większego realizmu. Polepiłem jakiś czas temu 11/4 AFV. Stoi w galerii. Pamiętam że lepiło to się parszywie. Poza tym sam model był z transparentnego, jasnożółtego
    1 point
  30. A kto tak twierdzi?Tu już pojechałeś po bandzie. Cała branża modelarska będzie miała ciężko .
    1 point
  31. Chyba gotowe. Chyba jeszcze wydrukuję jakieś tło.
    1 point
  32. Wnioski są zatem jednoznaczne: AH splajtuje, bo kilku Polaków nie kupi ich nowego produktu. 🤣
    1 point
  33. Ale wyobraź sobie takie kamo na jakimś ładnym samolocie [emoji6] To by było coś [emoji7] Wysłane z mojego
    1 point
  34. Ja nie rozumiem dlaczego cena modelu, który zbiera entuzjastyczne opinie na całym świecie ma być niższa niż cena modeli Tamyia? Produkty kosztują tyle ile są warte dla kupujących. Jeśli producent oszacował, że dla wystarczającej liczby kupujących model jest bardziej wartościowy niż model Airfixa (a jest), to oczywistym jest, że powinien być droższy niż model Airfixa. Pozdrawiam Krzysiek
    1 point
  35. Cena modelu regularnego będzie porównywalna (a nawet tańsza), z przysłowiowymi mydłami od RS Models/AZ model i wypustami już dobrej jakości od Specjal Hobby, i tańsza od Sworda. Jest również porównywalna z cenami np. modeli Hobby 2000(przepaki Hasegawa/Fujimi). Przy czym jakość znacznie większa od czeskich mydeł i wg. mnie lepsza od Specjal Hobby (patrze tu na Jaka, i na pierwsze wrażenia z prezentacji FM-2) Cena Delux jest o piwo/dwa piwa droższa od Sworda(przy czym Sword jakością znacznie odbiega od Army), i porównywalna z modelami Tamiya, czy też nowymi wypustami z Ukrainy.
    1 point
  36. To samo stwierdziła moja żona Jeszcze ten mokry wash - tak jakby świeżo wyjęty z czaszki Robiłem tą ekipę prosto z pudła od Airfixa i malowałem tak jak w instrukcji. Jak widać niestety niezgodne z rzeczywistością... Spróbuję to poprawić, dzięki za uwagę!
    1 point
  37. Oczywiście, że liczą na sprzedaż na świecie. Nie znam statystyk (ale w ARmie na pewno znają). Ile sztuk modeli sprzedało się w Polsce? Ile sztuk w pozostałej części świata? I dlaczego model, który ewidentnie jest lepszy ma być tańszy? Dlatego, że jest produkowany w Polsce? To bez sensu. Nawet jeśli rzeczywiście sprzedaż w Polsce spadnie o kilka (naście?) procent, a sprzedaż na zachodzie o procent czy dwa, to i tak nie ma znaczenia. Model ma przede wszystkim przynosić zysk. I to jak najwyższy. Bo jak nie będzie, to okaże się, że zamiast prowadzić firmę produkującą modele bardziej opłaca si
    1 point
  38. Nikt nie pisze że za pół darmo.Tylko że 82 zł. za taki modelik to sporo choć trzeba przyznać że jest "bogato".Jest to cena na poziomie nowych modeli Tamiyi a jednak Arma z jakością trochę odstaję.Ukraincy też zdrowo "grzeją" z cenami.W porównaniu do Hurricane IIC jest wzrost o ok. 25% (dokładnie nie liczyłem). Ja to rozumiem że firma chcę zarobić tylko żeby to nie był strzał w stopę.Spadnie sprzedaż bo będzie za drogo i doopa.Chyba że bardziej liczą na sprzedaż w west worldzie za łełro i dulary.Życzę Armie jak najlepiej tylko że chęć szybkiego zysku załatwiła już nie jedną firmę.Chciałem ku
    1 point
  39. Weekend edition Edka są po4 dychy. O RSasch i Clear Propach nie mówię bo one są po prostu drogie. A tu ni z gruszki ni z pietruszki cena z modelu na model poszła o 50% w górę. Inflacji aż takiej jeszcze nie ma. Poza tym co ich tak bronisz? Na etacie u nich jesteś czy co?
    1 point
  40. Następnym razem zanim coś zrobisz to zapytaj na forum, czy tak można. Jak nie będziesz pytał, to nigdy się nie doczekamy galerii, bo cały model rozpuścisz w rozpuszczalniku.
    1 point
  41. i dalej drogo .1 promocja wysyłki i zniknie za jakiś czas.... 2. .nie jest to wybitnie skomplikowany model( raczej mały i dość prosty) Rozumiem, że to biznes i pewnie cena jest przemyślana co nie zmienia faktu, że uważam ja za wysoką
    1 point
  42. Drobiazgi wnętrza-podłoga i fotel pilota oraz pokrywa górna i zmodyfikowany dziób-w wypraskach nie było żadnych wlotów powietrza.
    1 point
  43. Robię samochody raz na ruski rok, ale tutaj dzieje się magia. Pokłony dla Ciebie
    1 point
  44. Jeśli ktoś robi lotnictwo cywilne to zapewne zna stronę rosyjską scalemodels.ru, jeśli ktoś nie zna to polecam, dużo dobrych zdjęć detali Airbus A310 http://walkarounds.scalemodels.ru/v/walkarounds/avia/civil_and_sport_avia/airbus-a310/ Airbus A320 http://walkarounds.scalemodels.ru/v/walkarounds/avia/civil_and_sport_avia/Airbus+A-320/ Airbus A319 http://walkarounds.scalemodels.ru/v/walkarounds/avia/civil_and_sport_avia/Walkaround+Airbus+A-319+S7Airlines/ Boeing 737-700 http://walkarounds.scalemodels.ru/v/walkarounds/avia/civil_and_sport_avia/b-737_vq-beo_001/
    1 point
  45. Dzisiaj 87 rocznica przelotu Skarżyńskiego przez Atlantyk. W czasie 20,5 h ustanowił światowy rekord odległości dla samolotów turystycznych o masie własnej do 450 kg z wynikiem 3582 km. Co też bardzo ważne - na samolocie polskiej konstrukcji RWD-5bis. Modelik popełniłem już jakiś czas temu (był nawet na dwóch wystawach), ale tu czekałem na upamiętnienie dokonania, zgodnie z nazwą wątku:
    1 point
  46. TAK. TAK - wieża w wersji Pz.Kpfw.IV ausf.H z zasobnikiem wieżowym i pełnym zestawem osłon. NIE od ausf.J NIE - nie miał pasaty - ani na kadłubie, ani na wieży. Kadłub to - jeden z pierwszych 12-stu pojazdów Bergepanther wykonanych przez montownie M.A.N - (Fgst.210125 ~ 210137) w maju/czerwcu 1943 roku. Kadłub od Pantery ausf.D z przeróbkami. Wieża zamontowana na stałe przez warsztat polowy. Miała tylko zakrywać otwarty przedział. Pozdrawiam Krzysztof
    1 point
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.