Jump to content

RAV

Members
  • Content Count

    2,331
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

54 Excellent

Personal Information

  • Location
    Wrocław
  • Interests
    Lotnictwo, paralotniarstwo, fotografia, astronomia
  • Youtube
    Co "Youtube"?
  • Website

Recent Profile Visitors

676 profile views
  1. A potem na osłony silnika, wlot powietrza do niego, podwozie, lusterko i obrysy sterów.
  2. Ja też, chociaż akurat nie z tego powodu. Kręcące się śmigło uatrakcyjnia galerię zdjęć modelu. Zwłaszcza na zdjęciach "w locie".
  3. Zdjęcia obrabiam w Lightroomie (korekty ekspozycji, barw, lekkie wyostrzanie - standard). W Photoshopie tylko usuwam "trzecią rękę", trzymającą model za ogon na zdjęciach w locie. Śmigło kręci się od dmuchnięcia i nie wymaga trików w obróbce zdjęć.
  4. Jaki jest cel tej wyliczanki bez zdjęć? A może tylko ja ich nie widzę?
  5. Hataka, zestaw HTK-CS88 (hehe, 88 do niemieckich pojazdów...).
  6. Niestety, mój egzemplarz nie był wyjątkiem. Zapadliny wypełniłem glutowatą szpachlówką Gunze Dissolved Putty i dało się to wyrównać.
  7. Tak, ale ja go posklejałem. W kilku miejscach pościnałem elementy zahaczające o siebie, żeby dało się wielokrotnie przymierzać części, bo inaczej było problem z ich rozłączaniem. W tym miejscu muszę pochwalić łączenie płata z kadłubem po górnej stronie. Linia łączenia części przebiega "zygzakiem" pomiędzy wytrasowanymi liniami podziału płatowca. Dzięki temu można ją zaszpachlować i oszlifować na gładko, nie czyniąc pożądanym liniom większej krzywdy. W większości modeli takie łączenia przebiegają wzdłuż linii, które potem trzeba ryć na nowo, a trasowanie, zwłaszcza w szpachlówce, nie jest fajne. Z kolei problematyczne jest łączenie płata z kadłubem od spodu. Kadłub za mocno "obejmuje" od przodu i tyłu zespół płata, więc trzeba nim nieco na siłę manipulować, co dodatkowo utrudnia wyposażenie wnętrza kabiny, zamocowane do płata, a wchodzące jednocześnie na swoje miejsce w kadłubie. Za dużo kolizji między elementami naraz.
  8. Niemiecki pojazd pancerny w trójbarwnym kamuflażu Buntfarbenanstrich z okresu 1923-37. Nr rej. WH-34884, prawdopodobnie ok. 1936 r.
  9. Jak-3 "Podwójne zero" z pułku Normandie-Niemen. Pilot: Cdt. Louis Delfino (16 zwycięstw powietrznych + 5 prawdopodobnych), dowódca pułku od 12 grudnia 1944 do 20 czerwca 1945. Prusy Wschodnie, przełom 1944/45. Zestaw: Zvezda (1/72). Kalkomanie: Montex.
  10. Muzeum Arkadego Fiedlera w Puszczykowie
  11. RAV

    2 x buffalo 1:48

    Brudzenie oczywiście. Tak wyglądają samoloty, o które nikt nie dba. Czasem deszcz zmyje brud z części powierzchni, przenosząc go w zakamarki i tak sobie stoją...
  12. Ale to tutaj to jest chyba Farmtex-Lotnia...
  13. Na Allegro się pojawiają.
  14. RAV

    2 x buffalo 1:48

    Jak eksponat muzeum "pod chmurką".
  15. A "Oni naprawdę ich koszą!" można było powiedzieć o dowolnym dywizjonie RAF? Chyba te dwa zdania przeczą poprzednim dwóm.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.