Jump to content

Solo

Members
  • Content Count

    12,746
  • Joined

  • Days Won

    19

Everything posted by Solo

  1. Prace nad modelem trochę zwolniły, głównie przez mozolne dłubanie nad zamkniętym kadłubem, gdzie sporo trzeba przeszlifować i usunąć wszelkie nierówności. Do tego ta komora podwozia... Ale już kończę pomału. W międzyczasie doszły kalki do bomb atomowych, więc skończyłem moją Mk-28RE. Kalki są niezłe, jednak dość gruby film powoduje, że widać ich krawędzie. SOL nie dał rady, szkoda że nie użyłem rozwodnionego zmywacza Wamodu, bo to daje radę na wszystko. Ale i tak bomba wygląda teraz dużo ładniej. Oto uzbrojenie jakie będzie przenosił mój Super Sabre. A tu kabinka, mocno styrana
  2. Śmiejcie się gadziny, ale dostałem właśnie odpowiedź od przedstawiciela producenta. Jestem sławny na pół Azji: jestem ich pierwszym klientem, który ma problem z modelem. EDIT: Acha, szukam blaszek z pasami, gdyby ktoś widział niech da znać.
  3. Z Twojego posta zrozumiałem, że sam program został zakończony, czyli zlikwidowany. Ok, to mnie trochę uspokoiło. Robot-zabójca będzie latał nad naszymi głowami.
  4. Dziś dotarła do mnie paczka z ww. modelem, więc warto podzielić się paroma refleksjami na temat debiutu nowego producenta na rynku. Co to jest X-47B czyli U.S. Navy UCAS (unmanned combat air system) mówić chyba nikomu nie muszę. Ten będący w fazie testów dron budzi respekt samym wyglądem, a jego potencjalne możliwości budzą nie mniejsze wrażenie. Ale popatrzmy na model. Freedom Model Kits wypuścił swój pierwszy model (numer FD18001) w pudełku z bardzo solidnej, nie gnącej się łatwo tekstury, okraszonym bardzo udaną grafiką z X-47B i asystującym go F-35. Nie jest to malowanie robione
  5. Nie mogą być identyczne krzywe przy różnych prędkościach początkowych.
  6. Wiem, że nikogo to nie obchodzi, ale właśnie przemalowałem pylonik.
  7. Pomysł jak zwykle fajny. Będzie polskie malowanie? A CO Z BRONCO??
  8. Preshading miał być taki marmurkowy, bo tam nie ma żadnych linii podziału. Chyba trochę za mocny wyszedł, gdy położyłem lakier bezbarwny.
  9. Przez ostatnie kilka dni bawiłem się wpasowując żywiczne dodatki w kadłubie. O ile przednia wnęka podwozia oraz hamulec aerodynamiczny pasują w "firmowych" otworach jak klocki Lego, tak główna wnęka podwozia wymagała ode mnie znacznego usunięcia plastiku kadłuba, żeby w ogóle się zmieścić. Nie wyszło to dobrze, jak wspominałem pojawiły się szpary, które teraz pracowicie utykam kawałeczkami polistyrenu. Zdaje się, że uda się to w miarę ładnie pozatykać i nie będzie zbytnio razić w oczy. A tak wygląda w tej chwili kadłub, praktycznie gotowy do zamknięcia: w prawej połówce umieściłem wlot powi
  10. Pochwalę się projektem kalkomanii dla mojego nuklearnego arsenału, praktycznie gotowego do druku:
  11. Ależ to super wygląda. Jak zrobiłeś te wszystkie srebrzenia kabelków w tych wnękach? Wyglądają kapitalnie.
  12. Infinity jest kapitalny, ale w porównaniu z Ultra różnica nie jest już aż tak duża, więc jak na początek zdecydowanie lepiej zaoszczędzić blisko 700 zł i kupić Ultra. Ale jak Cię stać, to Infinity będzie Ci pięknie służyć przez długie lata.
  13. Kup Aluminium albo Duraluminium Alclada i już. Tak się zastanawiam: dlaczego wkleiłeś kokpit nie pomalowawszy go uprzednio?
  14. Nooo, teraz to narozrabiałem. Pierwszy raz w życiu wpasowałem kupną wnękę podwozia i trochę mnie poniosło przy pracy z pilnikiem. Jak widać na zdjęciach, wszędzie powstały paskudne, nierówne szpary. Pytanie: czy wywalić cały ten model do kosza i zająć się innym, czy to jest jakoś do uratowania? Proste zalewanie klejem CA lub szpachlówką nic nie da, bo będzie to bardzo widać. Kurczę, ale sknociłem...
  15. Jak dla mnie jest w pytę i kapitalnie. Malowanie jest niesamowite. Nie wiem co Ci się nie podoba w tym malowaniu na sól, jest świetnie. Mógłbyś dokładnie napisać, jak po kolei robiłeś te poszczególne efekty przetarcia farby, zacieków i smug? Świetnie styrana powierzchnia.
  16. Zrobiłem moją bombę termonuklearną Mk-28RE (czyli ze spadochronem opóźniającym). Produkt firmy Ultracast nie poraża może jakością, ale nie jest też taki zły. Kształt bomby odtworzony jest prawidłowo (poza przednią częścią, która w rzeczywistości ma ostrzejsze zakończenie). Do bomby dorobiłem brzechwy (producent ich po prostu nie załączył, dał tylko kawałek płytki z której trzeba je sobie narysować i wyciąć), boczne uchwyty, taki okrągły dzyndzel na górze oraz po bokach takie dziwne, tajemnicze wypukłości. Narzędzie zagłady zostało pomalowane kolorami Gunze SM01 i SM08, włazy inspekcyjne Al
  17. U mnie na razie wszystko w porządku.
  18. Pomiziałem dyszę Pigment Fixerem AK Interactive, potem położyłem pigment MIGa Panzer Gray, potem znowu fixer, pigment MIGa Gun Metal, znowu fixer, następnie cień do powiek Tamki titanium znowu fixer i trochę kolejnego cienia - copper. I tak trochę na przemian, ścierając, przecierając, generalnie tyrając powierzchnię, żeby była jak najbardziej poprzebarwiana i przepalona.
  19. Jeszcze trochę poznęcałem się nad dyszą. Okazja była, bo dostałem właśnie trochę pigmentów i fixer. I fixer to jest to: z nim kładzenie pigmentów ma dopiero sens. Tak więc wygląda ta dysza w ostatecznej wersji i jestem z niej teraz naprawdę zadowolony.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.